/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Maximere browservinduet i Iexp
Fra : Brassovitski
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 02-07-08 19:20

Hej
Er det muligt at få en hjemmeside der startes via en genvej vist i maximeret tilstand (F11)?
Kan man evt. indsætte en commando i genvejen? Kan genvejen evt. pege på en side, hvor man lægger noget java der starter hovedsiden?
/Brassovitski

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 02-07-08 19:30

JA___

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 02-07-08 19:31

Sæt GENVEJEN til ?? vis i MAX størrelse eller vindue.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-07-08 22:13

Citat
Sæt GENVEJEN til ?? vis i MAX størrelse eller vindue.

Det har jeg selvfølgelig allerede prøvet, det virker med genveje til programmer men ikke med en internetgenvej.
/Brassovitski

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-07-08 18:40

Du kan ikke få internet browser til at starte i max maximeret tilstand altså F11, som du selv skriver, men du kan højre klikke på Start > Alle programmer > Internet Explore og vælger egenskaber og der klikker du så Maksimeret ved Kør:

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-08 19:06

Citat
Du kan ikke få internet browser til at starte i max maximeret tilstand altså F11, som du selv skriver, men du kan højre klikke på Start > Alle programmer > Internet Explore og vælger egenskaber og der klikker du så Maksimeret ved Kør:
Det er jo det samme som at gøre det på genvejen og resultatet er også det samme, iexplorer starter IKKE op maximeret.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-08 23:49

jeg har gjort det og IE starter maximeret hos mig, altid.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-08-08 18:50

Tak for svaret webnoob.
Det fungerer altså kun en gang imellem. Når der har været en pop-up af en eller anden størrelse, så starter IE i denne størrelse næste gang.
Gider ikke spilde mere krudt på det, jeg laver noget HTML/Java til at klare det.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-08 19:19

husk på at den størrelse browseren har når du lukker den ned er den størrelse den vil ha' næste gang du åbner den.

Men eller selv tak for hjælpen.