/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
trætte af det gamle kort
Fra : foxterrier
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 20-05-08 13:32

Vi har en mio 168 med det første kortvertion man fik til denne
for ca. 1 år siden købte vi 7000T med navigon 6,0 ( pda/pna)

Vi er nu ved at være godt trætte af det gamle kort i mio 168......
ved nogen her om jeg kan anvende navigon 6,0 som fulgte med 7000 T
hvis ja, er det så bare at lave et ekstra kopi af kortet?
Er der andet jeg skal gøre for at få Mio 168 til at virke med dette kort.
skal jeg slette niget eks: miomap eller hvad ?
Håber i forstår mig.

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 60 point
Dato : 20-05-08 14:17

Til foxterrier

Prøv lige at se her, der tror jeg du kan få hjælp til dit spørgsmå l:http://www.nav-user.com/frontpage.php

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 14-08-08 12:23

tak der ser jeg

Godkendelse af svar
Fra : foxterrier

Dato : 14-08-08 12:23

Tak for svaret swarn.