/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
problemer med fotobog
Fra : tararam
Vist : 1184 gange
20 point
Dato : 28-02-08 19:21

Jeg har problemer med at downloade fujifilm's fotobog creator. Jeg får disse meddelelser.

Fujifilm-dk-photo-manager Fejl.
Aborterer no.netlife.pm.bookcreator på grund af manglende afhængighed.

Detaljer
no.netlife.pm.pyplugins: kunne ikke finde den ønskede afhængighed no.netlife.pm.python.sqlite
Aborterer no.netlife.pm.pyplugins på grund af manglende afhængighed.
Aborterer no.netlife.pm.bookcreator.core på grund af manglende afhængighed.
Aborterer no.netlife.pm.bookcreator på grund af manglende afhængighed.

hvad er der galt og hvad mangler jeg for at køre programmet ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 19:33

Er det noget du har været inde og hente/downloade??Så Ku det tyde på at der er gået noget galt så slet genstart og geninstaller ellers er der måske andre muligheder men så må du forklare noget mere

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 28-02-08 19:50

Jeg har slettet og downloadet igen - med samme resultat. Har lige downloadet TDC' udgave af fotobog uden problemer, men jeg kan bedre lide fujifilms design og forskellige layout options. Derfor vil jeg helst have den.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 28-02-08 19:52

det er dette program jeg snakker om. http://www.billedbutik.dk/sections/misc/organize/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 20:05

Ok ved ikke lige hvad problemet så er der må jo være en fejl i programmet ???Har lige lavet en bog igennem bilkas fotoside der er mange muligheder for layout og var nemt at kreerer Den gjorde virkelig glæde det var billeder fra min mors' 80 års fødselsdag og hun er ikke fra den tid hvor man bruger computer så nu kan hun vise festen frem

Men det kræver jo at du kan lide deres system

mvh SuneFisk

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-02-08 20:27

Citat
Aborterer no.netlife.pm.bookcreator på grund af manglende afhængighed.

Kunne det tænkes, at din firewall blokkere for adgang til nettet,
da programmer har det med at skulle godkendes af sin ejer, hjemmeside
Og hvis det er tilfældet, ville jeg ikke tillade netforbindelse.
Og så kan programmet desværre ikke installeres eller bruges.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 29-02-08 09:31

sunowich
Det gode ved fujifilm's fotobog er at man frit kan vælge hvad hver enkelt sides baggrund skal være. I TDC's fotobog har man valget til alle venstre og alle højre sider. Og det passer mig ikke da jeg vil lave forskellige "kapitler" fra forskellige ferier. Du ved, vælger jeg grøn som baggrundsfarve til min sommerferie, så passer farven ikke til skiferie senere i fotobogen.
Men hvad muligheder er der omkring dette i Bilkas's fotobog ??

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 29-02-08 09:34

Sokoban
Har prøvet iegn med firewall slået fra, men det hjælper ikke. Men nu fandt jeg ud af at min bærbar, også med XP kan downloade og åbne programmet uden problemer. Mærkeligt at den stationære med XP ikke vil. Jeg må nok lægge alle ferie billeder over på en cd, og så bruge den bærbar.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 20 point
Dato : 29-02-08 11:52

Ja det er da en løsning Jeg har ikke nævnt tdc's side Men Bilkas http://dk.foto.com/books.asp

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 11-03-08 14:24

Tak for svaret Sunowich.