/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ACER ASPIRE 7720G
Fra : RHJN
Vist : 2878 gange
100 point
Dato : 06-10-07 22:46

Hej!
Jeg har kig på en bærbar der kan erstatte den eksisterende, og har et godt kig på ACER ASPIRE 7720G som Fona har til salg i øjeblikket (link: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902420) Den ser rigtig fin ud, men ved ikke meget om ACER ... Af hvad jeg har kunnet finde ud af er det en ganske udemærket computer - er der nogen der har noget kendskab til den specifikke model?
Jeg skal ikke bruge den til spil, men til fotoredigering, hjemmesidedesign, surfing og sådan .. med det for øje; er det så ikke en OK maskine, når man ikke har pladsen til en stor stationær?

Og samtidig skal vi lige ha' købt en printer; Har kig på disse to og ved ikke hvilken jeg skal vælge: HP Printer PS C7180 All-in-one og HP Printer PS C7280 All-in-one

På forhånd tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : Terat

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-07 23:22

Hejsa

Mange af de personer som jeg kender der har en acer bærbar, er glade for deres, så jeg tror ikke du går galt i byen hvis du vælger deres mærke.
Nu du nævner en bestemt bærbar og hvad du skal bruge den til, vil jeg mene at den er ganske udmærket til det du vil bruge den til.

Dog ved jeg ikke hvor meget fotoredigering du skal bruge den til og hvor tungt det er, da det aldrig er noget jeg selv har brugt. Men jeg ved at vista bruger en del ram, måske 2gb ram er i underkanten måske ikke, men det er jo noget som altid kan udvides (som regel højest 4gb, men har dog ikke checket det ang. denne bærbar)

Dit spørgsmål om printer kan jeg kun sige at HP er et ganske udmærket produkt. Har selv en HP printer som jeg har haft i en del år, og har aldrig fejlet noget, så der går du ikke galt i byen.

Jeg håber dette har hjulpet dig en lille smule på din beslutning.

Men hvad du end vælger at købe i sidste ende, så god fornøjelse med det.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-10-07 00:12

Jeg købte denne model hos Fona, for nogle måneder siden, og den er jeg meget tilfreds med. Den burde faktisk også sagtens kunne dække dit behov http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902410

Den har 2GB RAM, og har ydermere dedikerede RAM til grafikkortet. Det må være en stor fordel til fotoredigering. Og så sparer du en masse penge.

HP`s printere går man aldrig galt af.

Godkendelse af svar
Fra : RHJN

Dato : 07-10-07 22:45

Tak for hurtigt og brugbart svar Terat!