/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Logitech G7 problem.
Fra : rense
Vist : 843 gange
88 point
Dato : 20-09-07 18:35

hej

Jeg købte en logitech G7 mus for ca 4-5 måneder siden.
En dag gik den i stykker.
det skete en dag hvor jeg koom hjem og tændte min computer og så virkede den bare ikke.
Musen sender ikke nogle trådløse informationer til computeren, men Laseren og allle lys i den virker fint.
Jeg har prøvet på 2 forskellige computere og den virkede ingen af stederne.
Den er ikke behandlet dårligt elle noget, det skete bare en dag jeg tændte PCen.
Da det jo er en forholdsvis dyr mus skulle sådan noget da ikke ske.

Hvad kan der være galt med den?

MVH. Rense

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 20-09-07 18:53

I din manual står der garateret noget om at (gen-) skabe forbindelsen mellem mus (og tastatur).
Hvor har du modtagedelen stående? Den skal helst stå 20 cm. fra musen, oog dem nå ikke stå op andet elktronisk gear.
Mvh Karsten

Kommentar
Fra : rense

Dato : 20-09-07 20:09

modtageren står ikke længere end få centimeter fra musen

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 20-09-07 20:18

- prøv at stille modtagedelen 20 cm fra musen.
Jeg har oplevet at mus og modtager ikke kunne finde hinanden - fordi de stod for tæt på

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 20-09-07 20:44

Har du prøvet at skifte batterier i musen.

Accepteret svar
Fra : video11

Modtaget 44 point
Dato : 20-09-07 22:41

Du skriver din mus er 4 - 5 mdr. gammel, så er der garanti på den

Godkendelse af svar
Fra : rense

Dato : 21-09-07 07:03

Du har sku nok ret video11.