/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus program
Fra : Jimmy17
Vist : 1025 gange
100 point
Dato : 13-09-07 14:55

Hey.

Skal have mig et nyt antivirusprogram.
Så er det bare lige hvilket jeg skal vælge.

Nogen forslag?

Hvis der kan komme link til sammenligningssider, ville det være super.

Jimbo

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-09-07 14:58
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 14:58

www.spywarefri.dk
www.malwarecheck.dk

Det spørgsmål vender 10 gange om dagen.....

Bare søg på kandu - så finder du (ikke) løsninger..... men MASSER af anbefalinger....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-09-07 15:21
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-07 16:36

http://www.kaspersky.dk/ebutik.php

Det bedste efter min mening

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-09-07 16:56

Citat
http://www.kaspersky.dk/ebutik.php

Det bedste efter min mening

Også efter min.

Men køb det hellere her: http://spywarefri-shop.dk/index.php?cPath=27

Så støtter du samtidig et godt formål.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-09-07 19:02

Selvfølgelig Rellom. Jeg tænkte såmænd kun på programmet og ikke på støtten. Godt set.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-09-07 02:51

Troværdige tests her. Klik på "Comparatives" http://www.av-comparatives.org/

Hvis du vil købe, så er Avira (Antivir) og Kaspersky de bedste valg, efter min mening. Avast er gratis, og kommer ganske tæt på de bedste.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 14-09-07 18:51

Ville have foreslået gratis programmet Active Virus Schield fra Kaspersky, men til min forbløffelse ser jeg at det ikke kan downloades mere fra deres hjemmeside.
De anbefaler McFee istedet. ?????!!!!!!

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-09-07 18:57

Glem McAfee. Det er ikke specielt godt, og AOL skal næsten have hele din livshistorie, for at du må hente det.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-09-07 11:28

Nu nævner i Mcafee, hva med de andre ellers kendte/populære programmer mod virus?

Eksempelvis kaspersky har jeg aldrig hørt om før nu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 11:52

Symantec Norton Anti Virus lever kun på navnet efter min mening. Det er stort og besværligt og driller ved opgraderinger. Er forøvrigt rigtigt genstridigt at få helt fjernet.

Kommentar
Fra : killer10

Dato : 15-09-07 16:04

Der er mange gode gratis-programmer...
Men hvis vi snakker betalingsprodukter er det lidt om hvad man er til. Selv bruger jeg Norton360 og det virker fortrinligt, jeg har ikke haft problemer og den snupper det kan skal. Kan kun anbefales herfra. Og en lille feature ved symantecs programmer er at de kan købes på nettet og downloades derefter, Thumbs up for det.

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 16-09-07 07:46

jeg bruger avg free adition,jeg har ikke haft problemer

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-09-07 14:22

AVG er udmærket og pålideligt, men hvisa du vil have et der duer lidt bedre er Avast at fortrække, set med min øjne.

Hent det i en gratis version her http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Rul lidt ned på siden og find den i en dansk version.

Installer den og registrer den, koden kommer pr. email. Sig ja til at scanne efter næste opstart af pcen. Opdater den derefter med det samme.

Den virker utroligt godt, bruger den selv på 3 pcer og den 4. kører selvfølgelig Kaspersky

Kommentar
Fra : Chdyb

Dato : 18-09-07 21:48

Selv er jeg kæmpe fan af et program der hedder AVAST

www.avast.com

Du kan vælge at hente HOME eddition eller PRO eddition - HOME er gratis, det er PRO ikke. Det fungerer bare og ingen prob.
Du skal forny det én gang hvert år og ellers er der intet i dét.
Du kan få det på ALLE sprog, alt fra hebraisk til fransk - så det er lige hvad man har mest lyst til og så er det bare super brugervenligt..

Held til med valget =)

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 21-09-07 19:39

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 19:50

Citat
AVG er udmærket og pålideligt, men hvisa du vil have et der duer lidt bedre

Kan du ikke lige forklare hvordan et program kan være pålideligt og udmærket.....
og samtidig anbefale et der er BEDRE

Enten duer det eller også duer det ikke

Problemet er vel mere at de ALLE duer indtil et eller andet slipper igennem....

At nogen så er "tungere" at arbejde med er en anden historie

Pruger selv PrevX - det hat ALDIG svigtet - endnu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 19:51

Nu ryger det tastatur sgu snart.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-09-07 13:34

refi det er netop det jeg mener med AVG. Det ligger og bruger resourser fra pcen når det scanner. og det gør Avast ikke på samme måde efter min mening. Ellerws fanger AVG og Avast ca. det samme