Brændeprogram
Fra : Mokof
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 13-10-06 19:48

Er der nogen der kender et gratis brænderprogram, som er enkelt at bruge?

Fra : Brassovitski

Dato : 13-10-06 19:59

Gratis nej. Brug/køb Nero, det fungerer. Vil du ha noget der duer, så betal.
Eller køb en ny brænder, der følger titi en Nero med.

Fra : jannicolai

Dato : 13-10-06 20:06

Hej du kan købe nero for ca 1oo kr på edb priser

Fra : jannicolai

Dato : 13-10-06 20:09

Der er også gratis brænderprogrammer på free windows, til download. Og det er lovligt

Fra : jannicolai

Dato : 13-10-06 20:18
Fra : Klojs

Dato : 13-10-06 21:40

Du kan da bare brænde med media player som følger med XP.

Højreklik på dine filer og vælg Tilføj til brændingsliste.

Derefter går du i media player og klikker på fanen Brænd.

Sæt en tom brændbar skive i drevet og klik på Start brænding

Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-06 00:23

Jeg bruger CDBurnerXP Pro og kan anbefale det, men at bruge og kan alt det som købe brænder programmer kan, læs mere her: http://www.cdburnerxp.se/

Fra : molokyle

Dato : 14-10-06 09:57
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-06 02:37

Har du fundet et brænder program ? Prøv ellers at læse tippet fra Stl_s: http://www.kandu.dk/tip14920.aspx

Fra : Manse9933

Dato : 19-10-06 10:09

Jeg prøvede at downloade Ashampoo Burning Studio 5.0
og blev advaret om at der var nogen der skannede mine port af bullguard firewall og angriberens ip adresse,det har jeg ikke prøver før når jeg har villet downloade noget fra en HTTP adresse,er der andre der har oplevet det samme hvad angår Ashampoo?

Fra : Manse9933

Dato : 19-10-06 10:16

Jeg er under angreb der er nogen der bliver ved med at skanne mine porte efter at jeg for søget at downloade programmet,selv om jeg er bag en router firewall så når de ind til min software firewalle,jeg må lige lukke ned og under søge fenomenet.

Fra : Manse9933

Dato : 19-10-06 10:17

forsøgt

Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-06 13:10

Det er tilfældig Manse9933, at dine porte bliver scannet samtidig med at du vil hente Ashampoo, jeg hentede og instalerede programmet i aftes/nat, og der var ingen problemer, bruger også Bullguard, forøvrig en meget overskuelig menu i det program, det ser godt ud

Fra : Manse9933

Dato : 19-10-06 13:51

Jeg fandt frem til ip'en's ISP og hvor se befandt sig>
tech-c: FAZ5-RIPE
tech-c: SJC2-RIPE
tech-c: YSL1-RIPE
nic-hdl: HM655-RIPE
abuse-mailbox: abuse@gxn.net
mnt-by: AS5519-MNT
source: RIPE # Filtered
% Information related to '212.241.250.0/24AS5413'
route: 212.241.250.0/24
descr: PIPEX Communications
descr: (Compulink)
descr: Carlton House
descr: 27A Carlton Drive
descr: London
descr: SW15 2BS
descr: UK
origin: AS5413
member-of: AS5413:RS-PIPEX
remarks:
remarks: ------------------------------------------------------
remarks:
remarks: Please direct Abuse complaints to abuse@gxn.net
remarks: Complaints directed elsewhere will not be actioned.
remarks:
remarks: ------------------------------------------------------
remarks:
mnt-by: AS5413-MNT
source: RIPE # Filtered
Min underøgelse>

http://www.pipex.net/about/

http://www.pipex.net/about/what-deliver.php

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lokalitet>

http://www.oxfordsp.com/companies_summary.html
IP'en kan stamme fra et af mange firmaer>

There are over 50 companies currently at the Park and below is a summary profile of the business sectors that they operate in.

Computer hardware/software 42%
BioScience 50%
Other 8%
http://www.oxfordsp.com/
Oxford Science Park
http://www.oxfordsp.com/contact_contacts.html

http://www.oxfordsp.com/directions_park_plan.html

https://www.oxford.gov.uk/business/oxford-science-park.cfm
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det jeg syntes var mærkeligt det var at det skete lige nøjaktigt da jeg klikkede på linket mili sekunder efter og at jeg blev alarmeret igen med ca 10 sekunders mellemrum derefter,så jeg blokerede
domænet og skiftede intern IP og jeg hørte ike mere til dem/den,men alle prort nummre blev
skannet.
Vis dem der udgiver programmet vil have demografiske informationer så kan de bruge
de normale kanaler som de info browseren giver,de behøver ike at skanne alle mine porte,det
kan der nemmelig kun være en årsag til 0g det er at de vil ind og have dybtegående info.
Og så kan synderen kun scanne/se min indterne ip over HTTP igennem browseren(Java script).
Nå det er ordnet,jeg har bare ikke oplevet før at noget har kunnet gennem trænge min Router
firewall.
Så de må have foregået igennem browseren med et java script,det kan også være selve
siden hvor man klikker på linket og ikke den HP som programmet stammer fra.

Jeg ville godt kunne finde flere info men det ville tage det meste af dagen og alligevel ikke fører til noget(proxy)

Manse9933

Du har følgende muligheder