Sproget!
Fra : Vagina-Karina
Vist : 7566 gange
100 point
Dato : 10-08-06 20:53

Hej derude!

Jeg er en 19-årig pige, som gang på gang er blevet forarget over nutidens vulgære måde at omtale sex på! Især ordene for kvindens skede støder mig. Jeg fatter bare ikke, at nogen kan få sig selv til at omtale noget så smukt og dejligt med sådan nogle ord! Jeg holder meget af skeder og er meget sårbar over ting i forbindelse med den, ved jeg godt. Men jeg synes da det er rimeligt nok at bede om et pænere sprog, er det ikke?

Det ville være dejligt at høre fra nogle, som havde det på samme måde som mig! Jeg føler mig lidt som Palle-alene-i-verden med det her, helt ærligt.

M.v.h.
Karina.

Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 22:01

Vagina-Karina

Det virker altså lidt userieøst med sådan et brugernavn !!
Syntes du ikke selv at det lige nu er dig der er skedefikseret

Jeg jeg er trods alt 48, men sådan taler folk altså ikke her.
Og gør de så kan det ikke genere mig !

Vagina-Karina / skeder / smukt og dejligt ,,,, Jeg fatter vist ikke en brik.

Undskyld

Fra : michaelmoeslund

Dato : 10-08-06 22:06

Det må da være noget med, at kært barn har mange navne....

Og jo jeg ka godt følge dig lidt øhh.. karina

Der kommer et tidspunkt, hvor der er visse ting der er bedre at overlade til fantasien end stemmelæberne....

Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-06 22:15

Ik' så meget snak. (Hverken vulgært eller sødt).
Lad os få noget action !
Smuk : Njaaaaaa……. ? ? ? ? DET kan diskuteres.
Dejlig : JEP !
Gambrinus

Fra : jeb3

Dato : 10-08-06 23:06

hmmm... Engang imelem synes jeg nu det er frækt med lidt snak.

Jeg synes helt ærlig ikke det er særlig frækt, hvis min kæreste skulle hviske: nu putter jeg min penis op i den skede skat !!!!

Næ hver ting til sin tid.

Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-06 23:11

Må jeg oralerer lidt på dine sekundære kønsdele ?
Som sagt : Oralsex er en smagssag.
Gambrinus

Fra : berpox

Dato : 10-08-06 23:13

"dirty talking" er jo det, der nogle gange hænder...
"dirty talking" er jo nogle gange det der tænder...

Karina - du må nok se i øjnene, at kært barn har mange navne, at de bruges i flæng, af forskellige person(ligheder), og i forskellige situationer - men at uanset sprogbrugen/sprogvalget, så mener jeg ikke at der generelt er tale om at "den", skeden, kussen, fissen, dåsen, vagina omtales som noget mænd ikke er interesseret i - men at valget er stemningsskabende.

Hvis jeg i elskovens hedeste akt blev mødt med et "Åh, hvor er det dejligt at mærke din penis i min vagina" ... så tror jeg ganske simpelt at flaget ville gå ret hurtigt på halv - og jeg ville rulle rundt i dynerne af bare grin.....

Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 23:20

Nu snakker Gambrinus igen om sit marsvin gaffa

Sidst da jeg havde ondt i halsen og var mega hæs, 'måtte' jeg til lægen , sagde han
- Den var sgu ny, du har skedekartar !

Fra : jeb3

Dato : 10-08-06 23:43

Enig berpox. Den er nok lige så ødelæggende, som hvis hun spørger: hør skat, hvad skal vi have til aftensmad imorgen

Fra : missjosephine

Dato : 10-08-06 23:46

det er vel en personlig sag hvad man kan li' eller ej, er det ikke???
jeg har en fornemmelse af , at det hun mener, nok mere er den daglige omtale af det kvindelige kønsorgan hun mener.....
der synes jeg nu også godt engang imellem det kan være for meget....
for meget på den facon med at omtale en kvinde åbent som en fisse eller en stram skede og andre ikke særlig pæne ting....
tror godt nogle af jer ved hvad jeg mener...!!!
fisse og den slags ord hører efter min teori hjemme i privaten og ikke i offentligheden....
hvad folk kalder hinandens dit og dat, det er vel vores egen private sag....
jeg siger et og du noget andet.....sådan er verden nu engang så forskellligartet...
god nat...miss.j.

Fra : jeb3

Dato : 11-08-06 00:28

Jeg forstår det nu sådan, at det er omtalen for kvindens skede, som Vagina-Karina selv skriver...

Sjovt navn iøvrigt for en, der ikke vil kalde sin lysthule for kælenavne.

Fra : berpox

Dato : 11-08-06 00:44

MissJosephine >
Selvfølgelig er det en personlig sag hvad man kan lide at høre, og hvad man bestemt ikke kan lide at høre. Jeg synes nu heller ikke at det er særligt flatterende den måde andre mennesker og deres kønsorganer omtales på (uanset køn) i store dele af den danske befolkning - og enig er jeg bestemt også, såfremt det drejer sig om at "man" omtaler andres personlighed vha. seksuel symbolik, f.eks. stram skede, vatpik, pikhoved osv....

Men nu gik spørgsmålet jo på "nutidens vulgære måde at omtale sex på" ... hvis det er fordi en skede i skolernes seksualundervisning omtales som fisse eller kusse, at penis omtales som pik eller stivert, osv., så synes jeg nu ikke der er noget galt i det - jeg er 100% af den overbevisning, at disse ord giver mindre fniseri i timerne, end hvis man bruger ordene diller, tissekone, tissemand, penis og vagina.
Hvis det er fordi to ungersvende gejler hinanden op, de skal i byen og score noget fisse, så dækker det jo i virkeligheden ikke over at fyrene er vulgære, men over at de gerne vil ud og score et par dejlige tøser. Det er i alle tilfælde den opfattelse jeg har fået via mit frivillige virke blandt børn og unge.....

Sproget forandrer sig hele tiden - og det der var ekstremt vulgært igår, er mere eller mindre accepteret i næste uge....

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 00:54

Citat
penis omtales som pik eller stivert

Det hedder altså pikkemand

Fra : jeb3

Dato : 11-08-06 00:57

Tissemand lyder faktisklidt ulækkert i mine ører hvis man endelig skal tale om trælse ord.

Tis og mand!!!

Endnu værre tissekone!!!
Det er jo direkte en anatomisk fejl at kalde vagina, skede, fisse det.

Det er faktisk 2 forskellige ting.

Jeg skal i hvert til fælde ikke have en pik, penis eller hvad i nu vil kalde den op i min tissekone.

En tissemand og en tissekone er de piktogrammer, der er på et toilet. Basta.

(har iøvrigt engang spillet tissekone i en sketch tl en revy hihi)

Fra : berpox

Dato : 11-08-06 01:32

En tissemand og kone ditto - er dem der passer toiletterne og vil ha' lidt småmønt når det har været os andre nødvendigt at træde af på naturens vegne.... - de bli'r nok kede af det hvis de bli'r kaldt pictogrammer (med "c" blot for at det ikke skal være vulgært)....

Creamy - tsk tsk tsk - hvor får du det dog fra....altså, ordene! Resten vil jeg ikke vide

- tilbage til Karina - jeg tror såmænd godt at jeg kan forstå visse situationer hvor du bliver stødt, der er også masser af situationer hvor jeg vil finde sprogbruget stødene. Andre gange ikke. Det afhænger helt af situationen. Du skal nok blot passe på, ikke at være ALT for følsom - altså ikke lade dig gå på - eller slet og ret sige fra i de sammenhænge hvor du mener du kan have indflydelse på hvordan der bliver talt....men det er nok ikke en nem opgave.

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 09:47

De piger/kvinder jeg kender omtaler deres kønsorgan som: Kusse.

Drenge/mænd kalder ofte samme for: Fisse.

Dette kan jeg intet stødende se ved?

Mænds organ kaldes af piger/kvinde ofte: Pik

...og det er sådan set det samme de fleste drenge/mænd gør

Kært barn ...mange navne.

Det er noget anden hvis man kalder en pige/kvinde for: Fisse ..eller en dreng/mand for: Pikhoved. Deri ligger rigtigt nok en fornærmelse, men den er i disse tilfælde tilsigtet

Nedsættende kraftudtryk har altid været brugt, når man vil udtrykke sin væmmelse ved en person, så deri ser jeg nu heller ikke noget 'problem'

</MOLOKYLE>

Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-06 09:53

Det værste en kvinde kan sige til en mand :

ER DEN INDE ?
Gambrinus

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 10:11

Anus kaldes også: Røvhul eller numsehul ...så ved man da hvad man taler om.

Det er også nedsættende at kalde en person for et røvhul, men det er jo nok fordi man mener det!

Sådanne sproglige 'konstruktioner' kaldes for omskrivninger og er en naturlig del af sproget.

Det du omtaler som vulgært Vagina-Karina betyder: simpel, tarvelig, plat
...men sjovt nok er ordet faktisk en omskrivning af kvinders ydre kønsorganer: Vulva !!!
..præcis som ordet: Vulkan er det.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 10:16

For at citere Gambinus med en omskrivning af anden seksuel observans:

Det værste en mand kan sige til en mand :

ER DER NOGET i 2'EREN ?

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 10:22

Jeg synes nu at seksuelle omskrivninger er temmelig morsomme

Mand1: Hvordan var hun? Var hun stram?

Mand2: Tjaeh... aner det ikke. Jeg farede vild i ekkodalen !

</MOLOKYLE>

Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-06 10:34

Hvorfor ligger du og vrikker med tæerne ?
Du glemte at ta' mine strømpebukser af !

Hvad er det modsatte af Narrefisse ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SKUFFEJERN !

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 10:45

Bryster, patter, meloner, junger, jader er da udmærkede omskrivninger af en kvindes mælkeproducerende kirtlers iøjnefaldende protuberanser.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 10:47

Rectum bliver til numse, røv, ende, baller ...og?

</MOLOKYLE>

Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-06 10:52

Mås, popo...

Fra : mangorossa

Dato : 11-08-06 11:09

Tror sgu der sidder en knøs og firrer den af, til al jeres frække snak

Fra : missjosephine

Dato : 11-08-06 11:44

baller kan altså aldrig blive omskrevet til rectum, da det sidder to forskellige steder..
jeg synes nu overhovedet ikke det erfnisende eller noget at kalde en tissemand/kone for de to navne..
jeg har tidligere arbejdet i 14 år som pædagog i en vuggestue. der ville jeg da meget nødigt begynde at omtale en lille 2 årig drens penis for en pik...eller en lille piges på samme alder, for en fisse eller kusse.....der hedder det altså tissemand eller tissekone.....
der hvor jeg mener sproget er for vulgært, er når man hører folk på gader og stræder omtale hinandens for de ord der blir beskrevet her i flæng og som nedvurderende.....desværre.har jeg hørt det mange gange....
jeg bruger bestemt også ordet pik om min kærestes kæreste eje eller diller, når det er i almindelig daglig tale.....og om min kæreste eje, er det i daglig tale en kusse, som jeg synes lyder mere pænt end fisse......fisse er et ord jeg benytter sjældent og hvis så er det udelukkende sammen med min skat......
men jeg ville da aldrig stå og himmelråbe nogen af diise ord i en diskution på åben gade....
faktisk er det ikke særlig længe siden, jeg overhovedet er blevet så fri, at jeg i sexuelle situationer overhovedet anvender disse odr.....ligeså som det at kneppe......det har jeg aldrig turdet gøre før......
det er fordi de i mine øjne ÈR private og vulgære ord, der kun hører hjemme i sexlivet.....
sådan er jeg nu.....men det har intet at gøre med om jeg er snerpet...det er jeg vist meget langt fra, men genert, jo da......men det kan nu også være rigtig godt frækt....
den unge dame der startede indlægget, er selvfølgelig stadig grøn på området og vil nok henad vejen selv synes at ordene vil synes mere passende når hun bliver mere erfaren.....
jeg kan sagtens følge hende.......
hej fra miss.j.

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 12:50

Vagina-Karina & missjosephine -> Ønsker I jer i nypuritanismens navn derhen hvor man, som forrige århundredes viktorianske og mest lumre forfatter I.P.Jacopsen var tvunget til at skrive noget alá:

Gendarmen måtte stillet over for skøgen, trods hendes velvillighed, tvinge sin blanke glinsende sabel i skeden, thi denne var af saddelmageren fremstillet en smule for trang til hans mægtige våben.

? </MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 13:02

Gambrinus -> Jeg tænkt nu på 'sæde' eller 'bagdel'

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 13:12

Vagina-Karina & missjosephine -> Min pointe er:

En ting er; rent sprogligt at ændre syntaksen, således at objektet får anden billedlig betydning.

En helt anden ting er; at flytte den semantiske betydning af ordene over på subjektet.

Jf. ordet røvhul.

Der er som sagt forskel på at ha' et røvhul ..og at være et røvhul. Selvom det hedder anus eller kloak.

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 13:26

Citat
Bryster, patter, meloner, junger, jader

Du glemte - kasser, nødder - og for de knap så heldige ---> Dutter

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 13:44

creamygirl -> Samt: Fortrin, raketter, granater, babser, flapper, vafler..

..og hængepartier

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 13:58

Citat
..og hængepartier

Man er ikke ung længere, når den pirrende fornemmelse i brystvorterne skyldes, at de sidder i klemme i buksekanten!

Fra : Vagina-Karina

Dato : 11-08-06 16:33

Hej igen og tak for svarene!

Jeg vil starte med at gøre jer opmærksom på, at jeg altså HAR fortrudt mit navn! I starten syntes jeg, at det var sjovt, fordi "vagina" og "Karina" næsten rimer, og så selvfølgelig også fordi, jeg godt kan lide skeder! Kan I ikke se det? Men jeg må indrømme, at jeg gerne vil have lavet det om nu!
Måske gik jeg lidt over stregen, da jeg skrev at skeden var "smuk". Jeg mente bare, at den set i mine øjne, er noget "smukt" på den måde, at den er beregnet til ting som samleje og fødsler, og det synes jeg da er en smuk ting!
Jeg kan fortælle, at jeg har en kæreste, der har det lidt lige som jeg. Han bryder sig heller ikke om sådanne ord og bruger dem ALDRIG! Det sætter jeg meget pris på! Hvis han sagde sådan nogle ord om min skede, så ville jeg både blive sur, stødt og meget ked af det, og han ville ikke være særlig populær bagefter!

Jeb3: "Kælenavne"? Må jeg være fri! Her er vist ikke tale om deciderede kælenavne!

Berpox: Hvor mange gange har du hørt en person, der underviser i seksualundervisning, bruge sådan nogle ord?? Og tror du helt ærligt, at de bevidst lærer børn, at det er rigtigt at snakke sådan?! Jeg har heldigvis aldrig været ude for sådan en gammel gris, når jeg har fået seksualundervisning! Og en ting til: Jeg vil væde med, at sådan nogle beskidte ord vil få folk til at fnise dobbelt så meget, som hvis man brugte ordene "penis" og "skede"!!! Fornuftige seksualundervisere snakker ikke vulgært til eleverne, og det er fandme heller ikke i orden! Basta! Faktisk synes jeg slet ikke, det er i orden at bruge det ord i nogen som helst sammenhæng, heller ikke i den, du nævner!

Mange mænd har det jo desværre med at bruge sjofle ord! Det er fandme sørgeligt, at det skal være sådan!

Molekyle: JEG kan se noget stødende ved det!

Jeg kan bestemt heller ikke lide ordet, "tissekone"! Det er også grimt, og hvis jeg engang skal have børn, så vil jeg i hvert fald ikke bruge det ord, når jeg taler med dem! Det kan godt være, at jeg lyder snerpet, og det er jeg måske også, men det er der jo så ikke noget at gøre ved! Hvis jeg kunne, ville jeg skaffe alle disse svinske ord ad vejen! Det er faktisk meget belastende at skulle høre på for mig!

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 17:10

Du er eddermugme en snerpe VAGINA KARINA..

Er det i et nonne kloster du har haft seksualundervisning?! ... Ja jeg undres må jeg nok sige - for helt tilbage til den tid, hvor jeg selv modtog seksualundervisning, var det altså helt naturligt at både lærer og elever omtalte kønsorganerne som henholdsvis fisse, kusse og PIK!

Heldigt for dig, at du har fundet dig en kæreste, som respektfuldt omtaler din fisse VAGINA *LOL*

Håber dine fremtidige børn fatter, at de ikke er blevet snydt for et organ, når de hører andre børn tale om pik og patter

Fra : Vagina-Karina

Dato : 11-08-06 17:34

Creamygirl - fuck af med dig! Du skal edderperkeme ikke bruge sådan et ord om noget, jeg har meget kært - nemlig min skede! I øvrigt plejer min kæreste at sige skede lige som jeg og ikke vagina! Mine børn (hvis jeg får nogle) vil ikke komme til at blive snydt! Jeg vil bare ikke bruge perverse betegnelser, som du gør, når jeg skal opdrage dem! Du er noget af en bitch!!! Sådan en kælling gider jeg overhovedet ikke snakke med!!

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 17:36

Get a grip

Fra : Vagina-Karina

Dato : 11-08-06 17:37

De har for resten været godt dumme de lærer, du blev undervist af i seksualundervisning! -Hvis det da overhovedet passer, det du siger!

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 20:50

Hmm.... du er da ikke selv bange for at tage ord som; vulgær, edderperkemig, sjofel og pervers i din mund. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg DIN tilgang til daglig sprogbrug er pervers.

Pervers (adj.): Unaturlig, moralsk fordærvet, seksuelt fordærvet, abnorm;

Tænk lige over at det er dig og din kæreste, som stikker ud fra den sproglige norm anno 2006.

Læs lidt moderne seksual oplysning og du vil 'opdage' ord som røvpule og dyresex (sodomi ...hvis du skulle være i tvivl om betydningen? ..og sex er et andet ord for samleje)

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 20:54

Ikke at ville lære børn de ord som alle voksne ved hvad betyder, er en form for pædagogik jeg under ingen omstændigheder billiger. Det kaldes 'Den Sorte Skole' eller 'Sort Pædagogik' og var noget jeg troede var gået af mode i et moderne oplyst samfund som det danske.

</MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 11-08-06 22:42

Molekyle: Sex er ikke kun at have samleje! Det er også petting, altså at dyrke f.eks. oralsex og indføre fingre i skeden.
Du mener altså, at jeg skal lære mine børn at tale grimt! Synes du selv, det er måden at gøre det på?? For resten er det ikke alle mennesker, der bruger sjofle udtryk! Du kender måske ikke nogen, men det gør JEG i hvert fald! Og heldigvis for det! Ellers ville det godt nok se sørgeligt ud!!!

Fra : ypsiQ

Dato : 11-08-06 22:47

Hov, I har da glemt et par gloser:

På tantra kurser lærer man benævnelserne yoni og lingham. Både tantra og kamasutra fokuserer på forfinelsen af alt sexuelt eller ophøjelsen om man vil.
Det er ligefrem en hel videnskab/filosofi og der undervises i det flere steder i landet.
Her vil Vagina Karina bestemt kunne finde både ligesinnedede og inspiration til et nyt nick.

Mvh
ypsi Q

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 23:04

ypsiQ -> Har man lyst at blande Gud og Fanden, samt alskens mere eller mindre finurlige halvguder, samt 'videnskab' (*LOL*) ind i sit seksualliv, synes jeg da så absolut også man endelig bør gøre det

Vagina-Karina -> Når man synes at alle andre udtryk end penis og skede (..hvorfor iøvrigt bruge latin om mandens lem? ..når du selv bruger et dansk udtryk om kvindens vagina er mig en gåde?) er sjofle og grim sprogbrug? ...og at disse 'andre' ord ikke er noget der bør indgå i børn og unges seksualundervisning/-oplysning?

Så har jeg kun ét råd: Søg læge ! (..og helst en med speciale i psykiatri )

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 23:09

Nu tråden omhandler det danske sprog, så tillad mig at fortælle dig, vagina karina, at du ikke er andet end en pyntet skraldebøtte

Du fregner totalt ud, fordi jeg skriver hvad der i din verden er et forbudt ord ---> FISSE

Pynten krakalerede og dit sande jeg "skraldebøtten" dukkede op, da du kvitterede med at bede mig fucke af - og kaldte mig både pervers - en bitch - og en kælling! - Du må godt nok have mig undskyldt, men jeg anser dit sprog for langt mere stinkende og beskidt end mit..

Mht. min "dumme" lærer, så skriv dig bag øret, at jeg nok havde den dygtigste af slagsen til at undervise en flok fnisende unge mennesker! ...Han magtede at tackle os med et glimt i øjet - UDEN at han som dig gik i spåner, fordi én penis blev kaldt for pik. Eller en skede for en fisse..

Jeg ved ikke med dig, men da jeg fik seksualundervisning, blev de værste sprogbarrierer elimineret ved at vi startede med at se en film, eller to. Filmene var tidssvarende og sproget var ganske givet, hvad du vil anse som frækt og uanstændigt, idet ordene PIK og PATTER var ord der indgik..

I øvrigt kunne jeg virkelig godt tænke mig, at du forklarer følgende.

1. Hvorfor er ordet "pik" frækt, når ordet "penis" ikke er det?!

2. Hvilke ord er for frække?! - og hvorfor er de det?!

3. Hvornår er frække ord sjove?! - og hvornår er de grove?!

4 Er der fordele ved frække ord?! - og hvornår kan de bruges?!

5. Hvad er ulempen ved frække ord?! - og hvornår, og hvorfor skal de ikke bruges?!

6. Kan man godt bruge frække ord, og så være seriøs, varm og et godt menneske alligevel?!

7. Hvorfor må man gerne være grov i munden, og bentytte sig af gloser som "fuck af med dig" - "dumme kælling" - osv.....Men samtidigt er det forbudt at kalde en penis for en pik?!

Tænk lidt over disse spørgsmål. Jeg vil vædde med, at du ikke kan besvare dem

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 23:17

...og jeg vil vædde med at Vagina-Karina synes det er iorden at hun selv bruger disse gloser (...hun er jo 'voksen' *LOL*), men at disse 'grmme' ord skal børn forskånes for, således at man kan tale dem hen over hovedet.

...for det er nemlig dét der sker, når man i 'pædagogikkens navn', fratager børn sprogets gloser.

Bortset fra at man også mystificerer kønsagten og lægger kimen til et forkvaklet syn på seksualitet.

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 23:20

Citat
Du mener altså, at jeg skal lære mine børn at tale grimt!

Det ved jeg ikke om Molo mener du bør, men du er da godt på vej, hvis du den dag din fremtidige 3 årig datter kommer hjem, og siger pædagogen har fortalt at den hun tisser med er en tissekone - og du kvitterer med en svada, som den du gav mig!

"Søde Sofie, den du tisser med er en VAGINA. Den er smuk og dyrebar - og du lader edderperme lad ALDRIG den fucking pædagog sige det er en tissekone. Gør hun det igen, så sig til hende, at mor synes hun er en pervers dum kælling"

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 23:25

Måske du vil få noget ud af at læse dette om børneopdragelse Vagina-Karina:

http://www.alice-miller.com/index_en.php

..men jeg tvivler?

Lad dig nu ikke forstyrre af at der tales om korporlig afstraffelse, for det handler i lige så høj grad om løgne og fortielser.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 23:34

Jeg ved ikke om det er sivet ind Vagina-Karina at jeg mener at ord som sådan ikke er hverken perverse, grimme eller sjofle. Man kan kalde en spade for en spade, men man kan også kalde den et haveredskab.

Her du helt overset mit indlæg hér: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=92055#1000652

..hvoraf det med al tydelighed burde fremgå at jeg ikke opfordre til svinsk sprogbrug, men at sproget bør benyttes i rette kontekst og dette kan man sagtens lære sine (..og andres) børn uden at 'støde' nogen, selvom de lærer brugen og betydningen af ord som patter, pik, røvhul og kusse.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 23:40

creamygirl -> Jeg tror ikke engang Vagina-Karina tisser

Hun urinerer sikkert

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 23:46

Iøvrigt troede jeg at vagina udtales : vagina

..og ikke: vagina ...som Karina ?

..eller udtales Karina: Karina

Måske engelsk udtale? Vadjajna Karajna ?

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 23:49

Citat
Hun urinerer sikkert

Og transpirerer

Fra : missjosephine

Dato : 11-08-06 23:55

molokyle er et tydeligt exempel på en lavmålsmand, hvis univers ikke rækker længereend tilhans egen lommefillosofi..hvis nu han tog og satte sig til at nærlæse mine svar, så ville han vide lidt mere exakt hvad det er jeg skriver....men han er jo fra a'mar og drikker bajere....en typpisk kedelig dansker mand, der bruger al sin tid på ligegyldigheder....det ses jo tydeligt i de åndsfraværende og tomhjernede svar...
du som påstår du er fritidspæd.....går du så og tiltaler og omtaler kvindens og mandens kønsorganer åben tlyst på dene måde??+?føj for en klamfis....godt mit barn er blevet voksen og ikke skal belemres med en gog som dig.....det var dog afskyeligt..
havde du været ansat hos mig, så havde du dæælme fået en fyreseddel på stedet.....
jeg vil og er overhovedet ikke på nogen måde puritansk...læs mit svar.....
jeg er blevet indlemret i den fantastiske verden af anderledes sex og mysterier de sidste 9 mdr...og det er da det sjoveste og mest fantastiske jeg længe har været med til..det tror jeg ikke en snerpet kone eller en puritaner på det mindste ville være med til...exibitionister findes vist ikke i den folkegruppe...
men at bruge ord som fisse om en kvinde eller hendes kønsorgan, det hører stadig ikke hjemme i offentligheden...
jeg vil give vaginapigen mere og mere ret...jo mere hun formår at gi klø....for hun er bestemt inde pånoget af det rigtige...var jeres sprog ...især mændene.....vi er ikke alle sammen til den slags...
jeg vil kun ha det i min private sfære....eller i de blade eller film jeg ser sammen med min kæreste...
hvad karina mener er hendnes sag og jeg tror hun får nogle virkelig velopdragne og fornuftige børn engang..
jeg har heller ikke brugt de ord i min opdragelse af min nu voksne søn.....og det har han heller ikke fået slynget i hovedet i skolen....han er 26 år....og så vidt jeg ved, så har detikke skadet hans sexliv.....
hvad vi siger bag lukkede døre, det er vores egen sag, men ude i offentligheden gør det overhovedet ikke det mindste, at vi vare vores mund....
tænk hvis en lille fyr kom hjem fra børnehaven og spurte sin mor om hvad en fisse det er for noget.......og mor fik at vide at sådan taler karl åge til en af de andre pædagoger...det ka da nok være der var nogen der ville røre på sig....
iforvejen har vi alt for megen pædofili og andre sexchikanerende sager rundt omkring....vores børn behøver ikke hører det før det er nødvendigt og selv kan tage stilling tilhvordan de vil bruge ordene....
sex og kærlighed er noget smukt vi skal værne om, og ikke udstille for alle og enhver.....
ps......vagina er det lægelige ord for kvindens kønsorgan og penis for mandens, hvis der er nogen der ikkeallerede ved det...rectum er det samme som numsehullet og kan derfor aldrig omskrives til at være en balle, som det er nævt tidligere......
bare klø på vagina-karina.......flere af din slags....
fra en voksen kvinde, der bestemt ikke gemmer ordene i komodeskuffen, men bruger dem sammen med sin elskede når, det går løs........
ciao...miss.j.

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 00:46

5 % af kvinder har et mandligt gen, de 95 % spytter det ud !
Fars bli'r bedst, når mor rø'r den !
I Horserød statsfængsel, er det muligt at formere sig ved celledeling !
I Greve rødstrømpeklub er der kun adgang, hvis man er med lem !
Det kan godt være at der er sne på taget, men der ild i pejsen !
Han stak kniven i skeden !
Undskyld førken, kan de vise mig vej til Venusbjerget !

ak ja så'en er der jo så meget.
Det paser min humor at kalde sig Vagina-Karina ,
men med din op fattelse, har jeg virkelig svært ved
at forene det med din mening om emnet,
at du skriver at det var for sjovt,
ja det er det, og jeg fårstår da godt at du har fortrudt,
den passer jo dårligt i sammenhæng uden for det sexuelle område.
Titlen hentyder for mig, til en der bare har prøvet det hele,
og har sin egen side i Ugens Rapport !
"I denne uge er 10 gigoloer testet af vagina-karina" !
Der er sikkert også en del pornomodeller der misunder dig din navnefantasi !

Din måde at svare Creamy på,
Den minder mig meget om min egen datter(19) ,
Når hun løber tør for svar , så krakelere facaden,
og så afspiller båndoptageren alle de ord hun lærte i børnehaven !
Og så ved Far at han havde ret !
Der går nu heller ikke lang tid før hun er tilbage med.
"Du havde ret far, det er billiger med genopladelige batterier i dildoen" !

Forresten var det engang <1960 et helt naturligt ord, at en letlevende dame var en 'fisselette'

Ordsammensætningen kom tidligere fra Danselette, hvilket var en fin dame der tog sig betalt
for at danse !
Den meget alvorlig sag den gang. eks. kunne en danselette risikere op til 3 månders tughus,
Hvis papirene ikke var i orden, der skulle nemlig ved lov betales afgift til politiembedsmanden.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=sexordbog&meta=

God nat og må din klitoris være dig nyttig.
Og ellers bare hav en våd og saftig weekend
Mvh. Jørgen

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 00:50

Det hedder ikke urinerer
Det hedder dehydrere

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 01:03

!! ADVARSEL !!
ANSTØDELIGT MARTRIALE

Altså man tager en...
http://natmaden.dk/bollebogen.jpg

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 01:04

At tænke sig man vil være bekendt at erkende man stødes over de unges sprogbrug - Og SAMTIDIGT selv være særdeles ubehagelig..

Nu er Molo en afskyelig gog, samt en kedelig åndsfraværende tomhjernet lavmålsmand, der drikker bajere og bruger sin tid på ligegyldigheder!!

Hvad med at reflektere lidt over sit eget sprog, når nu så gerne man vil klandre andre for deres..

Og så er det ikke første gang missjosephine udtaler sig om tomhjernet snak! ...Jamen herre gud og jøsses da. Hvis du virkelig mener det er så tomhjernet, er det så ikke at bruge din tid på noget ligegyldigt, når du vælger at gå ind og kommentere på det?! ..

Og er det i det hele taget gået op for dig, at der ikke er nogen her i tråden, der proklamerer at de LÆRER deres børn at en penis er det samme som en PIK.. - der er nu en gang STOR forskel på, at børn via TV, kammerater, bøger, blade, film, spil, osv.... får kendskab til sprogets mangfoldighed - og så på sætte sig ned med sine børn og klappe stavelserne i ordet FISSE... Er det for meget forlangt, at man gerne skulle kunne se en forskel dér?!

I øvrigt tror jeg den eneste forskel på Karina og eksempelvis min holdning er, at mens hun kvalmes over, at en fyr kan finde på at kalde en skede for fisse - så gør det ikke mig noget..
Nå ja - og så at hun holder meget af skedeR ...Jeg holder kun af min egen

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 01:24

Citat
"Du havde ret far, det er billiger med genopladelige batterier i dildoen"

Man skal altid høre på, hvad farmand siger

Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 01:26

missjosephine -> Du skal skam ikke være nærvøs for mine åndsevner. De er fuldt på højde med dine.

åndsfraværende og tomhjernede svar... er netop årsagen til vi to klarer den så storartet her på kandu.dk, når det kommer til accepterede svar

Aner ikke hvor du får det med fritidspædagog fra? Jeg har en voksenpædagogisk grundudannelse med overbygning i 'dialog som udviklingsværktøj', for at kunne fungere som certificeret underviser i XHTML, CSS og Javascript, standardisering og validering, samt indføring i erkendelsesteori med henblik på applikationsudvikling inden for AI. Så fyr du mig endelig, da jeg næppe som øldrikkende lavmålsmand fra Ama'r, er i stand til at undervise mindre begavede typer som dig

</MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 01:45

Molekyle: Du er bare ude på at gøre mig til grin, ikke sandt??

Creamygirl: Du kender ikke en skid til mig, gør du ej, og derfor kan du ikke udtale dig om min personlighed! Det eneste, der ligger i det er bare, at jeg simpelt hen ikke tolererer sådan noget, som du kaster af dig dér! Og så skal du huske på, at det var dig, der startede med at nedgøre mig, ikke? Så kom du ikke her og belær mig om, hvad der er rigtigt og forkert!!! Og med hensyn til dine spørgsmål, som jeg sagtens kan besvare!:

1: Ordet "pik" er frækt, fordi det er blevet "bestemt" at det er det. Man bruger gerne sådan nogle ord i pornofilm, og de er som bekendt frække! "Penis" er ikke frækt, fordi ordet bruges som en pæn og almindelig betegnelse for det mandlige kønsorgan! Ordet bruges bl.a. af lægefaglige, og de skal jo helst ikke være vulgære!

2: Efter min mening er de fleste slangudtryk for kønsorganerne frække samt ord for den seksuelle akt mellem to mennesker. Der er mange flere ord, jeg ikke kan lide i forbindelse med noget seksuelt, men dem vil jeg gerne undlade at nævne, hvis det er i orden??

3: Jeg synes IKKE at ord, som jeg definerer som frække, er sjove, hverken i den ene eller den anden sammenhæng!

4: Ja, det siger vel sig selv!

5: Ulempen er, at de risiker at støde folk, som f.eks. mig! JEG synes aldrig, det er acceptabelt at bruge disse ord!

6: Ja, det kan man godt!

7: Fordi der er en god grund til det, når folk som dig har nedgjort/gjort grin med mig!!!

Du er simpelt hen rigtig unfair, er du! Det ligger meget klart, at du kun er ude på én ting, og det er at gøre mig fuldstændig til grin!!! Sikken en pige, hva'??

Molekyle: Jeg bruger ALDRIG sådan nogle ord - er det ikke allerede blevet bevist??? Jeg er bestemt ikke ude på at tale nogen hen over hovedet - de skal bare vide, at der er andre måder at gøre det på!

Missjosephine: Det er dejligt at høre, at der i det mindste er én, der kan se lidt mening i det, jeg skriver! Jeg vil godt give dig ret i dine holdninger! Især det med, at børnene ikke skal høre sådan noget, før det er nødvendigt og kommer af sig selv! Det har jeg vist også selv skrevet noget med. Tak skal du have for din opbakning! (Jeg regner da med, at du mener det?)

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 01:59

Ja, nu fik jeg ikke de sidste indlæg med, inden jeg var færdig med at skrive! Men Creamygirl ER OG BLIVER en dum tøs! Hun lyder i hvert fald ikke til at være særligt begavet set i mine øjne!! Håber du kan klare mosten, Creamygirl!

Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 02:23

Citat
Molekyle: Du er bare ude på at gøre mig til grin, ikke sandt??

Næeh... det er nu ikke min intension, men jeg indrømmer gerne at jeg har gjort mig lidt morsom på din bekostning. Det skal du nu ikke tage dig for nært. Min 'mission' er snarere et lønligt håb om at være en øjenåbner, forsvarer af ytringsfriheden, samt give udtryk for din og andres, i mine øjene, misforståelse af opdragelsespædagogik og læring.

Både du og missjosephine har en smule svært ved at undlade at give mennesker I ikke kender sociale karakterer, samt en udtalt manglende evne til at evaluere på det skrevne ord og dermed undervurderer I kandu brugeres intelligensniveau.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 02:27

Nå, men nu må I have mig undskyldt! Jeg vil til at i seng! Det her har virkelig udviklet sig til noget træls noget! Da jeg startede dette emne, var jeg ikke klar over, at det ville komme så langt ud på overdrevet! Jeg har faktisk fortrudt det nu! Nå, men godnat.

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 02:28

Vær ikke bekymret for mig Vagina Karina. Jeg klarer skam fint mosten. Især når de små personlige fnidder angreb ikke er værre - og samtidigt kommer fra en person, der ikke just selv fremstår som hverken hjernekirurg eller rakatforsker..

Vi kan godt sige, at jeg ER og BLIVER dum. Får det dig til at få det bedre med dig selv, at kalde mig for dum, så skal jeg gerne være din skydeskive. Fyr du bare løs - jeg har brede skulder

Afslutningsvis må jeg liiige sige til dig, at du nok må forberede dig på et svært liv..

For ærlig talt, med din påtagede fintfølelse for anstødelige ord, så havde du nok været bedre tjent med at være født døv

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 02:34

Ps. Dine besvarelser af mine spørgsmål er for øvrigt helt ude i hampen

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 02:35

Tja min datter væmmes ved dit navnevalg !
Min søn på 12 han forstår ikke ordet,
men vælger at kalde det pigerne har i mellem benene for en tissekone,
og hans egen for en tissetrold/tissemand.
Logikken ligger vel i at når man ikke er kønsmoden, ja så er den til at tisse med.

Du vælger at missjosephine støtter dig, og creamy vil gøre dig til grin.
Jeg tvivler, men gætter at du vil komme længest med Creamy.

Hvorfor, jo Creamy har en mening som hun tåler at sige er hendes.
missjosephine har sin egen børnehave, den lyder til at være et sted hvor alle er ens,
lige som der står i bogen, og forældremeninger er en by i rusland.

Tænk alle fra amra er en flok molokyler ... wawh, det siger bare alt
LUK DEN BØRNEHAVE

Karina, hvordan faldt det dig ind at kalde dig Vagina-Karina ??
Jeg mener at du vist burde være den sidste til at vælge lige netop det navn !!
Google hitter med ca352000 sider.
Mange sexulet relateret.... kan man finde dig der ???

Creamy -> desværre er der en lille ulempe ved de genopladelige batt.
de er max på 1.25 volt ved fuldt opladet. almindelige 'smidud' batterier er på 1.5 volt
Altså giver de opladelige et vivrationstab på .. hmm... 12-17% ...
Men til weekenden kan man jo kompesere med genopladelige LI-PO batterier,
som yder 3.2 Volt , men pas på de blir ved 4 gange så længe

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 02:46

Citat
[...]

Takker ærbødigst for din kompetence Jørgen.
Det er jo en viden, der nærmest ikke er til at leve uden!

Skal nok flette fissen nu. Ejjj det skrev du fandme ikke Creamy *LOOOOOOOL*

Det kan man ikke! - altså flette "den"

Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 02:47

natmaden -> Du skulle prøve Uniross udmærkede 1,2V. Ni-MH genopladelige AA'ere. De er på 7h-300mA. 1500Åh. og klarer derfor det meste.

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 03:00

Kanina-Karina !

Den lille Pige med myrekryb

Der var engang en pige, der stod midt i verden i en skov af dørkarme.
Hver gang hun forsøgte at gå frem eller tilbage, stødte hun hovedet
mod en karm, og det gjorde gevaldigt ondt hver gang. "Av," sagde hun
til sig selv og tog sig til hovedet. Ofte kiggede hun på sin hånd,
efter at hun havde slået hovedet, for at se om smerten var smittet af
eller om hun blødte. Men det gjorde det aldrig. Så rystede hun på
hovedet så håret sang og tænkte: "Hmm, det var nok ikke noget," og gik
ind i en ny dørkarm. Man skulle tro, at hun på et tidspunkt blev træt
af at slå hovedet. Det gjorde hun også. En dag sagde hun: "Nej, nu
gider jeg altså ikke slå hovedet mere," og så begyndte hun at hoppe op
og ned for at se, om hun i stedet kunne springe over karmene. Hun stod
længe og hoppede, indtil hun fik hår i øjnene og blev træt i benene.
Til sidst gav hun op og satte sig på jorden. "Det må du aldrig gøre
igen," sagde en forpustet stemme til venstre fra hendes højre fod.
"Det var godt du holdt op, ellers var jeg blevet mast helt flad,
mand," fortsatte stemmen. Og da så pigen, at opad hendes fod lænede
der sig en lille rød myre. Den tørrede sved af panden. "Ja, du var
lige ved at slå mig ihjel, då," sagde myren, og begyndte langsomt at
få vejret. "Det er jeg ked af," svarede pigen, "det var ikke
meningen." Myren rystede på hovedet så dens to følehorn daskede den
langsomt om hovedet. "De siger de altid og vupti, så ligger man der
med ECCO stemplet på ryggen. Det er slet ikke sjovt, nej det er ej."
Pigen kiggede på myren og sagde: "Jamen, jeg kunne jo slet ikke se
dig," Myren kiggede hende i øjnene og smilte. "Det siger de altid."
Pigen kiggede op i sine øjenbryn og spurgte ud i luften: "Hvem er 'de'
?" Myren tappede hende på foden. "Sådan nogen som dig; dumme piger,
der hopper rundt, som fik de penge for det. Det er i orden, de slår
hovedet mod dørkarmene, men på et eller andet tidspunkt begynder de
altid at hoppe forvildet op og ned, og det er dér, jeg ikke kan følge
med længere og bliver mast. Så lad være med det." Myren satte sine
fire af sine arme i siden og kiggede på pigen med sammenknebne øjne.
"Ellers tisser jeg på dig," tilføjede den. Pigen flyttede foden væk og
så igen på myren. "Undskyld, men det er bare fordi, jeg ikke kan finde
ud af skoven. Jeg bliver ved med at slå hovedet på karmene - de står
hele tiden i vejen, og de er hårde. Kan du slet ikke se bulerne og
mærkerne på min pande?" Pigen rykkede hendes pande helt ned til myren.
Myren kiggede nøje på panden, rynkede sine øjenbryn og dunkede hende
på panden. "Gør det ondt?" spurgte den. "Av, lad være," svarede pigen
og rejste sig hurtigt op. Myren grinede, "der kan du se, og tænk så på
hvis der stod ECCO i panden på dig, bare se hvordan du ville have
det?" Pigen sukkede og så op mod himlen. "Hvis jeg bare kunne hoppe
over alle karmene, så ville det hele være meget lettere." Myren
kiggede på hende: "Jamen hvordan ved du, at skoven ikke fortsætter for
evigt?" spurgte den og aede sine følehorn. "Det kan den simpelthen
ikke, intet varer for evigt, det tror jeg ikke på." Hun kiggede ned på
myren. "Du er så lille, kan du ikke rende af sted og se hvornår skoven
stopper?" Myren skar en grimasse. "Ah!, nej er du gal, det er jo
farligt derude. Fuld af store mennesker med masser af fødder og
garanteret også myreslugere. Så hellere her, her har man da fred, så
længe folk ikke begynder at hoppe." Pigen sukkede: "Hvad skal jeg dog
gøre?" Myren smilte skævt og sagde stille: "Skide og lade det tørre?"
Pigen vendte ryggen til. "Du er dum at høre på," sagde hun. "Nej det
er du," svarede myren og vendte ligeledes ryggen til. Sådan stod de
længe, indtil pigen vendte sig om igen: "Åh, hvad, jeg har jo kun dig
at tale med, så hvorfor være sur på dig?" Myren vendte sig også om:
"Nu er du klog, og fordi du er klog, skal jeg nok lige rende ud og se,
om der er en vej ud et sted. Og pist var den væk. Alene stod pigen
tilbage. Hun så sig omkring, kløede sig i nakken og gik ind i en
dørkarm. Lang tid senere kom myren tilbage. Den var både gul og grøn
og blå og den haltede på det ene ben. "Føj, for Satan, der er mange
hoppere derude. Føj, det gør jeg aldrig igen." Pigen kiggede ivrigt på
myren. "Fandt du en vej ud? Gjorde du?" spurgte hun og kastede sig ned
på knæ og stirrede på myren. "Ja, jo, altså, jo, det kan man godt
kalde det," svarede myren. Pigen spilede øjnene op: "Godt kalde det?
Gjorde du eller gjorde du ikke?" Myren rømmede sig og rettede på
følehornene. "Well, baby it's gonna cost ya." Myren kiggede skævt til
pigen og suttede på sin ene arm. Med et ryk hev pigen fat i myren og
ruskede den, mens hun med skinger stemme skreg: "Fortæl mig sandheden!
Jeg vil vide det." Myren stammede så hurtigt den kunne: "Je je jeeg ti
ti ti tiss tisser på di di digggg!" Med et hvin slap pigen myren.
"Adver, du tissede på mig, adr adr adr, det gør ondt, av av av,"
hylede hun hoppende op og ned, mens hun holdt sig på hånden. "Stop så
for Saaatan!" skreg myren og gav hendes fod en lussing. Pigen faldt
ned på jorden og begyndte at græde. "Det var bedre," sagde myren og
lagde sig ved siden af hende. "Prøv at kigge på din hånd." Pigen
kiggede på hånden. Der var ikke noget tis. Pigen kiggede forundret fra
hånden til myren. Den trak et spejl op ad lommen. "Se dig selv i
spejlet," sagde den. Hun så sig selv i spejlet. Der var ingen buler
eller blå mærker at se i panden. Pigen kiggede spørgende på myren. Og
kiggede så op på dørkarmene - som nu var væk. Med store øjne kiggede
hun igen på myren: "Hvordan gjorde du det?" Hun rejste sig hurtigt og
så sig omkring. Så langt øjet rakte, var der græsmarker. Øde grønne
grønne græsmarker og absolut ingen dørkarme. "Jipii!" råbte hun og
begyndte at løbe. Hun piskede af sted, men allerede efter de første
par skridt lød det pludseligt nede fra jordhøjde. "Hej makker, prøv
lige at se dig for, hvar?!" Foran hende stod en blå myre med hænderne
i siden. "Det er sgu ikke nogen motorvej det her, då!" Pigen kiggede
forbløffet på den blå myre og vendte sig så mod den røde myre. Den
stod og vinkede farvel med fire arme. Pigen råbte smilende til den:
"Hvad har du gjort?" Myren forsøgte at lave en tragt med hænderne og
råbte: "Jeg tissede på dig!" Pigen så på sin hånd, der var intet tis.
Hun så tilbage efter myren. Den var væk. Men der stod et lille rødt
flag, dér hvor den havde været. Pigen gik forsigtigt hen til flaget.
Der stod: "Godnat og sov godt."

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 03:21

Flette hhmm så er det tid til en gevaldig trimning
Hilsen din nye freewarefrisør

Molo unigross kan ikke en gang trække mit kamera

LI-PO er fremtid i det mindste et stykke til.

de er små de er lette , og fyldt med energi
se http://www.iccom.dk/HOBBY/Batterier/Kokam.htm

Ja priserne er ikke lette

Nå jeg vil ikke genere Karina&co.
Så en ny tråd er åbnet http://www.kandu.dk/spg92114.aspx

Håber at du finder ud af det Karina

Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 07:53

Ahhhh...Nu blev det lørdag.
Så vil jeg dælme ud og ha´ noget lækkert Vagina

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 08:54

Kom lige til at tænke på da jeg sejlede som kok,
Min største kærlighed i skotland spurgte til hvad mit job ombord var.
I'm the cock ! svarede jeg, det var selfølgelig første gang jeg var til spisning hos hendes famillie !
Men humor det manglede de ikke. !
Dagen efter viste alle i Kirkcaldy hvem jeg var

</Dick lem>

Fra : missjosephine

Dato : 12-08-06 12:30

nu er det tilfældigt sådan, at min iq, den er faktisk rimelig høj og jeg figurer med tre forskellige rimelig højeog spændende udd. i mit liv..har arbejdet med mennesker i ca. 35 år...og tror nok jeg ad den vej ved rimelig meget om deres adfærd og udvikling....har bl.a. ledet en vuggestue i 12 år...så kom ikke her at klandre mig for noget...
jeg har ingen børnehave herhjemme...gider ikke børnehavebørn....den alder irriterer mig....men derofr skal børnene dælme ikke hører på disse private ord..
hvis di molokyle en gang til læser hvad det egentlig er jeg skriver, så ville du med den klogskab kunne finde ud af, hvad det egentlig er jeg skriver og mener, men det gider du åbentbart ikke...
men ééén gang til...jeg har INTET imod disse ord og bruger dem også selv i mit samvær med min kæreste...men f..... ikkei livet sammen med andre mennesker..jo af og til med en veninde..men det er udelukkende en veninde jeg ved, selv bruger det udvalg af ord....
når jeg omtaler mine privatedele, så er det med hensynstagende ord, som ikke kan støde andre...det er vi altså nødt til at tage hensyn til......der er masser af mennesker på denne jord og vi behøver jo ikke støde folk mere end nødvendigt..jeg blir ikke stødt, men ked af det og rigtig godt rasende, når jeg hører bl.a. visse typer bajerdrikkende tomhjernede klamme "mænd" omtaler det fineste eje en kvinde har for en fisse eller en klam skede eller hvad det nu kan være.....
mandens lem...penis, tissemand eller hvad den nu fortrækkes ar blive kaldt...dens kaldenavn "pik" det lyder ikke nærså nedsættende, som det om kvindens....
det er lidt for mig ligesom at blive kaldt for en pige, når man er en voksen kvinde...jeg vil ikke kaldes for en pige...det var jeg da jeg var under 25 og uvidende om livets gang....men efter barnefødsel og ansvar for et andet liv, så blev jeg voksen, men glemte aldrig også at værre en smule barn......
mine meninger er vel for pokker ligeså gode som alle jer andres........hvem skal egentlig vurdere det...ihvertfald ikke hverken molokyle eller creamy......hun er for mig rimelig langt fra virkeligheden uden tanker på andres ve og vel i sprogbruget......men hvad hun siger derhjemme, det er jo selvfølgelig hendes helt egen sag........men blamer det ikke ud til alle andre.....
det har intet med snerperi at gøre...jeg tror ikke jeg på nogen måde er det mindste snerpet..ikke med det sexliv og de erfaringer jeg er i besiddelse af...jeg er hele tiden ude på nye opdagelser....
det tager hele livet at lære sig selv og sine lyster at kende og de er , på tros af alderen bestemt ikke oversatået endnu..tværtimod, de er først for alvor begyndt....nu har jeg tiden til at udforske uden indblanding af andre......
til karina..lad dig ikke kue af de der pladdermikkeler.....de ved ikke bedre...
har en fornemmelse af, at de ikke er sig selv særlig bevidst og måske også er lidt egoististe i ders sexliv......men det ved jeg selvfølgelig ikke sporom..kun en firnemmelse..
god weekend....
ciao miss.j. miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 13:01

Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 13:03

Pas på ikke at sige "Røv og Nøgler"

Det hedder "Anus og Ruko"

Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 14:05

Sjovt nok er der en vis sandhed i dét, som en anden kandu'er fortalte mig engang:

Citat
Ryster du et æbletræ?

Risikerer du at få; et råddent æble i hovedet!

</MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 15:23

Creamygirl: Hvis du ikke har andet til formål end det der, så kan du godt fise af!

Natmaden: Nå, det tror du? Men jeg er, når det kommer til stykket, totalt ligeglad med dine "kloge" meninger!! I øvrigt skulle det vist være fremstået tydeligt nok, hvorfor jeg kaldte mig det navn!

Missjosephine: Du er den eneste her, som har noget klogt at sige af dem, der skriver i øjeblikket! Jeg synes ikke om at bruge beskidte ord, lige meget hvem jeg er sammen med, men det er jo bare mit holdepunkt! ( Selv om jeg ved, at det nogle gange KAN betale sig!)

Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 15:43

Vagina-Karina

Lad os slå éen ting fast: DU bestemmer ikke hvem der skal fise a´hér.
Hvis du er så ligeglad med Natmadens, fatter jeg ikke du reagerer og kommenterer.

Fedt, du har en mening.........men der er altså andre end dig i denne verden.

Håber du med alderen lærer at sige: "-Jeg er altså ikke enig" i stedet for at smide mudder, nedgøre dem, der ikke er 100% enig med dig eller kalde nogen for dum tøs.

Der er heller ikke nogen der bevidst vil gøre dig til grin. Det klarer du selv ved din "teenage-chat-sprogslignende" fremfærd.

Oki...Det er så bare min mening, Så jeg er vel osse en dum idiot, der bare skal "prutte" a´?

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 16:00

Okay! Nu gider jeg altså ikke det her mere!!! Jeg har fået nok! Det er fyldt med dumme mennesker her inde, der bare er ude på at få mig ned med nakken! I har fandme ikke været til megen nytte ret mange af jer! Jeg er godt skuffet, er jeg! Og dét var, hvad man skulle få ud af at stille sådan et spørgsmål?!? Næste gang vil jeg nok tænke mig lidt mere om, før jeg stiller ét sådant!

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 16:10

Citat
[...]

Og hvad har det lige at gøre med trådens emne, at du oplyser os om din IQ og mange uddannelser?! … hihi…Tror du virkelig selv på, at fordi du bl.a har ledet en vuggestue i 12 år, så er du pr. automatik klogere og langt mere værdig til at deltage og give de korrekte svar og vejledninger i et spørgsmål, hvor hele essensen består i, at en pige ved navn Vagina karina ikke vil finde sig i, at andre individer på denne jord kalder en kvindes skede for en fisse?!

Citat
hvis di molokyle en gang til læser hvad det egentlig er jeg skriver, så ville du med den klogskab kunne finde ud af, hvad det egentlig er jeg skriver og mener, men det gider du åbentbart ikke...

Ja ja, og med din egen klogskab ser det straks værre ud, når det ligefrem er nødvendigt, at du kontinuerligt beder andre om, at nærlæse dine kommentarer. Hvad med du selv gør det samme – og NÆRLÆSER Molos kommentarer?! ..Han har op til flere steder skrevet, at han IKKE sætter sig i en rundkreds med diverse børn og klapper pornografiske stavelser ind i hovederne på poderne.. Hvad er det som gør, at eksempelvis denne kommentar er så svær at forstå?! … http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=92055#1000652

Som jeg læser ALLE molos indlæg, så billigere han IKKE svinsk sprogbrug. Det han forsøger at komme igennem med er, at uanset man er barn/ung – så har man KRAV på, at blive taget alvorligt, når man opdager, at der findes andre ord for kønsorganer, end eksempelvis tissemand/tissekone – skede/penis..

Og så er jeg for øvrigt meget enig i Molos betragtning, at jo mere åben man er, når børn spørger og søger svar, jo bedre forstår de - og jo mindre mystificeret og forbudt bliver hele humlen omkring seksualitet..

Det som går galt for både vagina Karina og dig er, at selvom I måske anser visse gloser som værende vulgære og ulækre, så er det ikke alle der deler denne holdning. Jeg mener eksempelvis, at det er noget feministisk tomgangsævl, når man proklamerer at det er mere okay at kalde en penis for en pik – end det er at kalde en skede for en fisse. Det er min holdning – og den har jeg nu en gang lov at have – og også at ytre..

Citat
creamy......hun er for mig rimelig langt fra virkeligheden uden tanker på andres ve og vel i sprogbruget......

Æv ja, jeg er en rigtig skidt tøs! … jeg har nemlig skrevet ordet FISSE offentligt! …
eeeew hvor klamt!

Men fortæl mig lige, hvor dine tanker på andres ve og vel befandt sig, da du beskrev Molo som en afskyelig gog, samt en kedelig åndsfraværende tomhjernet lavmålsmand, der drikker bajere og bruger sin tid på ligegyldigheder!! – og for det ikke skal være løgn, så evnede du ligefrem at få hele Amagers befolkning til at fremstå som en flok fordrukne spader…Flot Josephine! - Puds endelig din glorie, den er nemlig ganske støvet og på ingen måde glansfuld..

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 16:29

> Vagina Karina, du skriver..

Citat
Jeb3: "Kælenavne"? Må jeg være fri! Her er vist ikke tale om deciderede kælenavne!

Hvordan kan du udtale dig om, hvad Jeb3 anser som kælenavne?! …Havde du ikke travlt med at belære mig om tidligere, at jeg i hvert fald ikke vidste en skid om dig?! ..Ergo må du nok bide i det sure æble – og erkende, at fordi DU ikke anser visse gloser som kælenavne, så kan det sagtens være, at andre gør det..

Citat
Fornuftige seksualundervisere snakker ikke vulgært til eleverne, og det er fandme heller ikke i orden! Basta! Faktisk synes jeg slet ikke, det er i orden at bruge det ord i nogen som helst sammenhæng

Forkert!
Fornuftige undervisere gør sig nogle didaktiske overvejelser, som surprise surprise skal munde ud i, at eleverne faktisk lærer noget. Vi skriver altså anno 2006 vagina karina – og selv om DU finder det belastende og stødende at høre ordet PIK – så vil du i en skoleklasse med 30 elever være ret alene med denne følelse. Jeg siger ikke du er helt alene, men du vil helt sikkert tilhøre mindretallet.

Noget af det første som jeg er sikker på en underviser spørger sig selv om, er hvem skal bestemme hvilke ord og hvilken sprogbrug, der skal benyttes i seksualundervisningen?! … Skal underviseren?! Skal deltagerne?! Eller skal man bestemme det i fællesskab?!

Nu er det jo sådan, at lærere i dag udmærket godt ved, at der er både fordele og ulemper ved alle tre modeller, og hvis underviseren som dig kvalmes over ordet pik, og derfor vælger at deltagerne skal benytte hans eller hendes sprog, er der en STOR risiko for, at der skabes en distance mellem sproget og deltagerne, og som derved hurtigt skaber en barriere for læringen. Sagt med andre ord – udbyttet af undervisningen er ikke en skid værd, fordi eleverne finder det umådeligt kedeligt og lukker ørene. At du ikke vil indse, at det er vigtigt man hver især kan sluge et par kameler, uden at dette nødvendigvis medfører tab af respekt, er mig en gåde.

Citat
Hvis jeg kunne, ville jeg skaffe alle disse svinske ord ad vejen! Det er faktisk meget belastende at skulle høre på for mig!

Nu er du jo ikke den eneste i denne verden! .. Og selv om det er meget belastende for dig, at der findes mindre pænere gloser til at beskrive kønsorganer med, så er jeg da glad for at du ikke er i stand til at skaffe disse "svinske" ord af vejen. Jeg tænker her på eksempelvis de mange mennesker der ser og nyder pornofilm – og/eller læser erotiske bøger – og som efter DIN cencur, ikke længere får mulighed for at tænde og lade op til sex ved netop at lade sig inspirere af frække ord!
Så med mindre der bliver ligefrem bliver råbt fisse efter dig på gaden, så synes jeg såmænd du skal nyde at du har været heldig at finde dig en kæreste du kan holde ud – og som omtaler din private dele lige præcis som du ønsker det.. Hvordan andre vælger at beskrive og omtale kønsorganer på, skal du nok lade dem om – idet det aldrig kan blive din opgave at holde styr på!!

Citat
Creamygirl - fuck af med dig! Du skal edderperkeme ikke bruge sådan et ord om noget, jeg har meget kært - nemlig min skede!

Ja ja – og min "ting" hedder *biiiib* – og du skal edderperkeme ikke kalde den for en SKEDE.

Står der 1-1 nu?!

Citat
Creamygirl: Hvis du ikke har andet til formål end det der, så kan du godt fise af!

Ved du hvad Vagina Karina?! .. Jeg er klar over, at du er omkring 10 år yngre end jeg – men hvor er det dog lavt og i særdeles barnligt, at så snart du ikke får medhold i sine meninger og holdninger, så beder du folk fise af, og/eller kalder dem for grimme gloser..

Jeg synes rent faktisk, at bortset fra jeg har skrevet FISSE om den dyrebare og smukke skede, så har jeg både behandlet og tiltalt dig langt pænere end du har formået at tiltale mig. Hvad med at du kommer konstruktivt ind i debatten og battler mig med konstruktive sætninger – i stedet for at kalde mig for dum, pervers bitch/kælling, samt at bede mig fise af, fordi jeg har en anden tilgang til emnet end du har.. Du vil snart opleve, at det giver mere respekt, end hvad du har formået indtil nu!

Citat
Næste gang vil jeg nok tænke mig lidt mere om, før jeg stiller ét sådant!

God idé

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 17:40

Creamygirl: Jeg må bare indrømme, at jeg på INGEN måde kan se, hvorfor man skulle kalde ordene "kælenavne", idet at der i ordet ligger betydningen af noget sødt/positivt! Og jeg kan i hvert fald hverken se noget sødt eller positivt over sådan nogle ord!!! Og må sgu også indrømme, at jeg ingen fornuft kan se i at lære børn grimme ord! Det er meget muligt, at man når længere ind til dem, som ALLEREDE snakker sådan, men hvad så med dem, der ikke gør? Tror du ikke, at det kan være ret træls for dem at høre på?? Sådan nogle ord kan de sgu lære fra deres venner, hvis de endelig skal lære dem! - IKKE fra voksne mennesker, der underviser!!!

Ved du hvad? Der er faktisk ANDRE og PÆNERE ord, der tænder mig, tro det eller ej! Og det, jeg mener, er, at jeg bare synes, det ville være dejligt, hvis folk kunne begynde at bruge et pænere sprog, end mange af dem gør i dag!
Synes du ærligt talt ikke selv, du er lidt barnlig med den nedgøring af mig, som du så villigt præsterer?!? Du skal huske, min fine ven, at det var dig, der lagde op til det hele! Jeg havde ikke kaldt dig sådan, hvis ikke du var begyndt at håne mig til på den måde, som du gjorde! Kan du følge mig???

Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 17:48

Creamy.

13-tal for din reaktion..

Jeg er nu lidt interesseret i, HVORFOR Vagina Karina har den funtamentalistiske mening....(hvis man kan udtrykke det sådan)..

*Har hun oplevet noget negativt?
*Er der en speciel opdragelse indblandet?
*En ikke-kristen/katolsk trosretning?
*Medlem af en slags loge-orden?
*Indre Mission?

Nu er jeg nok en idiot, som flertallet i hendes øjne?, men jeg har dog ikke fået en sviner. Derfor kan jeg så spørge pænt, hvis hun stadig er hér.

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 18:43

Yearhouse!

Ja, jeg kan ikke se det "helteagtige" i Creamys reaktion! Du er totalt ligeglad med, hvad jeg har at sige, ikke?

Til dine spørgsmål:

1: Jeg har ikke oplevet noget negativt som sådan til grunde for, at jeg er af den mening!

2: Jeg er blevet opdraget af nogle forældre, som ikke snakkede om sex med mig og min søster! Det har altid været meget tabu-balagt i min familie.

3: Jeg ER kristen!

4: Er ikke medlem af nogen loge-orden!

5: Er heller ikke medlem af Indre Mission!

Det skulle vist være svar nok!

Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 19:40

Jeg har sagt det før, men gentager gerne: Læs noget af Alice Miller. Det måske vække nogen tanker hos dig og give dig lyst at foretage en selvreflektion og dermed selvrensagelse. Specielt set i lyset af den opvækst du oplyser du har haft. Læg eventuelt ud med at læse: http://www.hansreitzel.dk/Datterforlag/HansReitzel/hrf.nsf/0/977B9C4793DEC03EC1256EC10011AF62

Kristendom og tabuisme er nok de 2 ingredienser, som gør du er så svær at nå, i dit forsøg på at forsvare dine forældre. Det er også grunden til du søger allierede i dit spørgsmål her på kandu.dk:
Citat
Det ville være dejligt at høre fra nogle, som havde det på samme måde som mig! Jeg føler mig lidt som Palle-alene-i-verden med det her, helt ærligt.

Det er muligt jeg er en 'dårlig' pædagog og fra Ama'r, men jeg er hverken dum, fordrukken eller et skarnsmenneske. Faktisk har jeg lidt ondt af dig.

</MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 20:17

Hmm. Tak. Så er du vist også én af de eneste.

Fra : creamygirl

Dato : 12-08-06 20:18

Citat
Du skal huske, min fine ven, at det var dig, der lagde op til det hele! Jeg havde ikke kaldt dig sådan, hvis ikke du var begyndt at håne mig til på den måde, som du gjorde! Kan du følge mig???

Nej jeg kan bestemt ikke følge dig! "min fine ven" … og i hvert fald står det mig lysende klart, at du ikke kan forstå budskabet i en skreven kommentar, for slet ikke at tale om begrebet ironi..

I det indlæg, hvor du påstår jeg er nedladende og svinsk, skriver jeg udover noget med seksualundervisning på skolerne bl.a følgende.

Citat
Håber dine fremtidige børn fatter, at de ikke er blevet snydt for et organ, når de hører andre børn tale om pik og patter

I stedet for at ræsonnere over min kommentar (som endda er efterfulgt af en blinkende smiley), vælger du i stedet at forvandle dig til en skraldebøtte og svine mig til..

Du forstår tilsyneladende ikke, at budskabet jeg sender dig, handler om, at dine fremtidige børn uagtet hvad du tror – og uagtet hvad du finder for upassende, vulgært og vammelt – vil komme til at høre/læse andre betegnelser for kønsorganer end dem du selv anvender, og måske tilmed har lært dem..

I øvrigt skøjter du glat som en ål henover det faktum, at kort før jeg skriver mit indlæg, hvor du mener jeg er svinsk – da har du selv netop været inde og kommentere på bl.a et svar fra berpox.

Berpox skrev.

Citat
[...]

Dit svar til det var.

Citat
[...]

Jeg hæftede mig ISÆR ved, at du gør kort proces og stempler enhver underviser som EN GAMMEL GRIS, såfremt han tillader sig at tale vulgært (hvilket jo er tydeligt for enhver, at det mener du man gør, hvis man kalder en pik for en pik)..

Tænk, - det synes jeg afspejler et utrolig nedladende og fordømmende menneske. Hvad bilder du dig egentlig ind?! – du kræver respekt for din finfølelse, men kæfter samtidigt op om GAMLE GRISE, hvis man ikke bruger samme sprog som dig og din læge..

I det hele taget, så finder jeg hele det citerede indlæg fra dig vanvittigt egocentreret. Du kan så afslutte dine sætninger med basta lige så mange du orker. Det gør IKKE din holdning mere rigtig end andres. Og sådan er det bare!!

Desuden vil jeg anbefale dig, at du hurtigst muligt begiver dig ud til landets skoler, hvis din mission virkelig er, at forhindre moderne og tidssvarende seksual undervisning.. For som jeg skrev tidligere, så BLIVER DER VIST FILM, hvor sproget kan virke anstødeligt. Og debatten efterfølgende på klassen tager udgangspunkt i filmene, hvilket naturligt nok betyder, at PIK er et okay ord at benytte om en mands kønsorgan..

Derudover bliver du nødt til at forholde dig til, at det ikke er børnehave børn der bliver undervist i sex og prævention. Der er faktisk tale om teenagere, som på det tidspunkt hvor de modtager seksualundervisning for længst har "lært" alle fy ordene – og desuden været på Internettet og set og hørt en masse, som er langt mere pornografisk end det der fremvises og tales om på klassen..

I stedet for at væmmes over vulgære ord i skolernes seksualundervisning, så vil jeg mene du bør taknemmelig for, at lærer landet over overhovedet gider gør sig den ulejlighed at sætte sig ind i de unges tanker, SPROG og følelser angående sex - samt at de med måde bevæger sig "ned" på deres niveau, i et forsøg på at skabe de bedste forudsætninger for at de rent faktisk lærer noget..

Skulle du være i tvivl, så lad mig fortælle dig, at intet er mere dræbende for indlæring, end hvis aktørerne møder op med den indstilling, at det som skal læres er TABU..

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 23:10

Jamen karina jeg syntes da osse det er synd for dig, men din kæreste hvad syntes han ?
Man kan jo ikke være to til at være alene om sin opfattelse.
Måske det hele ikke er så slemt som det blir gjordt til.
Måske at du bare ikke fulgte med fra det første indlæg, og pludselig var der utrolig mange der skulle tages stilling til, eks. så syntes jeg at mit indlæg nr.1 siger det, som er gentaget en del gange.
Ja og jeg ser ingen reaktion på det, først delvist senere.

Men verden er jo fyldt med mange kulturer og endnu flere meninger.
Tænk bare på de der tegninger i Jyllandsposten, der fik hele den sydlige halvkugle til at syde.

Eller Japan og deres utrolige sexuelle dobbeltmoral.

Og ja din dobbelt moral , den er også stor det ses i dit sprogvalg, som du indretter efter,
hvad du mener passer for dig , med din oprettelse af profil her d.23-04-2006
Med det navn som du valgte for 'sjov', hmm hvorfor fik du ikke brækfornemmelser dengang.
Er det den der kæreste der er kommet til efter d.23-04-2006.

Jeg syntes at ordet skede giver en lugt af anderledes phværdi !
Fisse giver tanken privat krammedyr !
Kusse leder tankerne hen på slidt public bamse !

Og så er jeg overordenligt glad for at mine børn ikke har haft kontakt til josepine.
Men måske er hun bare lige som dig, en facade der krakelere når trykket indenunder blir for stort,
Så det er sikkert også synd for hende.
Ja og mig sidder og sveder over denne tråd, der syntes håbløs.
Så det er også synd for mig ! .. BASTA !!
Historien Den lille Pige med myrekryb er nu underlig tosset, men læs den igen.
Den hører nok ikke ligfrem til en af jesus lignelser, men princippet er det samme.
Du skal ikke forstå hvad der står, du skal forstå hvad der ikke står.

Jeg syntes at det er flot at du karina turde tage denne tråd, men ret det får du ikke.
og hvis du kun vil høre det der passer til dig, så kan man jo blackliste alle dem der siger en imod.
Om det er fordi at du ikke viste det, hmmm.
Hvis det er fordi at du inders inde gådt vil have andres meninger ja så er det stærkt gået. !

Jeg afmelder mig frivilligt, da der går for meget tid med mudder og slam,
og nej jeg kan ikke se at nogen prøver at nedgøre dig eller grine af dig,
men jeg ser en edderkop der prøver at fange dig i et spind. !

Det sværreste er at forstå!
Såén er det!

Med venlige hilsner, og ønsket om en fortsat god weekend.
Jørgen

Fra : Vagina-Karina

Dato : 12-08-06 23:11

Ironi?!? Var det virkelig ironi, du prøvede at vise?? Det mindede ellers ikke lige frem om ironi, men tværtimod om hån!!! Sådan opfattede jeg det i hvert fald med det, du skrev! Du har ikke mange gode ting at diske op med, selv om du selv påstår, at du er helt uskyldig! Desværre, Creamy! Og jeg er UDEMÆRKET godt klar over, at mine eventuelle børn vil komme til at høre sådan nogle ord, men jeg siger bare, at MIG skal de i hvert fald ikke lære dem af!

Jeg skal fandme sige, hvad jeg bilder mig ind!! En voksen mand, der bevidst og gerne bruger et sjofelt ordvalg er for mig set en gammel gris! Værst er det, hvis de prøver at blande det med humor! Det virker virkelig klamt på mig!

Du ved sikkert ikke en brik om, hvordan moderne seksualundervisning foregår! I hvert fald tror jeg kun, det er en temmelig minimal viden! Jeg har ALDRIG fået seksualundervisning, som er foregået på den måde, du snakker om! - Og tror heller ikke, der er særligt mange, der gør det! Ganske vist tror jeg på, at der er nogle steder, man ser film, hvor der bruges et mindre pænt sprog, men ligefrem at læreren gentagne gange skal stå at sige dem, ja det ligger i hvert fald langt fra min forestilling og forståelse!

Jeg ved udemærket godt, at unge mennesker, der bliver undervist i seksualundervisning, normalt kender til de ord, men det forklarer da ikke, hvorfor LÆREREN også skal bruge dem! Det bliver jeg altså ved med at holde på lige meget hvor meget, du forsøger at bevise mig det modsatte!!

Jeg ER skam taknemmelig for, at der er nogen, der gider at undervise i seksualundervisning, bare ikke hvis det skal foregå på den måde! Så vil jeg sgu hellere finde ud af det selv!!!

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 23:13

Citat
men jeg ser en edderkop der prøver at fange dig i et spind. !

Undskyld missjosephine !
Det var forkert af mig, at skrive sådan.
det er jo ikke din skyld at tråden er som den er..
Sorry

Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 23:40
Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 00:30

Min kæreste, han holder med mig, kan jeg oplyse dig, Jørgen! Og det var mig selv, der valgte navnet! Jeg synes ikke selv, jeg er dobbeltmoralsk! Det, jeg sagde, da jeg blev sur, kan jeg sagtens identificere mig med nu!

Jeg kan høre, at du er til dé ord. Jeg tror nok ikke, jeg vil foretrække at snakke om sex med dig!

Josephine er den af jer, der har det langt fornuftigste at sige set fra mit synspunkt! Det vi har til fælses er, at vi ikke vil finde os i tarveligheder og derfor kommer til udtryk med det! Jeg kan sagtens sætte mig ind i hendes fordomme for mænd - ligemeget om de er tomhjernede og bajerdrikkende - der kalder en kvindes skede for sådan noget! (Ja, nu er det jo også noget i den stil, jeg har skrevet om slevfølgelig!)

Til Jørgen igen: Nej, ret får jeg ikke! - Det kan jeg se ud fra de flestes kommentarer! Men ved du hvad? Der skal sgu nok være nogen, der ikke skriver ind her, som GODT kan se noget fornuft i det, jeg skriver! Jeg har sikket bare været uheldig!

For resten ved jeg godt, at man kan blackliste, og jeg tror heller ikke, det varer særligt længe, inden jeg gør det. Det her fører altså ikke noget godt med sig, det har jeg sgu erfaret!

At du ikke kan se nogen nedgøre/gøre grin med mig, ja det er jo dit problem! Det kan JEG! I øvrigt kan du sagtens forlade tråden for min skyld, du er jo, når det kommer til stykket, ikke til megen hjælp for mig! (Undskyld, men det er altså rigtigt!)

Natmaden: På én af de sider, du har linket til, står der følg.:

Citat:
"Ord kan krænke og være tabubelagte. Det kan betyde at det egentlige budskab ikke når frem. Derfor er det vigtigt at være opmærksom på sit sprog og de ord man vælger at bruge. Fx kan man vælge neutrale, kliniske betegnelser for kønnet: penis eller skeden. Eller kalde samlejet for "at elske" istedet for "at kneppe". Det kan også være godt at drøfte med eleverne ordenes betydning og hvilke ord de synes læreren skal bruge. Forsøg ikke at tale de unges sprog."

Der lægger de da mest vægt på, at man skal bruge almindelige og PÆNE beskrivelser for kønsdelene!

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 00:33

P.S. Jeg går i seng nu!

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 08:18

Jeg er efterhånden ved at være en gammel dreng på 46, men jeg har en glimrende hukommelse og husker med al tydelighed hvor og af hvem jeg lærte de første 'alternative' gloser ...og det var FØR den skolepligtige alder. Nærmere betegnet i børnehaven. Her kommer et lille udpluk af 'gynge-sangen':

Elefanten sa' til myggen:
Ska' vi hygge os i skyggen?
Magge dille magge dalle magge rump i gum.

Krokodillen sprang i vandet
bored' pikken ned i sandet.
Magge dille magge dalle magge rump i gum.

Leoparden sa' til studsen:
Har du sorte hår på kussen?
Magge dille magge dalle magge rump i gum.

For alle dyr de danser.
De har fisser de har svanser.
Magge dille magge dalle magge rump i gum.

..og så var det hjem til mor & far og synge højt, for derefter at spørge hvad ordene betød og hvorfor man ikke måtte synge sådan i bussen. Hvilket der så kom nogen udmærkede forklaringer på uden hverken at nævne penis, skede eller samlege.

Jeg er så ked af den hænger nedad.
Ser jeg en pige?
Så bli'r den lige!

Blev også forklaret, nærmest billedligt talt som natmaden så storartet viser i sit link: http://natmaden.dk/bollebogen.jpg

Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg skulle have forstået min verden, hvis jeg i stedet havde fået en forklaring om penis og skede eller en lirumlarum om bier, blomster og 'grimme' ord.

Der findes ikke grim sprogbrug, når det kommer til børn/unges synonymer for penis, vagina, anus og coitus.

Den grimme sprogbrug er tilstede, når man kalder sidemandens nye knallert for en penisforlænger, ens bedste ven et røvhul eller naboens datter for en skede !!!

Skeln mellem ordenes betydning og deres brug, så er det slet ikke så slemt at kalde en skede for en kusse.

Så fat det dog menneske

</MOLOKYLE>

Fra : TheRipley

Dato : 13-08-06 08:56

Karina, Molo har fat i noget......

Det du kalder "nutidens vulgære sprogbrug" trivedes nemlig rigtig godt i tresserne og fremad. Faktisk husker jeg også at enhver børnehave med respekt for sig selv i firserne havde en sexualoplysende børnebog hvor en skede (også) hed en kusse og en penis (også) hed en pik.

Så modsat "nutidens vulgære sprogbrug" så vil jeg hellere kalde det nutidens puritanske sprogbrug, når du nu vil ensrette sproget, så kun de ord du vil bruge er de rigtige.

Jeg bruger heller ikke selv ordene og jeg tænder absolut ikke på at blive kaldt hverken kusse eller fisse, men jeg tager heller ikke skade af, at andre bruger dem.

Jeg har svært ved at forestille mig en grund til din forargelse - samtidig må jeg nok tilslutte mig de debattører der har svært ved at forstå, at du midt i sprogformynderiet, synes du har lov til at kalde en meddebatør for bitch.

Hav en god dag - Hilsen Ripley

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 13:42

Molekyle: Det var da en forfærdelig sang! Tænk at nogen kan finde på at lære små børn sådan noget!
Jamen jeg fatter det altså ikke!! Jeg synes, det er modbydeligt og perverst at kalde noget så dejligt som en kvindes skede for de ord, I nævner her i flæng!

Molokyle og The Pipley: Ordene, penis (lem) og skede er ganske almindelige, neutrale ord, som der står i citatet til Natmaden!

Prøv endvidere at se skemaet på http://www.bedreseksualundervisning.dk/Default.asp?ID=2903, som Natmaden linkede til!

The Pipley: Jeg fatter igen ikke, at små børn skal læres sådan noget, for ikke at tale om, at det slet ikke er nødvendigt, for sådan nogle ord SKAL små børn ikke bruge! Og i øvrigt skal de nok få dem lært, når de kommer i teenagealden, hvis ikke før!

Grunden til, at jeg kaldte Creamy, som jeg kaldte, var fordi hun havde pålagt sig den frækhed at kalde min skede for det navn, jeg hader aller mest, PLUS at hun, set med mine øjne, gjorde nar ad mig!

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 16:26

Vagina-Karina -> INGEN ord er neutrale

Hvilken 'Planet' kommer du fra?

Dernæst af dir eget udsagn:
Citat
..for sådan nogle ord SKAL små børn ikke bruge!

Så fortæl mig liiiiige hvorfor?

Dernæst :
Citat
..jeg tænder absolut ikke på at blive kaldt hverken kusse eller fisse..

Næeh... det gør JEG heller ikke, men hvad har dét med sagen at gøre?

Jeg forholder mig til dit spørgsmål : Om der der findes 'ukvemesord'? ..eller ej?

Citat
Jeg fatter igen ikke, at små børn skal læres sådan noget...?

Igen: Næeh... måske du er fattesvag?

Den 'forfærdelige sang' er rent faktisk virkelighed og bliver overleveret fra barn til barn. Måske du skulle begynde med at forholde dig til denne virkelighed? I stedet for i dit afsind (...og forældreundertrykkelse) at male 'Fanden= ' på vægen og 'presse' dine umodne meninger ned over hovedet på ALLE andre end de som deler din forargelse?

..og jeg kan til min død ikke selv forstå, hvad du mener med dette postulat:
Citat
Og i øvrigt skal de nok få dem lært, når de kommer i teenagealden, hvis ikke før!

Hvis ikke man kan lære børn, hvordan i al verden vil du så have man skal lære teenagere ?

HVEM skulle lærer 'dem' dét? Forhåbentlig ikke DIG !

</MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 17:08

Har du ikke læst citatet til Natmaden?

Små børn skal ikke lære sådan noget, for sådan snakker små børn altså ikke!!!

Ja, hvem tror du lærer dem det? Deres venner f.eks.!

Og så synes jeg ikke at mine meninger er umodne! Du er faktisk rigtig godt træls at høre på, Molekyle! Jeg gider snart ikke det her mere!

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 18:39

SÅ STOP DA FOR HELVEDE DEN SKEDE, DU SIDDER SGU IKKE I SANDKASSE OG LEGER MED BARBIEDUKKER.

SKRID NED TIL DIN LOKALE RABINER OG SIG AT DU HEDDER VAGINA-KARINA
AT DU ELSKER SKEDER OG HADER PIK PATTER OG KUSSER !!

Skriv så her hvad hun svarer.
OG LAD SÅ VÆR AT UDPLUKKE HVAD DER PASSER DIG , FRA MINE LINK !!

DU ER DEN ENESTE HER DER ER PIK KUSSE FIKSERET. !
OG DU FATTER NADA !

Jeg gider snart ikke det her mere!
FUCK DET ER DA SGU DA INGEN DER GØR ER DU KYLLINGHJERNE

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 18:55

FUCK DA DIG, DIT INDVALIDE BØSSESVIN!!!!!

Fra : TheRipley

Dato : 13-08-06 19:17

Så er sproget da vist sat på plads

Hilsen [B]R[/B]ipley

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 19:17

Citat
Du ved sikkert ikke en brik om, hvordan moderne seksualundervisning foregår!

Forkert!
Jeg ved faktisk meget mere end jeg har fortalt. Men af en eller anden grund, fornemmer jeg, at du ikke vil vide, hvad moderne seksualundervisning indebærer – og af respekt for det, har jeg ikke gået i detaljer vedrørende hvilke film, og i særdeleshed hvilket tidssvarende billedsprog der benyttes i disse film.

Min veninde er skolelærer og underviser en 9 klasse – og jeg HAR SET hvilket materiale der benyttes til denne aldersgruppe, så desværre vagina karina – må du nok erkende at jeg ved ret meget mere end en brik om seksualundervining..

Citat
[...]

Vagina Karina, det er på tide, at du æder et par kameler eller tre. PIK er hverken et fremmedord eller et skældsord – og nogle undervisere vil bruge det, mens andre ikke vil. Sådan er det bare!! …Lev med det – og kom videre!!

Det kan sagtens tænkes, at en underviser i sit eget daglige seksualliv anvender ordet penis om sit kønsorgan, men at Peter kalder sin for en PIK. Det kan også tænkes at det er omvendt, omend det nok er mere undtagelsen end reglen.

Det du åbenbart ikke VIL forstå er, at uanset om det er det ene eller det andet ord der tages i brug, så handler det om accept og respekt for hinanden – og for vores forskelligheder. Det som føles rigtigt for den ene, betyder ikke, at det samme føles rigtigt for en anden. Underviserens fornemste job er, at han/hun evner at acceptere det, hvis en 15 årig dreng har det bedst med at kalde sin kønsdel for en PIK. Bid venligst mærke i, at jeg skrev ACCEPTERE, hvilket betyder at gå med til.

Du kan sammenligne det med, at jeg ACCEPTERER du kalder din kønsdel for en skede, men at jeg hverken kan eller vil RESPEKTERE, at jeg skal kalde min for det samme. Er det ved at sive ind, eller er du så opslugt af dine fordomme, dig selv og din skede, at du rent ud sagt vil pisse på, at andre kan have en hel anden opfattelse og tilgang til hvad der er acceptabelt at kalde kønsdele?!

I min verden er man et meget lille og indskrænket menneske, hvis man som dig kan tænde helt og aldeles af i en debat, fordi meningsudvekslingen ikke lige passer dig. Jeg kan dælme godt forstå, at du føler dig som Palle alene i verden, med din absurde fiksering af DIN skede. Og som Natmaden har været inde på, så giver det overhovedet ikke mening, at du kalder dig for vagina karina, sammenholdt med at du åbner dette spørgsmål. Det er helt og aldeles din egen skyld, at tråden tog den drejning som den gjorde, idet dit nick og essensen i dit spørgsmål sammenholdt med hinanden er umuligt at tage seriøst!!

Fra : TheRipley

Dato : 13-08-06 19:18

og jeg fandt ud af at understregning og fed skrift er for meget.

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 19:34

TheRipley Du kan se en prøve på dit indlæg ved at trykke på det lille papir med luppen lige her oppe^

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 19:35

øh altså i Skriv en kommentar feltet

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 19:36

Hej jeg er 19 år, hedder Kusse Musse og er gang på gang blevet forarget over nutidens vulgære måde at omtale sex på! Især ordene for kvindens kusse støder mig. Jeg fatter bare ikke, at nogen kan få sig selv til at omtale noget så smukt og dejligt med sådan nogle ord! Jeg holder meget af kusser og er meget sårbar over ting i forbindelse med den..

Citat
Jeb3: "Kælenavne"? Må jeg være fri! Her er vist ikke tale om deciderede kælenavne!

Creamygirl - fuck af med dig! Du skal edderperkeme ikke bruge sådan et ord om noget, jeg har meget kært - nemlig min KUSSE!

[...]

Nej jeg synes da ikke at jeg er SPOR dobbeltmoralsk. Husk på det kun er sproget angående sex jeg stødes over *Smiler smadder sødt*

Fra : TheRipley

Dato : 13-08-06 19:41

Natmad tusind tak

Nu kender jeg formålet med den her tråd, jeg lærer nemlig noget af den

Hilsen Ripley

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 19:59

ja her er noget at lære

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 20:01

Citat
[...]

Du må godt nok besidde en forkvaklet forestilling mht. lærer/elev i en situation, hvor der undervises i seksualitet, kønssygdomme og prævention. Ham den gamle gris du omtaler har jeg ærlig talt svært ved at få øje på, med mindre han da ligefrem bliver synligt omstemt og lægger op til/an på tøserne, hvilket jo ikke er tilfældet. Ligesom det ikke er tilfældet, at undervisningen går ud på, hvem der kan være mest fræk og tiltale hinanden med flest og grove fornærmelser..Doh!

Modsat dig, så har jeg (og sikkert mange andre) ingen problemer med, at en underviser med lidt humor finder frem til en stemning der er til at holde ud i en lidt pinlig situation, hvor man som bekendt skal i dialog om noget der ellers er en privat sag!

Nu prøver jeg en sidste gang – for dig, og for Prins Knud, at skære det ud i pap, så du måske af den vej fatter hvad det vil sige, at være en succesfuld seksualunderviser..

Vi snupper et eksempel på, hvorledes en lektion kunne forløbe. Forestil dig at vi to går i samme 9 klasse og netop har set en film, hvor vi efterfølgende skal debattere indholdet. Filmens tema går på, hvordan man som pige kan føle sig presset til sex..

Vi kommer hver især i dialog med læreren om egne oplevelser – en dialog som meget vel kunne forløbe således.. (og nu spidser du dine små ører)

Karinas dialog

Karina: "Ja altså, min kæreste og jeg lå på sengen og kyssede, og jeg kunne mærke, at jeg blev fugtig dernede"

Underviseren: "At du blev fugtig dernede, betyder at du var seksuelt opstemt"

Karina: "Ja det ved jeg, men da jeg kunne mærke hans fingre inde i min skede, gad jeg i hvert fald ikke at fortsætte og bad ham stoppe"

Underviseren: "Du er måske blevet lidt nervøs, hvilket er forståeligt. Din skede er jo en meget privat del af dig"

Karina: "Det var nu mere fordi idioten kaldte min skede for et ord jeg synes er ulækkert"

Underviseren: "Han har sikkert ikke haft til hensigt at såre dig. Måske skal du fortælle ham, at du ikke kan lide det ord, og at du foretrækker han siger skede"

Creamys dialog

Creamy: "hihi, fyren bad mig om at give ham et blowjob"

Underviseren: "Endte det så med, at du gav ham et blowjob"

Creamy: "Nej det gjorde det bestemt ikke…adddr"

Underviseren: "Var det fordi du ikke havde lyst til det, eller hvad mener du med adddr"?!

Creamy: "Naaaj jeg havde da lyst, men det betød jo, at jeg skulle tage hans PIK i munden, og det ville jeg i hvert fald ikke…fniiis – for der sad altså også noget på pikhovedet, som jeg ikke ved hvad var…fniiis"

Underviseren:"Det du har set på pikhovedet har nok bare været lidt sekret. Det forekommer når man har meget lyst. Kunne I tale sammen om, hvad der fik dig til at stoppe, eller stoppede I bare uden at snakke mere om det"?!

_______________________________________

Kan du se forskellen på HVORDAN en dialog og ordvekslingen kan foregå – og hvordan underviseren tilpasser og retter sit sprog ind, alt efter hvilken elev der er i dialog med ham/hende?!
Der er intet som helst vulgært eller perverst ved nogen af versionerne – og der er intet som helst respektløst ved nogen af versionerne.

Eneste forskel er, at underviseren ACCEPTERER vi to har et forskelligt sprog – og at han/hun nænsomt og respektfuldt forsøger at skabe tryghed, samt undgå at nogen af os får os til at føle os dumme og akavet..

Kommer du nu på banen og siger: "jamen det støder MIG, at jeg skal lægge ører til Creamys PIK SNAK"

Så er mit svar: "I don’t give a flying fuck! ..Luk ørene, skrig, æd en stedsolid, forlad lokalet, løb hjem – eller hvad du ellers kan finde på. Verden drejer sig om andre end DIG og DIN dyrebare skede"

EOD herfra. Du er simpelthen udenfor rækkevidde, og et sørgeligt eksempel på, at dialog kan være nytteløst..

Med hensyn til ironi. Glem det! ...At forstå ironi, selvironi og sarkasme kræver en smule humor - og det besidder du IKKE!

Fra : yearhouse

Dato : 13-08-06 20:08

Natmad, det kan ikke betale sig at spilde éeeen milimeter extra blodtryks-streg på "hende".
"Hun" er vist en typisk "Provo-Se-Mig" type, der sidder trygt bag sin lille skærm uden et "liv".

"Hun" er en tyyyyyypisk FAKER.
Hvis hun ikke er helt hjerneamputeret, véd hun da osse at børn & unge kan læse Kandu hér, og her er så allerede ET bevis: "Hun" påstår at repræsentere den høje moralværdier i det danske sprog.
.....Hva´ så med hendes egen lyn og torden?????

Næh........Det er sq FAKE.

Så lille Vagina: Om du er en lille sød teenager eller en ældre herre, der væder underbukser, ved at se Cyber-konflikter...........Så kan du godt lukke Emnet, og håber du har opnået det du ville (i kæften eller bukserne)

Penis-Tom

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 20:09

Hej penis Tom

Fra : rockduck

Dato : 13-08-06 20:23

hej allesammen

det er godt nok en lang diskussion om sådan et subjektivt emne. personligt kan jeg godt lide når min kæreste kalder min "fisse" for frække ting når vi hygger os, men det er jo altså smag og behag.... og smag kan ikke diskuteres, som en til tider klog ven af mig ofte siger.

Fra : yearhouse

Dato : 13-08-06 20:31

*knus*-ikon.........haijjj. Creamy K......Girl *LOL*

Jamen jamen..........Er der ikke andre der har tænkt på dén omtalte mulighed.???

Nu har jeg floreret i alverdens debatfora ....sidst i Dating.dk. Jeg syntes at kan ane en rød tråd i Vagge-Karina´s retorik.

Jeg arbejder nu ikke i Dating universet for at fine "the only"....men hyggen...Og chatte lidt i ny og næ. Jeg er vist inkarneret ungkarl???....Nok om det....Men jeg har en slags "papdatter" som nu er 25, og hvad vi ikke har...både halvt og helt....afsløret af Fakere, som udgiver sig både for det ene og andet.....ja. Man skulle tro det var løgn

Så stakkels mennesker....

Men Vagina-Karina....Jeg kan jo tage fejl....som alle andre, men du er da velkommen til at lægge et privat brev. På dénne måde kan vi måske be- eller afkræfte nogle "ting" til glæde for et ellers hyggeligt KANDU?

Mange hilsner (med stabilt blodtryk)
..... TOM

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 20:38

Citat
Jamen jamen..........Er der ikke andre der har tænkt på dén omtalte mulighed.???

Hmmm, jo da!!

Men ikke før du gav hintet

Fra : yearhouse

Dato : 13-08-06 20:42

CREAMY: Du er bare såååååååååååååå ku.....øhhh nuttet

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 20:47

Føler godt nok jeg har spildt min tid her

Men hvad pokker - jeg sad alligevel bare og kiggede porno *LOL*

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 21:21

Creamy , hvorfor *LOL*er du af prono ...

FAKER DU

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 21:25

Grunden til at ældre mænd som jeg er som jeg er

Citat
Gud sagde til æslet: Du skal kaldes et æsel. Du skal knokle dagen lang og
blive kaldt dum som tak. Du skal blive 20 år gammel.

Æslet svarer: Argh, det lyder ikke som et godt liv. Kan vi ikke sige at jeg
skal blive 5 år? Gud accepterede.

Så skabte Gud hunden. Gud sagde: Du skal kaldes en hund, leve som et
underkastet dyr, leve af rester ved middagsbordet og passe på huset. Du
bliver 35 år gammel.

Hunden svarer: Kan vi ikke sige at jeg skal blive 15 år? Gud accepterer.

Så skabte Gud papegøjen. Gud sagde: Du skal kaldes papegøje. Du skal sidde i
et hjørne af stuen og gentage alt hvad folk siger, til stor irritation for
alle. Du skal blive 75 år.

Papegøjen: Kan vi ikke nøjes med at jeg bliver 50 år? Gud accepterer.

Så skabte Gud manden... Gud sagde: Du skal være et menneske, manden, du skal
leve det gode liv. Du skal være klog og intelligent og du styrer og
bestemmer over denne verden. Du skal leve i 20 år.

Manden: Det lyder som et rigtig godt liv, men kan det ikke vare lidt
længere? (det er så her manden bruger sin intelligens for første gang)

Manden: Kan jeg ikke få de 15 år æslet ikke ville have, de 20 som hunden
afslog og de 25 år papegøjen ikke havde lyst til?

Gud accepterede...

Derfor lever manden et dejligt liv indtil han bliver 20. Så bliver han
gift. De næste 15 år knokler han dagen lang og bliver kaldt dum som tak. Så
får han børn, lever af rester fra bordet og passer på huset de næste 20 år.

De sidste 25 år sidder han i hjørnet af stuen og gentager alt hvad folk
siger, til stor irritation for alle....

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 21:35

Her var den, den om SPROGET..

Lille Pers far sad på sengekanten og rullede et kondom ud, så han kunne give konen "noget".
I det samme stikker Lille Per hovedet ind ad døren og spørger:
"Far, hvad laver du?"
Faren skynder sig at gemme sin tissetrold og kigger ned i gulvet:
"Øh, jeg leder efter vores kat, som løb ind under sengen..."
Lille Per: "Ad! Har du tænkt dig at bolle den?"

Ej den er nok for ulækker !!!

Fra : yearhouse

Dato : 13-08-06 21:46

Natmad & Creamy m.fl.....

I er sq med til at tænde lys i mørke...i stedet for at sidde og brokke sig i dét

Ska´ vi ikke snart lave en sammenkomst, hvor vi går på gaden og deler Samarin ud til dem, der ligner SURE OPSTØD????

Jeg er klar

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 21:58

Nu skal du høre min analyse af dig Vagina-Karina (Læs den eller la' vær'):

Du er et levende eksempel på det som i pædagogik kaldes et 'amputeret barn'. Et menneske som er kommet til skade under en streng religiøs og tabubelagt opvækst/opdragelse. Ubevidst forsvarer du dine forældres strenge regler for dermed at bevise du elsker dem. Du søger bekræftelse/accept og mener du får den af missjosephine, men i virkeligheden er hun blot endnu et redskab i din virkelighedsfornægtelse og et våben mod 'fjender' som mener at både dine forældre og du tager fejl af hvordan verden hænger sammen.

'I begyndelsen var opdragelsen' er der en bog der hedder. Den kunne være et redskab til at du ser i øjnene om ikke snart det var på tide du får klippet den navlestreng over og begynder at danne dig en selvstændig mening?

Så kunne det være du ikke længere ville føle dig så: Palle-alene-i-verden ?

Hér er du kommet i menneskehænder. Kandu.dk er en samling fuldt udvoksede mennesker og ikke et forum for teenage fnidder, hvor det handler om at give hinanden ret, lave alliancer eller populartitetskonkurrancer. Du får bedre råd her end på arto.dk, men det kræver at du begynder at lytte. Har du overhovedet overvejet at læse mine links? ...eller i det mindste kommentere på dem?

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 22:04

ja men molo !
Vi er højst kommet her til.

Citat

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:08

Citat
Ej den er nok for ulækker !!!

Ja fuck da af mand! ... Du er bare for sjofel dit BØSSESVIN!!!!
Kan så lige oplyse dig om, at dit indlæg bestemt ikke efterlader et indtryk af litterær kvalitet, og da slet ikke, når du snakker om at bolle søde små mislinger...fyffer pyffer

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:10

Molo, hende vagina karina heder i virkeligheden Karl Åge.. Tror vi *L*

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:17

Der gik ged i lortet - og jeg kan ikke slette mit baggrundsbillede

http://www.torbengeist.dk/Blondiner%20og%20computere.htm

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 22:21

Creamygirl: Det er udmærket, at underviseren tager hensyn til eleverne, men når han/hun skal undervise, så synes jeg godt nok ikke, at det skal foregå på en beskidt måde! Vi kunne tage et lidt groft eksempel:

Læreren står ved tavlen, hvor der er en tegning af en mand og en kvinde. Så peger læreren på mandens penis og siger: "Ja, dét her er så mandens pik!" Dernæst peger han på kvindens skede og siger: "Og dét her er kvindens kusse!"

Synes du, det lyder særligt smart?!? Jeg synes bestemt heller ikke, at dit eksempel ændrer på noget! Tværtimod næsten! Jeg synes, det lyder meget forkert at bruge sådan et ord, når man ellers er helt alvorlig!

Mit forslag er, at læreren bruger de pæne betegnelser for kroppens dele, når han/hun underviser i klassen! Så kunne han/hun evt. tage hver enkelt elev ud til en privat snak og bruge omtrent de ord, som eleven nu en gang bruger. For SÅ tror jeg, at du godt kunne have fat i noget af det rigtige, selv om jeg stadig er imod, at underviseren skal bruge "de" ord! Men så er vi fri for, at nogen skal blive stødt, og så er der samtidig heller ikke den fniseri, som der næsten sikkert vil være blandt eleverne, når man underviser dem klassevis med brug af "de" ord! Jeg synes ikke, at man skal sidde at diskutere private ting i klassen!

Og kære Creamy!: Du kan tro, at jeg besidder humor! Bare ikke den form for det!!

Jeg kan ikke gøre noget ved, at folk snakker som de snakker, BARE JEG IKKE SKAL HØRE PÅ DET!!

Og det du siger med at tænde af!: Jeg er bare vældig ked af, at folk som jer ikke kan finde ud af at tale ordentligt! Jeg synes, det er sørgeligt, sådan som det har udviklet sig med hensyn til sproget! Især blandt unge!

Og jeg kan sige dig, at jeg faktisk var noget betænkelig ved at skulle oprette en tråd her inde netop på grund af mit navn! Men nu var det det eneste debatforum jeg kendte ordentlig til, så sådan blev det altså! I øvrigt kan jeg ikke se, hvorfor et navn skulle have så stor en betydning!

Creamy: Du er simpelt hen rigtig godt dum, er du! Jeg kan da godt se det smarte i at stille alle mine "sure" indlæg op efter hinanden, så det lyder rigtig slemt! - Og så har du oven i købet redigeret lidt i det! (meningen forstår jeg helt ærligt ikke rigtigt!) Du kan vist ikke rigtigt huske, hvad de andre skrev - incl. dig selv! Jeg skrev ikke dét der for sjov!!

Yearhouse: Du er noget af en fanden, må jeg sige! Jeg gider faktisk slet ikke besvare dit indlæg, da det er helt ude i hampen!!!

Molokyle: Jeg HAR allerede en selvstændig mening! Det er den, jeg har skrevet herind med!!! Teenagefnidder siger du??? Jeg synes ellers, det er meget relevant! Og ved du hvad? Jeg lytter kun til ting, som jeg kan se noget fornuftigt i!

Molokyle og natmaden: Jeg håber, I hygger jer med at nedgøre folk, for det er I sådan set ret gode til!!

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 22:23

Jeg skal ærligt indrømme jeg synes Vagina-Karinas sprogbrug og modenhed lader noget tilbage at ønske, på trods af hendes (ifølge hende selv) høje moralbegreber og indignation over 'nutidens' brug af spogets værste gloser.

Man siger da for pokker ikke: FUCK DA DIG, DIT INDVALIDE BØSSESVIN!!!!! til andre mennesker. Det er en flabethed og en nedsættende sprogbrug som ikke blot ramme den du sigter til, men også handicapede/invalide og dét kan har du hverken mandat til eller kan være bekendt.

Kan du ikke selv se at dette ikke handler om 'fy-ord' (dem tager du selv munden så rigeligt fuld af), men om en holdning til seksualitet som du kun kan have fået hjemmefra under opvæksten?

</MOLOKYLE>

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 22:24

Creamy: Jeg er en pige med stort P!

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 22:31

Tak for komplimentet
Det glæder mig kun at kunne 'nedgøre' de som som har gjort sig fortjent dertil ...og jeg taler altid pænt til de som taler pænt til mig

Hvori ser du forresten den 'nedgørelse'? At jeg som lægmand har gennemskuet de psykologiske mekanismer som driver dig og din indignation? ...oder?

missjosephine er også bemærkelsesvis tavs i denne debat, hvilket ikke undrer mig stort efter hun har læst dine seneste udgydelser.

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:31

Jeg redigerede kun ordet SKEDE - og det gjorde jeg fordi SKEDE ikke rimer på MUSSE

Og humor har du IKKE!

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:34

Citat
[...]

Jeg tror du skal lede efter årsagen til din afsky i ovenstående

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 22:35

Citat
Jeg fatter bare ikke, at nogen kan få sig selv til at omtale noget så smukt og dejligt med sådan nogle ord!

Smukt og dejligt? Et kønsorgan der mest af alt ligner en flækket østers eller et stykke rå svinelever, som har ligget på varmeaparatet?

Nu må du edderperkemig holde inde frk. næsvis

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:37

Citat
Smukt og dejligt? Et kønsorgan der mest af alt ligner en flækket østers eller et stykke rå svinelever, som har ligget på varmeaparatet?

LOOOOOOOOOOOL

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 22:43

creamygirl -> Det er jo dét har jeg hele tiden prøvet at påpege, men det er en hård kamp at bryde cirklen i 'Den Sorte Pædagogik' så fornemt forsvaret af ...missjosephine eller 'Den Store Bastian'

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 22:46

creamygirl -> Tjaeh... den lugter lidt af fisk, .......men smager som kylling

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:49

Citat
men smager som kylling

Ja det vidste jeg så ikke!! ....

Bliver du så ikke forvirret, når din kæreste siger: "I aften skal du have kylling"

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 22:50

Eller: "skat, gider du ikke godt varme kyllingen"

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 22:54

Molokyle: "Teenagefnidder" kalder du mine indlæg, ikke sandt? Og ved du hvad, du har med det du skrev om vores skeder? Du har fornærmet ikke blot mig, men også resten af mine "medsøstre", måske bortset fra et par stykker! Synes du, det er særlig pænt af dig???

Creamygirl: Du skal sgu' ikke dømme folk blot ud fra hvad, de skriver!!!

Nå, men nu går jeg altså i seng! Håber I har fået sagt hvad I ville, for jeg ser ikke jeres indlæg før i morgen! Godnat!

Fra : Vagina-Karina

Dato : 13-08-06 23:02

- Jeg mener med hensyn til hvilke kvaliteter, de har!

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 23:04

Citat
[...]

Ej nu må du tage dig sammen. Uden at du skal føle dig nedgjordt, så tror jeg godt du kan forberede dig på, at de fleste piger/kvinder ikke deler din opfattelse..

Det er det med humoren, karina! ..Du mangler simpelthen det gen

Altså, "den" ligner jo ikke ligefrem en slebet diamant, vel?! ... Nok nærmere et stykke kød, der har været krøllet sammen, og forsøgt at rette ud igen, hvis du spørger mig!

Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 23:17

ja tænk nu næste gang der er familliemiddag,
så tør jeg ikke sige, "Er der en , der vil sende pølsen op i denne ende"

Eller lillepurk ovre i børneren,
"Moar, de har ikke puderet anus efter min tarmtømning, og jeg har også lidt ondt i rectum"
"Fy lillepurk , det er et væmmeligt sprog du er ved at få, du ved godt at det hedder Canalis analis"

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 23:30

Citat
[...]

Prøv at se, karina! .. Natmaden har humor

Selv om jeg nok synes, at han kunne have udvidet den til, at moderen udviste mere korrekthed og respektfuldhed - ved ikke at være dus med sit barn! ...Det er lidt groft, synes jeg

Fra : mangorossa

Dato : 13-08-06 23:40

Nu har jeg fulgt denne tråd fra starten...og jeg kan altså ikke tage dig alvorligt Karina. Jeg skrev tidligere:

Citat
Tror sgu der sidder en knøs og firrer den af, til al jeres frække snak

Og med det mente jeg: du kan sgu da ikke være en pige i virkligheden, med den mening?

Hvis du er? Stakkels dig. Jeg fornemmede at du blev glad, da nogen skrev, at de havde ondt af dig....jeg ville blive ked af det hvis nogen havde ondt af mig.

Medlidenhed = "jeg synes ikke dit liv er værd at leve"

Jeg er bange for, som både, Mol, Creamy, natmaden og flere andre antyder..at du har et stykke vej endnu, før du vågner af din tornerosedrøm...

Fra : mangorossa

Dato : 13-08-06 23:47

Citat
Altså, "den" ligner jo ikke ligefrem en slebet diamant, vel?! ... Nok nærmere et stykke kød, der har været krøllet sammen, og forsøgt at rette ud igen, hvis du spørger mig!

Ja, jeg tror sgu osse den føles bedre end den ser ud

Fra : creamygirl

Dato : 13-08-06 23:49

Og når du vågner, karina!!

Citat
Creamygirl: Du skal sgu' ikke dømme folk blot ud fra hvad, de skriver!!!

Så kan du jo starte med at FEJE FOR EGEN DØR!!!

Citat

Fra : jeb3

Dato : 14-08-06 00:00

Jamen dog.
Jeg har vært på camping, er lige kommet hjem, og sikke dog en masse sjove reaktioner der er i denne tråd.

Først vil jeg da lige fortølle lidt om begivenhederne i min weekend.
Min kæreste og jeg var hos nogle venner, da han kommer bagfra, holder om min og hvisker frækt, skal du have pik når vi kommer hjem?
Jeg trænger til at mærke din stramme kusse.
Jeg bliver sgu da helt liderlig, og vi tager hurtigt hjem til campingvognen bagefter -var godt nok lidt bekymret, om den stod på sin plads dagen efter

Derefter vil jeg da lige spørge den kære vagina-karina... Hvor gemmel er du egentlig?
Du skriver: Jeg er en pige med stort P!
!!!!!!!
Okay, det ermåske forskellen på dig om mig... Jeg er Kvinde med mega K.

Du skriver til Creamygirl: Du skal sgu' ikke dømme folk blot ud fra hvad, de skriver!!!
Hvad gør du lige selv?

Du skriver Fuck af....
Ved du egentlig hvad ordet fuck betyder? det er et i dine øjne nok beskidt ord for at have samleje, elske med hinanden osv. Sjovt ord til en Pige med din holdning.

Og så mht hvad børn kalder deres kønsorganer... Alle de der, efter din mening, beskidte ord:dem lærer de såmænd af de andre børn, min ven.

Deord er NORMALE idag.
Ordet normalt betyder: hvad flertallet har bestemt er rigtigt - ja vi er andre med mere end en uddannelse
Så når jeg læser tråden her, så kan jeg jo sagtens se, hvad flertallet mener er rigtigt og dermed normalt.

Det kan godt være du ikke bryder dig om at høre folk siger "beskidte" ord, som du kalder dem... Så luk ørerne. De ord er kommet for at blive - tro mig.
Men når jeg hører hvad du kalder fremmede mennesker, der reagerer på en tråd du har oprettet et offentligt sted, hvor man kun kan forvente reaktioner... så må jeg sige tak for en beskidt kæft du har.
Min kæreste må godt nok hellere sige, at han er vil med at mærke min fisse om sin pik, end han må kalde mig de ord DU bruger om andre mennesker.
Men det er måske mere i orden at bruge nedgørende sexuelle ord om andre?
Ord du selv beskriver som modbydelige og at du ikke vil høre på det?

Hold da kæft du er da dobbeltmoralsk.

Hurra for al den pik min fisse har fået i denne weekend.
Om 14 dage er vi børne frie og skal på hotel. Hele vejen til hotellet skal jeg bare snakke frækt til kæresten, og tro mig.... Vi skal sgu ikke sove

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 00:01

nææ creamygirl men en lille fejl, ,, de er med lille, det skulle være med stort.
Du trorede nok at det var ved afhentning hv'a.
Nææ det var ved levering
Moar, De har ikke puderet anus efter min tarmtømning..

Det lykkedes ellers for et par år siden at tyde nogen 8000år gamle hulemalerier
nede i frankrig.
Det stod. -"De er håbløse, de børn nu om dage"-

Et andet sted i nærheden fandt de et ved en huleindgang
Der stod -"Hule 9 pigen"-

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 00:05

Citat
Hurra for al den pik min fisse har fået i denne weekend.

Øjjj du er heldig *savl*

Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 00:06

Du er en humorforladt gimpe Vagina-Karina

Man fornærmer sgu da ikke nogen med en morsomhed

At dit pis kommer i kog over en sådan uskyldighed vidner bare om din totale mangel på kontakt med virkeligheden. Jeg er svært bange for at dine såkaldte "medsøstre" ville blive stærkt fornærmede og forurettede over at du taler og skriver som du gør på deres vegne. Som sagt kalder hovedparten af mine kvindelige bekendtskaber en skede for en kusse. Selv min gamle mor på 70. En skede er noget man opbevarer et stikvåben i og de fleste kvinder vil ikke have at man gør sig den slags associationer om deres køn ... dit vrøvlehoved.

</MOLOKYLE>

Fra : jeb3

Dato : 14-08-06 00:10

Molekyel... medmindre man betragter pikke som et stikvåben.

Creamy, Du må med på camping hehe

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 00:10

ÆV jeb3 , jeg har kun leget med elektriske tandbørster
og ænderne ku ikke lide det

http://www.kandu.dk/spg92114.aspx

Ja-ja så gik weekenden med det
Og så kan jeg more mig sæl, altså bare der ikke er spejle

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 00:12

Jeg vil osse på camping

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 00:13

Citat
Jeg vil osse på camping

Din liderlige buk

Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 00:16

jeb3 -> ..iøvrigt omkring stikvåben, så genlæs lige min kommentar: http://www.kandu.dk/spg92055.aspx#1000637

Hvis ikke du havde haft en sådan dejlig kæreste ville jeg have spurgt: Ska' vi kysse nu?

</MOLOKYLE>

Fra : jeb3

Dato : 14-08-06 00:22

Det er jo det kære molekyle...

Men han er en rigtig dejlig kæreste, der tør være en mand, der viser og SIGER hvad han gerne vil, så det kan forståes. Men sender da lige et kammeratligt kindkys til dig

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 00:28

Citat
1: Ordet "pik" er frækt, fordi det er blevet "bestemt" at det er det.

Bestemt af hvem?! ...flertallet?!

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 00:29

Og var det ved håndsoprækning *LOL*

Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 00:34

jeb3 ->

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 01:08

Citat
Jeg vil osse på camping

Citat

Din liderlige buk

Hva F.... må man snart sige

Jeg vil osse kopulere i en lille trææske
Jeg tager selv joystick med :D

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 01:10

Hit mæ spilledåsen !!

Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 02:15

Hold nu op med at kalde Molo for en mand. Han er en lille tværstribet skabsbøsse, som har et mundtøj, der, hvis den var kønsorgan på en kvinde, ville afføde mindre pæne bemærkninger om den megen brug. LOOOOL

BTW.. sad lige og skimmede denne tråd igennen og faldt over et par småting som Vaginadamen har skrevet:

Citat
Det ligger meget klart, at du kun er ude på én ting, og det er at gøre mig fuldstændig til grin!!!

Hmm..... det syns jeg altså du så glimrende selv klarer

Citat
Jeg er en pige med stort P
Lissom i Pik LOOOL

Gud fader i skuret.... troede da piger med stort P og den holdning forlængst var uddøde LOOOOOL Jeg mener, hvem fanden gider formere sig med dem??

Bortset fra det, så forstår jeg ikke halvdelen af alle de frække ord

Fra : dova

Dato : 14-08-06 02:23

The Ripley kan ikke forstå din forargelse over almindeligt gængs nutidssprog....tænk, det ka' jeg godt:

Citat
Jeg er blevet opdraget af nogle forældre, som ikke snakkede om sex med mig og min søster! Det har altid været meget tabu-balagt i min familie

Hvis du dåseÅse virkelig er den du udgiver dig for at være, har du sgu et alvorligt problem

For så tror jeg nemlig, at det ikke er så meget fordi du ikke kan ´fordrage de ord, men mere fordi du gennem din opvækst har fået nogen hæmninger og blokeringer, og at det er et problem for dig, at du ikke kan få dig selv til at overskride den grænse det vil være at sige PIK og FISSE......og derfor overbeviser du dig selv om at det er beskidte og ulækre ord.....for andre skældsord og beskidte betegnelser har du tilsyneladende ikke problemer med at tage i din mund....når bare det ikke drejer sig om sex.

Men ved du hvad, sex bliver ikke en skid pænere, renere og smukkere af, at gutten siger til dig:

"Åh min skat, må jeg have lov til at indføre min vellystne, erigerede penis i din dejlige, smukke skede"...... i stedet for :" Hva´så skat...ka´jeg få noget fisse, for jeg er sgu liderlig lige nu"

Forskellen er nøjagtig den samme.....

Og hvis ikke lige du kan lide betegnelsen PIK og FISSE, får du her nogen andre valgmuligheder, som det står dig frit for at overvinde dine blokeringer og benytte:

Vagina:

Bananslusen
Billethullet
Blyantspidseren
Blækhuset
Dåsen
Elevatorskakten
Fisse
Fjams
Forlystelsesstedet
Honningkrukken
Horehullet
Karlekammeret
Konservesdåsen
Kusse
Kødhangaren
Lysthuset
Morskabsteatret
Pikfutteral
Pishuset
Plørehullet
Pumpehuset
Sildekassen
Slamsugeren
Spermbeholderen
Spilledåse
Sumpfisse
Tissekone

Penis:

Agurk
Avlepind
Bajadsen
Bankekødet
Blyanten
Bananen
Bollemanden
Bollesprøjten
Boremaskine
Den blånakkede
Diller
Dingeling
Dinglepik
Dolk
Dunkedyret
Dåseåbner
Gnavetræ
Gynter
Gøbben
Hormonstang
Humørkæppen
Javertus
kykken
Kødfløjte
Lirekæp
Møbelbanker
Piller
Piskæp
Rumstérstang
Skridtpølse
Slaskeren
Svansen
Tappen

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 02:58

Jeg må tilstå, at dit ordforråd er stort og misundelsesværdigt, Dova

Fra : dova

Dato : 14-08-06 03:13

Hvem...mig ..............nej

Politikens Slangordbog ......jeg kendte slet ikke så mange uanstændige ord ....

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 03:16

Citat
Jeg synes ikke, at man skal sidde at diskutere private ting i klassen!

Nej det er også noget værre grisefy Karina. Det er meget bedre at vente - og så melde sig til programmet Sexskolen med Joan Ørting!

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 04:12

Uanstændige .. Hvad mener du med det
Næ den er vist blevet lidt tynd den der Slangordbog

Bageovnen
Dødens gab
Ekkodalen
Fluefangeren
Grotten
Mandskabslugen
Malerspanden
Missen
Måtten
Hul nr. 19 (golf)
Kilden
Klubhuset
Krateret
Luge 1
Plænen
Pølsevognen
Rottehullet
Saddeltasker til harleyen
Skuret
Skorpeskrinet

Anakondaen
Brandslangen
Bruno
Brækjernet
Forhudsrullen
Grenen
Joystick
Kødhammeren
Køllen
Langdunding
Mikrofonen
Lillemus
Svaberen
Svællen

Sammensatte.

Dyt i bamsen
Sidde på Grenen
Rullede en halv slange ud
Snakke i mikrofonen
Dyppet snablen
En tur i metroen
Hoppe futtog
Nifle
Fingerfisse
Prøveboring
..
..

Nå jeg vil smutte kranen ligger i kanen og vil se giraffen,
Og nej vi skal ikke bare flere kager, hun har dykkerklokke

God mo'rn Karina.

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 04:39

Tænk hvis man gik på regnskabkursus, og man ikke måtte bruge 4taller.
Personligt syntes jeg at moms er ulækkert.
Jeg blir naturligt svimmel og får prikker for øjene når jeg høre ordet skattegæld.
Jeg har ikke en bil ,så jeg stemmer for at de skal udryddes,
Altså bare ikke bus 141, den køre jeg med nogen gange.
Det noget svinerri at man ikke må ryge i toget, når de nu har installeret askebægere.
Hvis det stod til mig så skulle sæbe forbydes , jeg får pattegrissehud af det !
Hvis librese suger så godt og tager lugten, hvorfor kan jeg så ikke få dem i fodformet
Hvorfor kan jeg ikke får modermælk til kaffen, men kun noget fra en dum ko

Bevar roen, støt melis !!!

Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 04:48

Nu brokker Varanen sig igen ovre fra gøgereden,
Et eller andet med at hun ikke kan komme når jeg går.

JA-JA JEG KOMMER NU !

Nå jeg må vist hellere gå.

Fra : berpox

Dato : 14-08-06 10:44

Vagina-Karina....
Citat
[...]

Gammel gris...... - nej nu må jeg le - unge og ældre (kvindelige) lærere der indvier de unge i et af livets mest spændende områder - et af de områder der i bund og grund betyder så ufatteligt meget for mennesket, og dets velvære - skal kobles med begrebet "gammel gris".

Du er da totalt blottet for realitetssans, blottet for accept af det omgivende samfunds ordvalg, blottet for humor, og åbenbart blottet for tolerance overfor folk af anden seksuel observans, eller opfattelse i det hele taget. (jf. dine ordvalg som BØSSESVIN) ....

Nu er det sådan at jeg selv har teenagere, i vennekredsen indgår flere lærerpar der har med børn i klassetin 6-9 at gøre, og hjemme tales generelt det sprog som de unge selv bruger - omend der naturligvis er grænser! Når snakken falder på seksualundervisning, bliver der ikke lagt fingre imellem - og creamy's fine dialogforslag højere opee i tråden beskriver på bedste vis det hverdagsbillede jeg kender. Der findes heldigvis unge lærere, der godt tør kalde en pik for en pik, og en kusse for en kusse!
Prøv at se eller læse "Det forsømte forår" ~ er det den forestillingsverden du har om den ideelle seksualundervisning? Læren om "den indre sekretion" ...

Som direkte modvægt kan vi jo tage den "forbudte" CD der skulle fortælle børn og især unge om sex..."sexstarz" den kan iøvrigt downloades her.... http://sexstarz.chilinet.dk/sexstarz.zip (ca. 253Mb) - Det er sør'me ikke sødsuppemusik for sarte ører og øjne -

Så, vagina-karina, luk ørerne for det du ikke kan lide at høre, og trøst dig med at du har en forstående kæreste der ikke tager slemme ord i sin mund.

Jeg tillader mig iøvrigt lige at citerere en lillebitte smule fra CD'ens ordforklaringer:
PIK:
Synonym: Penis

95% af alle fuldt udvoksede mænd har en pik, der er 10-20 cm. lang i stiv tilstand. Mange pikke krummer til siden, når de bliver stive. Nogle krummer meget, andre krummer kun lidt. Det svarer til, at pigers bryster ofte er lidt forskellige-.....

KUSSE:
Synonym: Fissen, skeden, missen

Pigens kusse er det direkte modstykke til drengens pik, når det altså drejer sig om at bolle. Desuden bliver et barn født igennem en kusse.

.... og så kan vi jo blot tænke på at den "kun" blev trukket tilbage fordi der også er afsnit omkring dyresex med - bestemt ikke på grund af det benyttede sprog!

Fra : yearhouse

Dato : 14-08-06 11:01

HVIS Vagina-Karina er "ægte", må hun have hængt sig nu ? (RIP)

Ellers er der dælme éen der sidder og har opnået lige hvad han/hun ville...

Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 11:31

Citat
Jeg føler mig lidt som Palle-alene-i-verden med det her, helt ærligt.
skrev du i dit første indlæg. Noget tyder på, at du åbenbart har ret.......og gudskelov for det.

Fra : ypsiQ

Dato : 14-08-06 12:00

Stopper lige abonementet på dette spørgsmål, så jeg kan nå at lave andet end at slette post.

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 12:28

Citat
og creamy's fine dialogforslag højere opee i tråden beskriver på bedste vis det hverdagsbillede jeg kender.

Er det sekvensen hvor der ydmygt tigges om at få "gnavet gren" du genkender?!

Fra : yearhouse

Dato : 14-08-06 12:39

Jeg tigger Huspumaen om analsex

Men hun vil squtte bøje sig

Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 12:50

Hmmmmm tal er ind i mellem fortrinlige til at sætte ting og begreber lidt i perspektiv.

Lad os tage den her i tråden meget omtalte "Vagina". Hvis vi skønner, at der på jorden findes 2.500.000.000 (2 ½ mia) kvinder og at hver kvinde er i besiddelse af en skede, som i gennemsnit har målene 3 x 17 cm. Jeg ved godt, at det ikke er den virkelige verden, men blot een mulighed ud af mange) - men for anskuelighedens skyld - så svarer det til, at Jordens samlede antal skeder rækker 425.000 km. eller lidt mere end 10 gange Jorden rundt ved ækvator.

Hvis man forestiller sig at denne skede kunne afmonteres, snittes op og lægges fladt på jorden, ville den udgøre et areal på 9,42 x 17 cm. De samme 2½ mia. skeder ville så kunne dække et areal på ca. 40 km2.... eller en firkant på ca. 6,3 x 6,3 km. Til sammenligning kan det oplyses, at Københavns lufthavn i Kastrup har et areal på 11,8 km2 og Tivoli et areal på kun 82.717 m2.

Affødt af disse morbide beregninger (med forbehold for regnefejl lool) indser jeg, at der på Jorden ligeledes må findes 425.000 Km. pik. Godt den er fordelt på flere enkelte elementer, ellers ku det da gi et helvedes svineri på lokumsgulvet LOOOOL

Hvordan i hede hule snot kan man beskæftige sig så meget med et lille fedtet rør, som sidder betænkeligt tæt på røvhullet.

Øhhh hvad er en vindskede???? LOOOL

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 12:54

Det er sådan én, der kommer flyvende om natten - og sætter sig på din næse *LOOOL*

Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 13:00

Og i øvrigt tak for din beregning Klumme

Det er da paratviden, der batter af noget. Jeg anede da fx. ikke at alle de skeder kunne dække 40 km2 *LOL*

Tænk hvis jeg en dag sidder i en bus, og én spørger mig om det.... så tager jeg sq kegler, når jeg lige ryster det svar ud af ærmet

Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 13:07

LOOOOOL Yes, og chancen er formentlig 1 - 400 mia. Spil du hellere Lotto

Fra : Vagina-Karina

Dato : 14-08-06 20:09

Creamygirl! Du er for dum til at kunne vurdere en skid om, jeg har humor eller ej! Jeg tror forresten du har glemt at lukke dine små øjne op! Jeg skrev, at jeg mente med hensyn til deres kvaliteter, kvinde! - Jeg ved jo eksempelvis ikke en dyt om om, hvordan jeres humoristiske sans er, når I ikke skriver her, eller om I er gode til at spille musik eller har en god hørelse!

Mangorossa: Vil du svare mig på, hvorfor jeg ikke kan være en pige med den holdning, jeg har? JEG ER EN PIGE!!! Kan det være så svært at forstå??

Jeg blev glad, fordi jeg rent faktisk har lidt ondt af mig selv! I er jo alleammen imod mig, og jeg har det rigtig dårligt med denne her debat! Og så kan jeg ved Gud ikke se, hvorfor medlidenhed skulle betyde dét, du har tolket det som!!! Det er jo fuldstændig hen i vejret!!!

Og kald du bare mine meninger for en tornerosedrøm, hvis det er sådan, du synes det er!

Jeb3: Jeg er 19 år, som jeg skrev til at starte med! Og så kan jeg oplyse dig, at der er nogle enkelte seksuelle ord, som jeg ikke er så bleg for at bruge, deriblandt det engelske ord, "fuck", hvis det er i sådan en forbindelse, som jeg skrev - jeg kan ikke lide det, hvis det er en erstatning for "making love" (at elske) eller "sexual intercourse" (samleje) o.s.v.! Og så siger jeg det samme, som jeg sagde til Creamygirl! (Se starten af mit indlæg!)

At de lærer beskidte ord af de andre børn på ét eller andet tidspunkt, er jeg sgu godt klar over, men SÅ LAD DET VÆRE NOK MED DET!!

Der er ikke ret mange i MIN familie, der benytter sådan nogle ord - og det priser jeg mig virkelig lykkelig for!!! Og jeg VIL bare ikke tro, at alle mennesker er som jer!!! (Og det er de selvfølgelig heller ikke!) Forklaringen må være, at JER, der skriver ind på kandu.dk og går ind under "sexualitet" generelt er andre typer mennesker, end f.eks. dem, jeg omgiver mig med!

Og sig mig en ting: Synes du, det er rimeligt, at DE ANDRE har skrevet som de gjorde?! Er det virkelig kun mig, der er noget i vejen med??? Det nægter jeg simpelt hen at tro! Jeg synes IKKE, man skal fornærme nogen ved at bruge mindre pæne ord, HVIS DE IKKE SELV HAR GJORT DET FØRST!!!!!

Jeg håber inderligt på, at folk en dag bliver fornuftigere end jer, ja - med hensyn til sproget!!!

Og hold da kæft, hvor du er ude på at forarge mig - du gør det helt åbenlyst, hva'?!!! Dumme kælling!!!!! (Til dig også, ja!!)

Molekyle: Du er en rigtig led karl, er du! - Selv om du har den alder, du har!!! Det er ganske normalt at kalde en kvindes kønsorgan for en skede!!! Tro mig! Og at en 70-årig gammel dame kalder hendes kønsorgan for sådan noget, ja det har jeg virkeligt svært ved at fatte! Godt jeg ikke er i familie med dig!!

Klumme: Det der kan du altså ikke være bekendt! Der er flere drenge, der har været interesseret i mig, skal jeg sige dig! Det er kraftedeme ikke et problem for mig, at jeg ikke kan få mig selv til at sige disse højst frastødende og modbydelige ord! Faktisk har jeg ikke særlig meget imod ordet, "pik"! Og du har fuldkommen ret i, at jeg ikke har nogen problemer med at tage andre kraftfulde ord i min mund, hvis først der er nogen, der har gjort sig fortjent til det!!!!! Du har forresten glemt et par ord i listen over slangudtryk for mandens penis!

Berpox: Nu er der jo ikke lige så mange kvinder som mænd, der bruger svinske udtryk! Og at I taler det samme sprog i hjemmet som de unge, ja det er jo jeres sag! Men klamt og uforståeligt er det!!!

Nej, børn/unge VIL jo høre den slags ord! Jeg har læst om cd'en, og den falder bestemt ikke i min smag, nej! Men heldigvis findes der mange andre og PÆNERE måder at undervise på! Prøv f.eks. at se: www.bodygallery.dk! Det er nogen, der kender måden at gøre det på!

Yearhouse: Jeg er her faktisk endnu, men det varer IKKE længe, før jeg smutter! Så glæd jer til det!!!

Klumme: Det kan man sagtens, hvis man har det lige som jeg! Der er nemlig noget, jeg ikke har fortalt jer, men har egentligt heller ikke lyst til at gøre det!!

Fra : Vagina-Karina

Dato : 14-08-06 20:11

Er der noget mere, I skal have sagt, før jeg blacklister?!

Fra : TheRipley

Dato : 14-08-06 20:22

Ja, det har jeg, for du gør noget der undrer mig.

Jeg forstår ikke, hvorfor du sætter et emne som sproget til debat, når du alligevel ikke er interesseret i at høre andres meninger.

Debatten har ganske rigtigt udartet mere end debatterne her plejer at gøre, men dem der opretter debatterne plejer heller ikke at skælde ud på dem der har en anden holdning end deres egen.

Jeg beklager Karina - du har efter min mening selv skabt den her rodede debat.

Men held og lykke med sproget - Hilsen Ripley

Fra : Vagina-Karina

Dato : 14-08-06 20:35

Det er fordi, I ikke har været rimelige over for mig, at jeg har gjort det! Og jeg havde håbet på, at der var flere, der holdt med mig. Det var derfor, jeg oprettede denne debbat. Jeg håbede på, at der var nogle, jeg kunne komme i kontakt med, som havde samme mening som jeg.

Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 20:49

Øhhhh LOOL Blacklist du bare.
Der er såmænd ingen der vil savne at komme på dig..... øhhh på din (tråd.

Og BTW, så var det ikke mig der listede slangudtryk op for dig ang. Pik..... med stort P. Men det er der vel osse gået ged i for dig. Stakkels lille dig - du har det ikke nemt.

Baj Baj Vagina Karina, eller Dåse Åse..... det er nu lidt mere festligt

Fra : mangorossa

Dato : 14-08-06 20:50

Ok, du er en pige!

Nej jeg mener ikke at det er en tornerosedrøm, det jeg mener er, at du har meget at lære endnu.
Gem denne tråd, print den evt. ud...og kig på den om en tid...½år eller 10 år..så er der helt sikkert mange ting, du meget bedre forstår.. tro mig.

Fra : Klumme

Dato : 14-08-06 20:53

Gør som Mango siger..... Om 10 år vil du ikke kunne foestå, hvorfor du havde alle de problemer med den skide skede

Fra : jeb3

Dato : 14-08-06 21:04

hmmm. Dumme kælling kalder du mig???

Jeg ønsker mig faktisk det skilt til min bil, hvor der står: møgkællinger har det sjovere.
Helt seriøst ment.

Men jeg er sørme ikke ude for at forarge dig.
Jeg gider ikke beskæftige mig med at forarge nogen som helst.
Men der er jo altid dem, der lader sig forarge.
De ting jeg har skrevet er ting jeg mener helt alvorligt.
Sådan er jeg.
Jeg forventede at når en person starter en tråd, så må den person forvente, at ALLE siger eres mening. Også dem, der ikke er enig!
Der er bare ikke så mange der er enige med dig, eller også skriver de ikke. Det skal jeg ikke kunne sige.
Men Når du starter sådan en tråd.så siger jeg min mening. Det er hva jeg har gjort. Er du forarget over det?
Så vil jeg sige er er 40 år gammel, og jeg er vokset fra det der pubertetsfnilleri med at forarge andre (det var min mor jeg gjorde det ved den gang).

Jeg nyder når min kæreste siger frække (i din verden beskidte ord) til mig.

Men mine unger skal til gengæld ikke kalde folk de beskidte ting, som du gør.

Læg lige mærke til sproget i de forskellige indlæg, og hop da ned af din hellige hest, klap den lidt, og accepter at flertallet ikke er enig.

Fra : Vagina-Karina

Dato : 14-08-06 22:28

Nu har jeg blacklistet alle dem, som jeg har haft det dårligst med her i debatten! Tilbage er der: Missjosephine, Michaelmoeslund, Mangorossa, The Ripley og YpsiQ. I har enten været enige med mig, eller ikke generet mig nok til, at I skal blacklistes! Men hvis nogle af jer begynder at behandle mig uretfærdigt, så ser jeg mig værdig til at blacliste jer også! Det er selvfølgelig lidt tarveligt at gøre det på den måde, men det her har virkelig kostet mig megen ubehag, så derfor ser jeg mig næsten tvunget til det! Jeg håber, I forstår! I øvrigt har jeg stort set ikke fået noget positivt ud af det her - og slet ikke med dem, jeg valgte at blackliste! Så sådan er det! Men I skal være velkomne til at skrive igen - jeg er villig til en stille og rolig samtale med jer!!

P.s. Jeg tager på kanotur fra i morgen tidlig og to dage frem, så da kan I ikke komme i kontakt med mig!

Fra : Vagina-Karina

Dato : 14-08-06 22:35

Nej, jeg mente det seriøs, det jeg skrev ovenfor! Det ved I sikkert også! Nå, men jeg går i seng nu. Skal tidligt op i morgen! Godnat.

Fra : TheRipley

Dato : 14-08-06 22:37

Karina bliv voksen

Livet er for komplext, man kan ikke bare blackliste dem, man ikke er enige med - og man kan ikke lave en debat hvis man ikke vil debattere.

Du har fået min holdning gennem tråden, så jeg trækker mig ud nu.

Hav en god kanotur - Hilsen Ripley

Fra : moderator

Dato : 14-08-06 22:40

Vagina-Karina -> Kære bruger:

Vi bér dig på indtil flere brugeres opfording dig: HOLDE DIN BØTTE !!!

...og lade folk komme til orde ...i stedet for at blackliste så udmærkde mennesker som f.eks.

Mvh. </MOLOKYLE>

Fra : missjosephine

Dato : 14-08-06 22:41

der er jo egentlig ikke kommet særlig mangemeninger ....det er jo udelukkende ævl og kævl....vist kun mig og en enkelt mere der virkelig har ytret sin ærlige mening..men den vil man jo heller ikke acceptere......
det er jo det rene pladder og netop blevet til babypludder...om ligegyldigheder.....
hvad er det egentlig for en gang forfærdelig sludder mange af jer fyrer af......
hun stillede et såre enkelt spørgsmål...med sin mening om sproget i det der er allermest dejligt for de leste af os, nemlig at elske og dyrke sex....
min mening er, at det må man selvom hvordan man bruger i sine egne hjemlige kredse, men ikke behøver at udpensle dem og råbe det ud til alle i hele den store befolkning og dermed også lærer mindre børn noget der efter min opfattelse ikke er for små børn....
børn skal lærer den slags når de har alder og selv kommer og spørger.....
jeg fnisede også som mindre over mine forældres frække bøger jeg fandt i skuffen..men det var hemmeligt at jeg havde kigget i dem.....det var i 60'erne.......
men at bruge ord som fisse og den slags, det hører kun hjemme i egne rækker.....og i mit privatliv...
jeg omtaler min juvel som min kusse og det er jeg stolt af...fisse er for mig det grimmeste odr der findes om kvindens orkidé..........det lyder så nedladende som noget.......
pik er sødt.....når man er voksen ikke når man er 5 år....så er det en tissemand......
men hvad karina vælger at kalde eller ikke kalde hendes og kærestens ædlere dele, det må da vel for pokker være hendes egen sag....

karina...jo da selvfølgelig mener jeg da det jeg har skrevet...

creamy..hvad er en "rakatforsker".....???

jeg havde nu vældig tilfredse både børn og forældre i min vuggestue....har arbejdet med børn siden jeg var ganske ung og med alle andre former for handikappede unge,ældre og voksne,arbejdet i fritidshjem..udd. fritidspædagog og formningslærer, har arb.som hjemmehjælper og sygehjælper, opvokset i en faml. med handicappede omkring mig,er medlem af en kæmpe enorm slægt, omgås bunker af unge og ældre hver dag, veninden er 20 år yngre end mig selv....har selv opfostret et barn alene og måttet klare mig uden hjælp fra andre, så jeg tror nok jeg ved en rimelig del om, hvordan vi mennesker er indrettet......

jeg har ikke brug for at blive fanget eller at fange nogen i noget spind.......det er blevet ordnet for 10 mdr. siden........da var der sku en der var rimelig heldig at få mig på krogen og jeg ham.....og vi elsker, vi boller og vi knebber.......det er nemlig forskellige ting.......der er himmelvid forskel på de tre ting........vi ser pornofilm, bruger frække ord og leger med voksen legetøj......vi klæder ud og klæder af.......jeg er i alle tilfælde ikke det mindste snerpet eller bange for nye udfoldelsesmuligheder eller tilsagn...men ordforrådet bliver hold for os selv......vi er begge generte og det er der også en vis spænding ved.......
men at karina er underlig og en uvidende et eller andet..muligt hun er uvidende...for fanden da..hun er 19 år og har hele livet for sig......hun kan jo nå at ændre mening i mange år.....men ligenu, der mener hun altså det hun gør, og det er hun i sin fulde ret til at mene, ligeså jeg.......
jeg gir hende ret i en rimelig stor del af det hun siger....men ikke det hele......
har vi ikke alle været unge og grønne og mindre vidende engang....jeg har.....og indrømmer det gerne....men livet gør os klogere, forhåbentlig.....og mere åbne....men vi skulle også gerne ha lært at respektere andres meninger, hvad der desværre er et par stykker i denne efterhånden tåbelige debat, det ikke gør......for mig desværre, så er det løbet over ende på et simpelt spørgsmål, så nu gider jeg ikke mere bruge tid på det, og lukker for abb.
ærgerligt, da der ellers er rigtig mange seriøse og hæderlige indlæg, der er af stor interesse....

til karina.......jeg vil foreslå dig at lukke debatten, for den er løbet ef sporet og du får ikke mere....det er blevet alt for useriøst.........men godt liv fremover....og held og lykke med kærligheden.....
ciao fra miss.j.

Fra : Hm...

Dato : 14-08-06 22:48

</MOLOKYLE> & moderator her ret

Hvor i alverden vil du hen dmed den dersens (black-)listning ud af bagdøren Vagina-Karina ?

Det ka' umuligt blive andte end: Små hop på stedet !

</FJOLS>

Fra : tedd

Dato : 14-08-06 22:51

Er der nogle der kan huske "Make Love not War" ?

Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:14

Tror egenligt sproget ville blive fattigere uden disse ord! Selvfølig skal man da ikke bruge dem i flæng (hvis man f.eks. står ved et busstoppested (husk at lade være med at læse grafiti'en)) men derfor behøver man vel ikke ønske sig tilbage i Victoriatiden!

Til gengæld hvis man kun kan ord som kusse og pik, så burde man måske overveje at få sine skolepenge tilbage? Ungerne i dag render jo rundt og siger Fuck dig til deres 80 årige bedstemor uden at forstå hvad det betyder! Og dengang jeg var 5 år var ord som tissemand og numse enormt sjovt at sige!

Men at være nyreligiøs som Bush og tro man kan få en bedre verden uden frække ord og bandeord er da vist at være lidt for naiv, når det samtidigt er tilladeligt at bruge ord som terrorisme, krig og slyngelstater?

Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:19

Men jeg kan se du har valgt at blackliste de fleste herinde, så jeg står af igen! Det er i mine øjne værre at forsøge at undertrykke anderledes meninger, end det at bruge ord som fisse og kusse!
Det næste der blir blacklistet er vel dronningens nytårstale?
Vorherre på lokum!

Fra : moderator

Dato : 14-08-06 23:21

tedd -> Glem det !!!

Vagina-Karina er uden for pædagogisk rækkevidde

moderator

Fra : Hm...

Dato : 14-08-06 23:26

Jepper !!!

</HM>

Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:27

"Man binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd"

Det skrev PH under besættelsen i 1940'erne

Fra : Hm...

Dato : 14-08-06 23:27

Fra : Hm...

Dato : 14-08-06 23:27

.

Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:28

Hvad der så var stærkt medvirkende til at han blev nødt til at flygte ud af landet!

Fra : moderator

Dato : 14-08-06 23:29

.

Fra : mangorossa

Dato : 14-08-06 23:45

Da min knejter var 3 og 5 år, kom der nogle GEVALDIGE gloser ud af deres små uskyldige jordbærmunde
Jeg fandt hurtigt ud af, at det der var forbudt at sige , var så absolut det sjoveste...

Jeg sagde til dem, at det var sjovt at høre, hvor gode de var til at sige en masse forskellige ord ...MEN jeg ville under ingen omstændigheder , høre dem udtale: KAKKELOVN, det var så absolut det grimmeste ord der fandtes

Når de skulle være rigtig slemme..råbte de af der fulde hals ...KKKAAAAAKKKELOOOVN!

uha jeg blev sur ;-D

Fra : mangorossa

Dato : 14-08-06 23:47

Skal lige nævnes, at ideen fik jeg fra "De kære Børn"

Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:48

Det hedder altså oliefyr, mango!

Fra : CreamyPigen

Dato : 15-08-06 00:45

Troede aldrig det skulle ske, at det blev nødvendigt at bolle en CreamyPige frem. Men her er jeg altså.. KUK kUK! *LOL*

Vil bare lige sige til dig vagina karine, at din selvsmagende korrekthed pisser mig voldsomt af

Du er et typisk eksempel på, at en opdragelse fyldt med TABUER ikke er hensigtsmæssig.
Det kan man jo så vælge at synes er synd for dig, eller man kan vælge at mene det har givet dig knald i låget.

Efter dine verbale udgydelser her i tråden, hvor IKKE EN ENESTE (bortset fra josepfine) er gået ram forbi, når det kommer til at blive svinet til af dig, får mig til at vælge det sidste. Du har rygende fis i kasketten vagina karine – og som en kær ven en gang sagde til mig:

" jo pænere forhaven er, jo mere lort foregår der inde bag døren" ….Tænk lidt over dén!! – der ligger et godt gedigent budsab i ordene, men det fatter du sikkert en bønne af!!

Jeg går ud fra min tid er kort her på kanalen, så du får lige det her med på falderebet..

Scroll ned til Undervisningsskitse - første modul i dette link:
http://www.bedreseksualundervisning.dk/Default.asp?ID=3059 og nærlæs hvad der står.

Desværre vagina Karina, men som du kan se, så kommer du sq nok endnu en gang til at sluge en kamel eller to – for selv et undervisningsforløb på 6 klasse, hvor indholdet sætter fokus på de "blødere" sider af seksualundervisningen, medfører at eleverne i fællesskab sætter sig på deres flade røv, og graver slangord frem for mandlige og kvindelige kønsorganer samt samleje. – for derefter i samlet flok, at udvælge hvilke ord de vil bruge.. Er der mere du vil vide angående grisefy ord i danske skolers seksualundervisning – så gå på biblioteket og lej disse film:

Fucking 14 http://www.dfi.dk/DfiKataloget/Temaer/Filmbeskrivelse.htm?id=18435

Fridas første gang http://www.dfi.dk/DfiKataloget/Temaer/Filmbeskrivelse.htm?id=12554

Tøser & drengerøve http://www.dfi.dk/dfi/undervisning/kaerester/7.html

De indgår alle i en temapakke, - og filmenes helt primære tema er sex, UDEN antydning af løftede pegefingre, hvor emnerne der berøres, leveres på en meget direkte facon.

Du skrev.
Citat
Jeg synes ikke, at man skal sidde at diskutere private ting i klassen!

Altså vil du undertrykke menneskers grundlæggende RET til at ytre sig, samt mulighed og behov for at få luftet sine inderste tanker og følelser?!

I øvrigt er det fløjtende ligegyldigt, hvad DU synes! Ti, lyt- og lær af dette link:

http://www.faellesmaal.uvm.dk/fag/Sundhed/vejledning.html

Citat
alt kan tages op til debat for at vurdere muligheder og problemer i forhold til egen og andres situation.

Og du vil have det private ud af klassen!!! ….. For puha da, sikke noget gris, at du risikerer at skulle lægge ører til dine medmenneskers ulækre problemer… tsk tsk! ...Dem må de fandme da selv slås med og evt. løse, ikke sandt!!

Missjosephine

Rakatforsker er en tastefejl....Men fortæl mig - Hvad betyder knebber?!

Og ja, det er tændstikmænd der knepper på min ava LOOOL ...Doogystyle weeee

Fra : tedd

Dato : 15-08-06 00:55

Sex er noget overreklameret lort Bare rolig creamy du har vist et par dage med dit nye nick medmindre kanoen er kæntret!

Fra : CreamyPigen

Dato : 15-08-06 00:58

Citat
Og så kan jeg oplyse dig, at der er nogle enkelte seksuelle ord, som jeg ikke er så bleg for at bruge, deriblandt det engelske ord, "fuck",

Jamen det er sørme heller ikke så værst et ord! ...Ligger godt i munden, ik?!

Din dobbeltmoralske heks LOOOL

Fra : tedd

Dato : 15-08-06 01:03

"Don't jump in the water, if you can't swim" Bob Marley said that!

Fra : CreamyPigen

Dato : 15-08-06 01:06

Kano?! ....Der er noget jeg har misset!

Nå men hvis frøkenen er på kanotur, så håber jeg det er i pornofrit vand..

Fra : tedd

Dato : 15-08-06 01:07

Sangen starter forøvrigt med:
"Misty morning, don't see no sun
I know you're out there, having fun"

Så du har ret VaginaKarina! Man behøver ikke nævne ordet kusse bare man ved hvad det drejer sig om

Fra : CreamyPigen

Dato : 15-08-06 01:16

Citat
Klumme: Det kan man sagtens, hvis man har det lige som jeg! Der er nemlig noget, jeg ikke har fortalt jer, men har egentligt heller ikke lyst til at gøre det!!

Fortæl det bare. Vi siger det ikke til nogen

Seriøst Karina. Ud med det! ... Du havde ikke skrevet sådan, hvis ikke det er fordi du et eller andet sted ønsker, at få det ud..

Fra : bentjuul

Dato : 15-08-06 02:23

Til behagelig oplysning for Vaginar-Karina så gav en googlesøgning på

skede = Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 1.520.000 for skede. (0,22 sekunder)

og på

fisse = Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 2.200.000 for fisse. (0,23 sekunder)

Hvilket indebærer at vi også her på kandu må blive moderne og kalde en skede for en kusse fremover.

//bentjuul

Fra : bentjuul

Dato : 15-08-06 02:25

Sludder og vrøvl - den skal jo kaldes fisse

Det med tasterne der kan smutte

//bentjuul

Fra : CreamyPigen

Dato : 15-08-06 02:27

Øhhh Bent - vaginaR, var det en upser, eller?!

Ja jeg er sq i tvivl

Fra : bentjuul

Dato : 15-08-06 02:28

Vrøvl igen. - en googlesøgning på Vagina gav Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 30.200.000 for Vagina. (0,23 sekunder)

Fra : bentjuul

Dato : 15-08-06 02:30

og for Vaginar gav Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 685 for Vaginar. (0,11 sekunder)

Fra : bentjuul

Dato : 15-08-06 02:36

Eller måske skulle den hedde Vagina-Karina idet et googlesøg gav Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 352.000 for Vagina-Karina. (0,16 sekunder)

Fra : tedd

Dato : 15-08-06 03:53

De higer og søger

Fra : tedd

Dato : 15-08-06 03:57

Måske skal vi kalde det en mis? Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 294.000.000 for mis. (0,33 sekunder)

Fra : CreamyPigen

Dato : 15-08-06 05:05

Hmmm!!

Jeg har netop gennemlæst HELE tråden igen – og beslutter hermed, at jeg efter dette sidste indlæg overhovedet ikke vil spilde et sekund mere på dig vagina Karina/Karl Åge.

Sorry to tell, men du er fiseme ikke rask oveni bøtten – og jeg har ikke en gang lyst til at blive i tråden længe nok til, at du på et tidspunkt bræger ud med det "som du ikke har fortalt os".

Og som er det hele tråden i virkeligheden går ud på, ikke sandt!!

Noget er ravruskende galt – og det er faktisk tydeligt at gennemskue, hvis man lige tager sig tid til at nærlæse dine kommentarer en gang til. Enten er du rablende sindssyg/psykisk syg, eller også er du bare ekstremt beregnende, selvoptaget og opmærksomhedssøgende.

Her er hvad jeg der kommer ud af dine samlede indlæg i hele denne latterlige tråd..

Du oprettede for FEM dage siden en tråd, hvor dit reelle formål var, at høste beundring for dit rene og uskyldige ungdomssind.

Din mission mislykkedes big time! .. og du gik nærmest i chok. Du fakede derfor et absurd skuespil, hvor du gik grassat på mig, fordi jeg skrev ordet FISSE. Du forsøgte ihærdigt at få din påtagede væmmelse og finfølelse til at se ægte ud. Men ved du hvad?! … Du er fandme luret!

Havde der været bare et gran af sandhed i, at du følte din skede var blevet verbalt forulempet, så havde du reageret helt anderledes. Du havde annulleret spørgsmålet – trukket dig, eller i det mindste blacklistet MIG for at eliminere flere verbale forulempelser. Men ihhh nej, du skulle i stedet lige vise hende den satans lille Creamygirl, hvem der kunne flest ukvemsord. For det er nemlig ukvemsord du tænder på, ikke sandt!! … Du skjuler dig bag en kvalmende lillepige facade – men i virkeligheden er din personlighed en helt anden!

Nu har du kørt det her show i FEM dage. Et show som stort set ikke består af andet, end at du pisser folk op og ned af ryggen, samt truer ½ million gange med at "nu gider jeg ikke det her mere" – "nu blacklister jeg jer snart".. Jamen hold kæft, hvor er du da et sølle skrog..

På FEMTE dagen smutter du lige ind med et som sædvanligt gabende kedeligt indlæg, hvor du forudsigeligt giver en 6-7 stykker en sviner, hvorefter du lillepigeagtigt får hvisket, at "der er noget jeg ikke har fortalt jer" …

De næste 3 citater er for mig decideret kvalmende læsning:

Citat
Fra : Vagina-Karina Dato : 14-08-06 20:09

Fra : Vagina-Karina Dato : 14-08-06 20:11

Fra : Vagina-Karina Dato : 14-08-06 22:28

[...]

Du høvler en masse ligegyldige tilsvininger af dig, men afslutter "snildt" dit indlæg med noget du tror er en fristende godbid. Noget der skal få ALLE dine tilhører til at spærre øjnene op, spidse ører, og savle ivrigt efter en opfølgning!
" Der er nemlig noget, jeg ikke har fortalt jer"

Efterfølgende sætter du dig veltilfreds og afventende tilrette - og venter spændt på, at én eller anden af de idoter du har brugt dagevis på at tilsvine, skal spørge dig om, hvad det dog er den lille vagina karina har på hjertet, men INTET sker!! ..

Du bliver lettere irriteret og truer med blacklistning for Gud ved hvilken gang

Der sker stadig ikke noget. Du beslutter dig efter et par timers venten, hvor der stadig intet er sket, at så må de spader sq selv om det – og proklamerer at nu har du gjort kort proces og blacklistet dem, som du "har haft det dårligst med her i debatten" …

Hvilket oversat betyder, at du har udelukket de profiler, som har været mindst enig med dig - haft mindst medlidende med lille dig – haft de reelt set mest brugbare indlæg – været mest objektive, men som opgav at nå dig med fornuftige ord og forklaringer, fordi du ganske enkelt ikke evner at lytte til andre end dig selv.

Og ved du hvad der er allermest latterligt?! …. Det mest latterlige er, at nu kan du sidde her med Mangorossa helt for dig selv LOOOL

For Missjosephine har jo forladt tråden – TheRipley har forladt tråden – YpsiQ har forladt tråden – og Michaelmoeslund har haft 1 indlæg i tråden, hvilket stærkt indikerer at han har tabt interessen for hele skedepolemikken..

Det er hvad man får ud af, at være fordomsfuld, indskrænket, nedladende, storsviner, kælling, bitch, ignorant, selvfed, tudemarie – og verdens dårligste skuespiller..

Hyg dig i kanoen, og hyg dig med mangorossa, når du kommer hjem. *LOL*

I’m gone … Ciao

ps. Jeg tror du hedder Karl Åge - er omkring de 60 år - og særdeles ubegavet

Fra : mangorossa

Dato : 15-08-06 08:23

Hov hov...lader i bare mig sidde her tilbage helt alene....

Fra : Zeppe01

Dato : 24-09-06 18:08

Jeg er en fyr på knap 40 år der har en dejlig kæreste. Hun kalder selv sin skede for fisse osv. Ellers er det et meget vulgært sprog mænd kan bruge...........

Fra : mangorossa

Dato : 24-09-06 22:04

Jeg tror vaginaen er ret ligeglad..egentlig *fnis*

Du har følgende muligheder