Medlemsnummer : 251837
Superpoint : 2996

Medlemsdato : 20-04-2006
Seneste login : 13-11-2008
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

jeg er en voksen kvinde,der nyder livet og kan gøre hvad der passer mig.
er flyttet til italien og har det godt hernede trods alle forandringerne-
jeg blev udd.blomsterdekoratør for ca 5 år siden, men er også uddannet fritidspæd fra 1984 og endnu en udd..
min søn er blevet voksen.
jeg er i besiddelse af en dejlig og vidunderlig lille missekat, som har været i mine hænder siden hun bare var 7-8 uger gl.
jeg er fritidskunstner...syr tøj og tasker,laver decoucpage...billeder og postkort....
designer og maler acquareller....
jeg er yderst interesseret i italiensk historie, kultur, sprog, kunst og alt andet der har med italien at gøre.min drøm er gået i opfyldelse med at flytte herned...da jeg fik min førtidspension....
er god til en masse håndværk..har selv restaureret min lejlighed...den i kbh..så godt som jeg nu kunne uden hjælp fra nogen...
kører på racercykel om sommeren....
er vild med Farrarier og samler på dem....og gamle motorcykler og biler har min interesse...
kan rigtig godt li' naturen og alle blomsterne...tror på engle og på skæbnen.
jeg er en følsom men reél person, der ikke er særlig begejstret for løgne og ligegyldigheder i livet...jeg kan li' at være spontan og er rigtig gavmild og vist nok også kærlig og venlig...når livet ikke går mig for meget på....
og så har en lækker italiensk motorcykelmekaniker fundet mig....og jeg er vildt forelsket...
desværre lider jeg af et par sygdomme, der forårsager at livet kan blive lidt anstrængende til tider, men vi skal vel overleve alligevel....på godt og ondt....og med mit nye halve knæ.
er vild med cykelløb...specielt GIRO D'ITALIA og formel 1...og lave ting selv.
og så er der tusind andre spændende ting i livet...og så danser jeg cubansk salsa på 12 år.
ciao og klem fra min missers søde mor....
missjosephine ........