/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Flytning af Kandu.dk
Fra : Kandu.dk
Vist : 1114 gange
50 point
Dato : 29-11-11 20:58

Hej Alle

Vi har desværre været nødt til, at flytte Kandu.dk's servere til ny lokation, eftersom vores hosting center har valgt at gå andre veje og stoppe alle deres hosting løsninger.

Denne flytning gik desværre ikke så smertefrit, som vi havde håbet og betød, at Kandu.dk var nede det meste af weekenden.

Samtidig med denne flytning fik vi rettet nogle af de fejl, som I har meldt.

Vi fik rettet følgende:

1. Chrome og Safari support.
2. Flyt sine spørgsmål til anden gruppe, så længe spørgsmålet ikke er lukket.
3. Flyt sine tips til anden gruppe, så længe tippet ikke er færdigbedømt.
4. Fjernelse af SMS kode ved oprettelse af brugere, da dette gav for meget forvirring.

Hvis I skulle have problemer efter denne flytning, kan dette skyldes, at der stadigvæk ligger gamle cookies og efterladenskaber i jeres browser. Dette kan løses ved at slette sine cookies og midlertidige internet filer fra sin internet browser.

Hvis I oplever andre uhensigtsmæssige fejl, vil vi meget gerne høre fra jer, så vi kan få dem rettet hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 21:03

Takker for info...

Fra : Jan4100

Dato : 29-11-11 21:09

Aha ja hellere det end det lukker-takker

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-11-11 21:14

Alt ser ud til at fungere, og ja siden opfører sig "pænere" i chrome

Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-11 21:15

Tak for oplysningerne, Kandu er blevet meget mere brugervenlig for os som bruger Firefox og måske også andre browsere.
Tak for opdateringerne

Fra : Cimbombom

Dato : 29-11-11 21:26

tak for info.

Fra : ans

Dato : 29-11-11 21:33

Da det nye kandu kom til for snart 6 år siden, skrev teamet bag kandu at brugerne ville blive adviseret ved nye tiltag, før tiltagene blev ændret.

Kunne kandu ikke informere om nye tiltag, så brugerne er forberedt på evntuelle gener?

"Kom godt i gang" trænger til en redigering

Hvad kan jeg bruge kandu.dk til?
Hvad får jeg ud af at svare på andres spørgsmål?
Blacklist bruger
Hvad får jeg ud af at skrive tips?
Hvad får jeg ud af at være medlem hos kandu.dk?
Hvad får jeg ud af at blive superbruger hos kandu.dk? ... er ikke aktuel
Private indlæg
Hvordan optjener jeg point?
Hvad sker der når et svar er blevet accepteret?
Favoritter
Søgning på den rigtige måde
Hvad er det smarte ved, at bruge kandu.dk som newsreader? er ikke aktuel
Hvordan stiller jeg et spørgsmål?
Hvordan skriver jeg tips?
Hvordan ændrer jeg mit kodeord (password)?
Luk dine spørgsmål
Abonner på en bestemt gruppe.
Hvordan indsætter jeg smileys i mine indlæg?

Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-11 21:57

Tak, det er jo ikke så tit i hører fra jer,
mon I ikke kunne være lidt mere åbne fremover,
i dag er man ikke mere gemt bag IT gardiner...

Fra : Eyvind

Dato : 29-11-11 22:35

Tak - det er rart med lidt oplysning om årsagen til nedetiden.

Fra : Reset

Dato : 29-11-11 22:36

Uhh. Nu bliver teksten ikke længere blå i firefox, når man bevægede cursoren henover. Tak.

Fra : granner01

Dato : 29-11-11 23:13

Og nu kan jeg sætte smileys ind selv om jeg bruger 64 bit.

Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-11 23:40

Så var det dét, der skete i weekenden..

Takker for info! Dejligt!

Fra : Troldepige

Dato : 30-11-11 07:16

Rart med en forklaring.

Fra : piaskov

Dato : 30-11-11 09:29

Jeg kan hverken sætte citater eller smileys ind nu ???
I aftes kunne jeg trods alt sætte en smilys ind men ikke citater...nu er det så BEGGE dele jeg ikke kan sætte ind.
har slettet cokkies osv.

Fra : Peter

Dato : 30-11-11 09:30

Super god side bruger den hver dag
Tak

Fra : niller

Dato : 30-11-11 09:33

Piaskov prøv at trykke ctrl+F5 for at opdatere siden.

Fra : vedikkealt

Dato : 30-11-11 10:44

# Kandu

Hvis i stadig er her, kunne det være genialt smart, hvis de svar der måtte komme - efter man har uddelt point, blev tilsendt ens mail adresse, på samme måde som før uddeling af point.

Bedste hilsner fra vedikkealt ...

Fra : Eyvind

Dato : 30-11-11 11:01

Citat
Hvis i stadig er her, kunne det være genialt smart, hvis de svar der måtte komme - efter man har uddelt point, blev tilsendt ens mail adresse, på samme måde som før uddeling af point.

Jeg tror nu at spørgeren måske er glad for at slippe for den videre diskussion, som til tider løber ret langt.

Fra : piaskov

Dato : 30-11-11 11:33

Piaskov prøv at trykke ctrl+F5 for at opdatere siden.

Det hjalp heller ikke niller .......

Fra : snaptil

Dato : 30-11-11 12:49

was here

Fra : granner01

Dato : 30-11-11 17:08

Jeg har skrevet til Kandu nu for jeg kan ikke bruge andre funktioner end smileys. Og jeg har slettet det jeg skulle. Lige meget hvad jeg gør så virker det ikke.

Fra : granner01

Dato : 30-11-11 21:17

Jeg har fået mail fra Kandu og de har fundet fejlen og er nu i gang med at læøse problemet.

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-11-11 21:20

@ granner01:
Hvilket styresystem og hvilken browser?

Fra : granner01

Dato : 30-11-11 21:48

Win7 ultimo 64 bit IE9

Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-11 22:38

Citat
Jeg har fået mail fra Kandu og de har fundet fejlen og er nu i gang med at læøse problemet.
bare det nu ikke går tilbage som det var før, nu fungerer alt i Firefox som det gjorde i Internet Explorer før.
Er på Kandu med Firefox på Linux Mint

Fra : granner01

Dato : 30-11-11 23:27

Jeg har lige fået mail fra Kandu og nu virker det hele . Jeg har lige afprøvet det.

Fra : nomore

Dato : 30-11-11 23:30

Citat
For at blive medlem, skal du blot skrive det brugernavn du ønsker at bruge, samt din e-mail adresse.

Herefter sender vi dig et kodeord via din e-mail, som du kan lave om, når du er logget ind i systemet.

Hvis du ikke allerede har læst kandu.dk's brugerbetingelser, så tryk her.

Endelig vandt reklamerne/ igen = manglende medlemmer = Jørn Rudolf

Fra : granner01

Dato : 01-12-11 00:00

Hys pas på at Jørn ikke opdager det. For så starter chikanerne igen.

Fra : Eyvind

Dato : 01-12-11 13:36

Skal vi se hvem der først får lavet 20 nye profiler.

Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-11 23:16

Så! Eyvind, din skarnsknægt

Fra : Klaudi

Dato : 04-12-11 12:20

Han er her så allerede igen med profil #168+

Fra : Eyvind

Dato : 04-12-11 14:10

Det ikke mig - det ikke mig -det ikke mig.

Jeg sagde det kun for sjov.

Fra : granner01

Dato : 04-12-11 19:02

I må ikke spøge med det.

Det er ikke sjovt

Fra : zyster

Dato : 04-12-11 19:17

Hej og TAK for info fra Kandu.dk ...

Det er længe siden, sidst - Ser at man taler om mig, hvilket er en stor ære

Kan oplyse de interesserede om at jeh kun har én profil ...

Og agter at holde mig til én ...

Og så:

Svar på spørgsmål, som jeg kommer med (eller hold jer væk) - frem for at være negative ...

Mvh

Jørn Rudolph

Fra : Eyvind

Dato : 04-12-11 19:22

Fra : ans

Dato : 04-12-11 19:48

kandu.dk

Hvis i stadig følger med:

Ud for hvert spørgsmål kan man se i hvilken gruppe spørgsmålet er stillet. Når jeg bruger google chrome, så kan jeg ikke klikke mig ind i grupperne.

Og så har kandu.dk sørget for julefreden

Du har følgende muligheder