Superpoint : 2496

Medlemsdato : 20-02-2007
Seneste login : 11-10-2017
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej

Profil navnet - vedikkealt - var ledigt, så det nappede jeg, for det er jo netop derfor jeg er her
Ellers har jeg Xét de grupper af, som jeg interesserer mig mest for, og har valgt at modtage mail fra disse grupper ved nyoprettelse af indlæg, og hertil indkomne kommentarer.
Jeg er HER - for af et ærligt hjerte at bidrage med hvad jeg måtte vide.
Lige som jeg også nok vil spørge jer hen af vejen om dette eller hint, og det forventer jeg da også at blive klogere af, eller få nye vinkler på noget jeg allerede mener at vide.