Kan ikke se fuld skærm på youtube
Fra : Lincoln1242
Vist : 870 gange
40 point
Dato : 09-07-11 16:34

Har fået et problem med at se youtube i fuld skærm. Lyden er med, men skærmen går i sort.

Indtil for nylig var det ikke noget problem (men inden for IT sker der åbenbart bare at ting pludselig ikke virker!)

Jeg har prøvet hjælp funktionen på Youtube, hvor der bl.a. andet står at man kan prøve at deaktivere hardwareacceleration, samt nogle andre ting. Problemet er at siden kun findes på engelsk og vejledningen strander fordi 'opbygningen' af mit kontrolpanel ikke er som vejledningen forudsætter - funktionerne/valgmulighederne er der simpelthen ikke.

Tilsyneladende er problemet at min Adobe Flash er for "ny" ift. hvad youtubes videoer kan vises i.

Har W7 på min pc - vist nok 64-bit home premium

Fra : Teil

Dato : 09-07-11 18:25

prøv at åbne i 32 bit

Accepteret svar