Mellemrum
Fra : jorbir
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 30-03-11 14:34

Hej

Når jeg trykker på mellemrumstasten springer markøren 1 gang, MEN DEN STÅR SÅ OG TÆNKER OG SPRINGER SÅ 2 TIL 3 GANGE MERE.

Hvad har jeg fået lavet - eller hvad er der sket.

Fra : refi

Dato : 30-03-11 14:40

Køb et nyt tastatur

Og hold op med at drikke Cola ved komputeren...

Fra : jorbir

Dato : 30-03-11 14:52

Det var et svar jeg kunne bruge til noget .

Og ikke noget fra en der godt kan li at se sig selv skrive på en væg.

Fra : Klaudi

Dato : 30-03-11 14:57

Hvis ellers alt andet fungere ok kan du prøve at fjerne tastaturet i Enhedshåndtering
og så genstarte PC, så indlæses driver igen, måske det hjælper

Fra : snaptil

Dato : 30-03-11 15:05

nogen gange er problemet simpelt. Det kan være cola eller skidt i tasteturet. så start lige med at vende det på hovedet og ryst snavs ud. - er problemet der stadig?

Hvis ikke. Har du mulighed for at tilslutte et andet tastetur? Så kan vi finde ud af om det er tasteturet eller pc´en der driller

Fra : webnoob

Dato : 30-03-11 15:44

Har du mulighed for at prøve et andet keyboard?

Fra : jorbir

Dato : 30-03-11 16:16

Tak for svarerne, prøver lige disse og vender tilbage.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-11 18:18

op i kontrolpanel
tastatur
GENTAGELSES hastighed
http://www.gratisimage.dk/image-ED26_4D935BBD.jpg

Fra : nomore

Dato : 30-03-11 20:27

Citat
Tak for svarerne, prøver lige disse og vender tilbage.

sig det til_____
webnoob
vedkommende har sg_ travl med andre

Fra : nomore