Et godt køb eller.?
Fra : ganga
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 16-03-09 12:42

Jeg skal have købt en ny computer samlet kr. 6.000.00, og fandt denne:
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/desktop-studio-mini?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs&~ck=mn

Studio
Kraftfuld ydeevne: Få glæde af Quad Core-teknologi og den avancerede grafik. Fås med en 20" skærm i bredformat

til 5.990
Den ser umiddelbart fornuftig ud, men ulempen er at der er Windows Vista lagt i.(har hørt en del dårlig omkring Vista), jeg vil helst have XP, eller Windows 7

Jeg bruger meget tid på at lave billed behandling, og video redigering, så dette er et krav jeg har til min computer. Skærmen skal også være en god, til at gengive video og billeder.

Er der nogen der kan anbefalde en Dell, eller skal man vælge noget helt andet?
Nogen gode links er meget velkommen. Jeg er ikke interesseret i selv, at bygge min computer.

Fra : piaskov

Dato : 16-03-09 12:50

Hej ganga.
Jeg er ikke den rette og spørge om det
Men jeg ved vores fhv. svigersøn der er suportet sagde at man skulle holde sig laaaaangt væk fra Dell.
Ydermere kan jeg fortælle dig at vi har foræret vores datter en ny puter og der er vista i .
Hun er meget glad for det. Mon ikke det er et tilvændingsproblem ??

Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-09 12:50

Den er sikkert god nok, men hvis du vil undgå Vista og købe XP i stedet, så skal du ind på en side hvor du selv sammensætter computere, eller finde en butik som har XP computere, jeg kan ikke i dit link se noget om der er downgrade til XP med den computer.
Windows 7 er ikke udgivet endnu, så du må have lidt tålmodighed, og bruge din gamle computer et stykke tid mere, for at bruge den løsning

Fra : refi

Dato : 16-03-09 13:29

En PC vil ALDRIG være et GODT køb (med mindre du får den foræret)

Men set i forhold til øvrige udbud er prisen blandt de bedre

Fra : vvdriver

Dato : 16-03-09 14:49

Citat
En PC vil ALDRIG være et GODT køb (med mindre du får den foræret)

Og huskhvis det er en bærbar,forlang at få et nyt batteri med
vvdriver

Du har følgende muligheder