TrygPCBruger
Fra : betonjens1
Vist : 1611 gange
100 point
Dato : 26-09-07 01:19

Er der nogen der kender dette program der dukket op på min Pc.og fundet 4041 fejl som det kan rep. for det beskedne beløb af 249.00

betonjens

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-07 01:26

Det er fup og svindel, og du skal selvfølgelig ikke betale. Det er et malware program, og hvis du vil hjælpes af med det, så følg denne vejledning http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

Kopier de nævnte logs (HijackThis og Rootchk) her ind i denne tråd.

Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 08:48

betonjens følg stl_s råd så vil han hjælpe dig igennem og så bliver du fri for skidtet

Fra : betonjens1

Dato : 27-09-07 00:50

Jeg har fået fjernet programmet det var meget jeg skulle bare over deres hjemmeside.m men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 27-09-07 00:51

Tak for svaret stl_s.

Fra : stl_s

Dato : 27-09-07 00:57

betonjens1, hvad gjorde du på deres hjemmeside ? Du må altså slet ikke stole på det firma. Du kan sagtens have mere skidt liggende. Så jeg syntes du skulle følge vejledningen om en HijackThis log, for din egen skyld.

Fra : betonjens1

Dato : 27-09-07 01:10

Jeg skulle bare svare på hvorfor jeg ikke ville have deres program

Fra : stl_s

Dato : 27-09-07 01:16

De er nogle banditter. Du skal ikke stole på, at det hele er væk. Ofte kommer der andet snavs ned med sådan noget.

Hvis du af en eller anden grund, ikke vil lægge en HijackThis log ind, så kør i det mindste denne procedure igennem http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=17 Fjernelses vejledningen er nederst.

Du har følgende muligheder