/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bloc breaker spil???
Fra : chrispigen
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 16-01-07 16:41

Hej..
Jeg har et spil på min mobil tlf. der hedder block breaker.
Et ganske underholdene spil..
Nu er mit spørgsmål så: hvor kan jeg finde det til gratis downloading på nettet???....

På forhånd tak!
Hilsen Chrispigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-07 16:44
Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 17-01-07 17:21

Hmm.... kan ikke finde det til pc... der er masser af andre spil, men når jeg søger på block breaker kommer det kun frem til mobil...
Er det mig der ikke har forstand på det??

chrispigen..

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-07 17:42

Kunne du ikke have sagt det fra start - det var ikke nemt at vide det skulle være til PC.....

http://www.canadiancontent.net/tech/download/Block_Breaker.html

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-01-07 18:57

Détte spil høre til en kategori som hedder "Arkanoid"....prøv at google den, og du får valgmuligheder....

Nogle andre kalder det også "Break out"

Go´ fornøjelse

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 18-01-07 19:05

aiii... det block breaker spil jeg fik til computeren var en 80ér udgave.... er der ikk et mere up to date et??

Ja ved godt jeg er krævende...

Hjæææælp.... needer det spil i min comp...

hilsen Chrispigen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 08:22

Jamen så led da videre

Det er da bare at søge på navnet - der dukker 1000vis af link op....

Men det er da muligt det slet ikke findes i nyere udgaver...

Godkendelse af svar
Fra : chrispigen

Dato : 21-01-07 15:57

Tak for svaret refi.
Der var kun det gamle spil, såvidt jeg kunne finde... men tusind tak for hjælpen anyways...

hilsen chrispigen.