/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
internet
Fra : ashkan
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 09-01-07 17:46

Hej med jer
Jeg har lovet en ven at opdatere hans nye pc med min tdc-kabelforbindelse. fordi han går på nettet med et 56-modem, og det tager lang tid. Problemet er, når jeg fosøger at gå på nettet, så dukker hans telefonfobindelse op og vil ringe op. Jeg vil ikke afinstallere modemet. Jeg har prøvet at deaktivere modemet, men det hjælper ikke. Er der nogen, der har en løsning?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-01-07 17:55

Du skal ind i opsætningen og bede den om ikke at ringe op.
Når du er færdig, kan du igen sætte den til at ringe op.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-01-07 17:56

prøv at gå i FUNKTIONER/FORBINDELSER

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 09-01-07 18:04

opsætning ar hvad

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-07 18:24

Gå i Internet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Forbindelser. Sæt prik i "Ring aldrig til en forbindelse". Tjek i LAN indstillinger, at der er flueben ved "Automatisk registrering af indstillinger".

Godkendelse af svar
Fra : ashkan

Dato : 09-01-07 20:08

Tak for svaret stl_s.