/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænder
Fra : arnemoller
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 06-01-07 13:03

Hvem kan anbefale en rigtig god DVD/RW brænder?
Vh AMJ

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-07 13:06

Det kan jeg.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 13:16

Alle brændere idag er udmærkede og hvis jeg var dig ville jeg kigge efter den billigste for den brænder akkurat lige så godt som en dyr (efter min mening)

Bare se efter en der understøtter alt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-07 14:18

Jeg tænker købe en ekstern dvd brænder.
Den kan så skiftes mellem flere pc-er.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 14:21

Kan du bruge en indbygget, så tag en tur i Bilka næste uge, og køb den Samsung DVD brænder de har på tilbud. 329 kr. den er på side 22 næste uge, ikke på nettet endnu

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-07 20:10

Kvickly har en intern til kr. 299,95 fra søndag d. 7. januar 2007. Se side 15 i den nye brochure.

LiteOn Intern DVD brænder - alle formater.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-07 20:23

Og hvsi du ønsker en extern som Teil anbefaler, kan den købes til 499,95 i Kvickly Extra.
Se samme brochure som ovenfor, men på side 1 i Kvickly Extra sectionen.

LiteOn Ekstern DVD brænder.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-01-07 22:55

Plextor har altid været ”kongen” inden for brændere.
Det var f.eks. dem, der først kom med Burn - Prof brændere.
Jeg læste så et sted, at de dele der sidder i de nye Plextor, er fra NEC.
Jeg har efterhånden haft mange NEC brændere imellem hænderne (Venner, bekendte og nasserøve.) og aldrig haft problemer med dem.
Så jeg vil absolut anbefale NEC. Også hvis de skulle være lidt dyrere en de andre mærker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus