/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar?
Fra : Nick10
Vist : 400 gange
40 point
Dato : 06-01-07 00:49

Er denne bærbar egnet til at spille World of warcraft?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=200568
Jeg ved godt at bærbar ikke er det bedste til at spille på, men hvis man nu skal have en er den her da et godt bud?

Nick10

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 06-01-07 00:54

Ja, den er rigtig god at spille WOW på. Nu spiller jeg ikke selv, men den har alt, som WOW kræver..

Men du kan selv samligne:
Windows® System 98/ME/2000/XP OS:

800 MHz or higher CPU.
256 MB or more of RAM.
32 MB 3D graphics card with hardware Transform and Lighting, such as GeForce 2 or better.
4 GB or more of available hard drive space.
DirectX® 9.0c or above.
A 56k or higher modem with an Internet connection.

Mac® System OS X 10.3.5 OS:
933 MHz or higher G4 or G5 processor.
512 MB RAM or higher. DDR RAM recommended.
ATI or NVIDIA video hardware with 32 MB VRAM or more.
4 GB or more of available hard drive space.
MacOS X 10.3.5 or newer.
A 56k or higher modem with an Internet connection.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 06-01-07 00:56

Sig lige til, hvis jeg har lavet en fejl.. For det der med MHz glemte jeg at kigge på..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-01-07 02:09

Ifølge bedømmelsen på siden, så kører den WOW helt fint http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=200568

Det ligner en rigtigt god maskine .

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 40 point
Dato : 06-01-07 09:02

den ser fint ud måske harddisken er lidt sløv men eller ok.
Min svigersøn har dog lige købt en magen til for 3 mdr. siden og den kørte godt i en hel dag hvorefter den gik i smadder. Alt omkring pcmi porten skiltes ad og sprang ud i hovedet på ham. Den blev straks byttet men den næste havde en defekt skærm men en rød streg ned over. Ny igen (troede han) men det var den samme der kom retur viste det sig uden at den var blevet gjort noget ved.
Nu har jeg så taget affære og talt et par borgerlige ord med forhandleren (selv om det ikke er hans adfærd der har drillet, men derimod reperatøren et eller andet sted i Holland). Nu kommer der en helt ny og han får oveni en HP multiprinter som plaster på såret. Jeg tror bare at han har været uheldig for jeg kender forhandleren privat og han har solgt flere af den og der har ikke været noget som helst.

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 06-01-07 12:32

tak for svarende.
Den har kun 667 MHz mener jeg:( kan man gøre noget ved det og den sløve harddisk?

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 06-01-07 12:33

Det lyder som om, at computeren i bund og grund er et rigtig godt køb. Hvilket jeg også vil sige

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 06-01-07 13:17

Jeg vil mene den er for dyr iforholdt til specifikationerne har selv en HP dv8000 med næsten de samme specifikationer som asus'en og gav næsten 2000mindre... derudover er det kun en 15" skærm... er dog ret sikker på at du vil kunne spille wow uden problemer.. kig dog aldrig på minimum behovet ved spil da det kun siger noget om hvornår du kan køre det med samtlige exstra funktioner og extra grafik slået fra....

Godkendelse af svar
Fra : Nick10

Dato : 05-02-07 17:33

Tak for svaret Fijala.