/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Sims 2 på Dell Inspiron 6400
Fra : LeFisk
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 29-12-06 12:49

Vi har svære vanskelighedder med at instlallere Sims 2 med diverse udvidelsespakkker på min datters nye laptop Dell Inspiron 6400. Installationerne af udvidelsespakkerne går simpelt hen i stå. Er der nogen der har været ude for noget lignende ?

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 29-12-06 12:52

Har i kunne prøve det på anden PC? Kunne tyde på, at der fejl i programmet. Hvis i ellers godt kan installere alle mulige andre spil på computeren.

Moltov

Kommentar
Fra : LeFisk

Dato : 29-12-06 13:11

Det er ikke mere end 2 mdr. siden vi installerede alle Sims 2 spil på vores fælles Phillips stationære computer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 10:46

prøv at læse jeres vejledning i spillet - af og til skal der afinstalleres og geninstalleres som der står i den nye pakke for at spillet kan køre - det er ofte en problem for mange
Nu skriver du ikke hvad det nye spil er - men det kunne måske hjælpe.

Kommentar
Fra : LeFisk

Dato : 02-01-07 10:57

nej spillene kan uden problemer installeres på vores Phillips computer. Det er et problem med Dell software og EA-games software, men hvilket ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 11:03

http://www.ea.dk/pages/3216/ prøv at ringe til ea games danmark de er meget hjælpsomme