/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Xbox 360
Fra : steno
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 21-12-06 23:38

Hej kandu,
jeg har en xbox 360 med firmware flash opdatering, men ingen chip, jeg bruger den meget som musik afspiller og har derfor lagt alle mine cder over på en ekstern harddisk og tilsluttet til xboxen, men jeg har ikke set nogen funktion så jeg kan søge efter mine mp3 numre, og det er lidt upraktisk sys jeg, hvis man lige vil høre en nummer men ikke lige kan huske hvem der har lavet den, så er der ikke nogen der ved om jeg kan installere et program på den så jeg kan komme til at søge på harddisken ?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 22-12-06 00:02

Hej der jeg ved ikke lige om det er dette du søger men denne side giver mange gode ting og ideer til x- box360

http://www.xbox.com/da-DK/pcsetup/xboxmediafaq.htm

http://www.xbox.com/da-DK/hardware/xbox360/benefits/media.htm

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-12-06 02:24

Hej computersmeden, nej det var desværre ikke lige det jeg ledte efter for funktionen er ikke på maskinen eller det tror jeg ihvertfald ikke og jeg har ikke ønsker om, at forbinde den til pcen for så kunne jeg jo lige så godt forbinde harddisken til pcen, ideen er nemlig, at jeg gerne vil ha 2 maskiner for sig selv så jeg har en "spille maskine" og en arbejdsmaskine uden musik og spil og den slags på som altid skaber rod i systemet.
Jeg har set, at man til den gamle Xbox kan få mods og dashboard og den slags men jeg har ladet mig fortælle, at der ikke findes nogen til 360eren der er ægte endnu.
For til den gamle så jeg en media player man kunne installere på den som havde "Search" funktion, og det er noget af det samme jeg efterlyser til 360 modellen, og helst en officiel udgave.

Venlig Hilsen
steno