/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvordan kan jeg slette Nero
Fra : sara1
Vist : 1057 gange
20 point
Dato : 21-12-06 01:37

jeg har downloadet Nero7 på nettet gratis. Det var en "smagsprøve" som jeg kunne bruge i 30 dage. Det er fint nok. Nu er de 30 dage udløbet. Jeg har købt Nero6 i butikken idag men jeg kan ikke instalere den på min comp. fordi at jeg der dukker en meddelelse op på min skærm, at jeg skal slette den gamle før jeg kan instalere den nye. jeg har prøvet at fjerne programet men det er simpelt hen umuligt. Hvad skal jeg gøre??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-12-06 01:51
Kommentar
Fra : Carner

Dato : 21-12-06 02:10

Hej sara1.

Du går ind i denne computer, trykker på tilføj fjern programmer, eller du kan gå ind i kontrolpanelet, og finde tilføj fjern programmer, så finder du Nero og markerer det og trykker på tilføj fjern, og fjerner Nero der.

God Jul.

Hilsen Carner.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-12-06 02:23

Nul Carner. Lad være med at svare på noget, du ikke aner noget om.

Kommentar
Fra : sara1

Dato : 21-12-06 04:25

i må ikke blive træt af mig, for jeg rodet mig ud i noget , som jeg ikke kan rode mig ud af igen. Jeg har downloadet Nero CleanTool. så klikker jeg på Clean (flueben Nero) Så får jeg en meddelelse: Could not open the log file. Og så kan jeg ikke komme længere. Jeg tror at det er fordi at jeg har slettet en masse mapper tidligere på dagen/ alt der havde med nero at gøre. Jeg har tømt papir kurven,. Kan jeg mon hente det igen, på en eller anden måde? Tusind tak

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 20 point
Dato : 21-12-06 04:45

Vi bliver da ikke trætte af dig . Sådan noget kan jo drille, det ved vi jo.

Du kommer nok til at installere den trial af Nero 7 igen, hvis du kan, og så starte forfra med at fjerne det. Vi kan så håbe at det installerer sig, før det brokker sig over din trial er udløbet. Start med at forsøge at afinstallere normalt (ikke slette noget manuelt), før du kører Clean tool http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-demo.php

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-12-06 04:51

Jeg forestiller mig, at en systemgendannelse kan klare det, stl_s?

Kommentar
Fra : sara1

Dato : 21-12-06 05:00

Tusind tak stl_s
jeg prøver imorgen, nu gider jeg ikke mere.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-12-06 05:01

Du har måske ret moster .

Sara1, hvis mit forslag ikke virker, så prøv at systemgendanne tilbage til før du afinstallerede (og slettede manuelt) Nero 7, og så tage den derfra, afinstallation og clean tool. Hvis afinstallationen ikke virker, så prøv at køre cleantool.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-12-06 05:02

Jeg hopper også til køjs nu .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 14:05

hvis der er for mange problemer så geninstaller og afinstaller igen som nedenfor her (systemgendannelse til før du installerede prøveversionen)

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

Kommentar
Fra : sara1

Dato : 23-12-06 17:33

tusind tak for jeres hjælp
jeg har prøvet alle de gode råd men intet hjælper. Jeg har snakket med flere personer som også havde problemer med det, bla. min bror som bor i USA. han siger at det ikkeer umuligt at får det slettet, men at det er rigtigt svært. Nero gør det næsten umuligt at slette programmet, fordi at så er man i nød til at købe Deres produkt. Og helt erligt når jeg besøger deres side så står den til salg til 60 Euro. Det gider jeg ikke! Men tusind tak alligevel for alle de gode råd I har givet mig, jeg har aligevel brugt regcleaner til at slette alle de andre unødvendige programmer som jeg aldrig bruger.

Godkendelse af svar
Fra : sara1

Dato : 23-12-06 17:34

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : sara1

Dato : 23-12-06 17:43

det er jeg meget ked af mirtdk
det er første gang jeg har spurgt om noget, så jeg troede at jeg kunne give point til alle gode svar. Så du har ikke fået nogen. Du har i hvertfald hjulpet mig så denne gang kan jeg kun sige: mange tak,OGSÅ for din hjælp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-06 17:46

det er helt ok - god jul

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-12-06 18:26

Det kan ikke være rigtigt, at du ikke kan bruge et program som du har købt og betalt. Har du prøvet kontakte Nero`s support ? De må altså hjælpe dig med at få fjernet 7.0 versionen. Hvis de ikke vil/kan, så må du jo have dine penge tilbage.

Ellers må vi prøve igen med en speciel søgning i registreringsdatabasen, og på din harddisk.

Kommentar
Fra : sara1

Dato : 24-12-06 07:04

Hej igen.
Nej, jeg har ikke prøvet at kontakte Nero's support. Jeg er godt træt af Nero!!!
Men nu du nævner det, vil jeg da prøve at kontakte dem. Det har jeg aldrig tænkt på.
Jeg skriver igen, ligeså snart jeg har fundet ud af noget. Men det bliver nok ikke før efter juleferien.