/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Xbox 360
Fra : steno
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 17-12-06 19:35

Hej alle, jeg har lige installeret xtreme firmware på min xbox 360 da jeg læste at det var lovligt at modificere den så man kan installere sine spil på harddisk og den slags, og min firmware har skrevet at den er installeret med succes, men hvad jeg har forstået på det skulle man både kunne læse brændte cder og dvder så man kan installere sine egne programmer på maskinen, men den skriver "Original Xbox Game Not Supported når jeg sætter en dashboard mod auto installer i drevet" og jeg kan stadig heller ikke forbinde den til ftp. Kan nogen af jer kloge mennesker fortælle mig hvad det er jeg gør galt. eller hvad det er jeg har overset?

Venlig Hilsen steno

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-12-06 19:37

skal lige siges at det dashboard mod jeg ville installere er Slayers EvoX 2.7 og har også prøvet med EvolutionX

Annuller spørgsmålet
Fra : steno

Dato : 21-12-06 23:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål