/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 98 serial
Fra : thor19
Vist : 313 gange
30 point
Dato : 16-12-06 16:16

Hej..
jeg er igang med at gøre min gamel computer lidt i stand, da den foræres væk..
jeg har brugt amitechs førstehjælps progranm der formatere harddisken og geninsatllere windows, i dette tilfælde 98.. men så er jeg løber ind i en mur.. bogen hvorpå produktnøglen står har jeg forlagt et sted og nu kan jeg ikke komme videre..
håber der en nogen der ved hvad jeg kan gøre, evt har en kode eller ved hvor jeg kan skaffe en henne??
På forhånd tak og go jul

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-12-06 16:20

Den skal sidde på maskinen.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-12-06 16:21

den kan osse stå på en bog der medfølger win98

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-12-06 16:24

Som skrevet skal den stå et eller andet sted på maskinen på et lille påklistret mærke - Hvis ikke der gør det - er der 2 muligheder

1. at finde den bog der er væk

2 bruge en ulovlig kode - men jeg tror ikke man kan hente opdateringer til Win98 mere - eller er det kun support der ikke er mere

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-12-06 16:31

Der er ingen update til 98/me mere

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-12-06 16:44

ja det mente jeg nok der var noget om. Men kan det ikke passe at der stadig ligger de udgivede opdateringer i en samlet pakke således at man kan få den opdateret til side udgivet opdatering????

Men under alle omstændigheder er det en af de ting du skal gøre -- desværre.

Muligheden mht et styresystem på den - var det måske en mulighed med en Ubuntu på (Linux) eller Xubuntu - som et en leigth Ubuntu hvor der ikke kræves de store hardwarekrav og kan i bund bruges på samme måde som en Win98 (dog med flere muligheder ) driver mm passer faktisk til de fleste maskiner - Det var en løsning til hvordan man kunne bruge den maskine fornuftigt

Kommentar
Fra : thor19

Dato : 16-12-06 17:15

jeg må jo nok prøve og finde bogen tak for hjælpen

Annuller spørgsmålet
Fra : thor19

Dato : 16-12-06 17:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål