/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mangler keyboard til Acer
Fra : helgec
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 15-12-06 14:07

Mangler keybord til Acer Travelmate 2100 - da det kun er tasterne må keyboardet gerne være defekt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-06 14:09
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-06 14:11
Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-12-06 17:37

Er det noget der kan betale sig, når man kan købe et nysplintret tastetur for en hund!

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 15-12-06 18:18

"Er det noget der kan betale sig, når man kan købe et nysplintret tastetur for en hund!" Hvis du har et link til hvor man kan få et keyboard til en Acer Travelmate 2100 for 100,00 kr. - så sender jeg dig en flaske whisky til jul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-06 20:28

Send straks en flake whisky

http://www.mitedb.dk/shop/default.asp?ProductID=40320

Og inden du brokker dig ved jeg udmærket det er en bærbar du har.....

Men det forhindrer jo ikke at du sætter et externt tastatur på

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 15-12-06 21:54

Det er næsten til at græde over, prøv at læse spørgsmålet, vi taler om et DK keyboard til en bærbarAcer Travelmate 2100. Alle de andre sikkert velmente råd er helt uinteressante

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 00:00

Sorry - kunne ikke dy mig......

Hvis det kun er fordi du har slidt "malingen" af nogle af tasterne og derfor vil skifte enkelte skal du søge efter en ødelagt acer til meget billige penge.....

Tasterne kan IKKE købes enkeltvis....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-06 00:05

Acer er da nævnt i dette link http://www.clonesuk.com/index.shtml du kan da altid prøve at kontakte dem, og håbe på at være heldig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 00:07

Selv Acer skifter HELE tastaturet.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-06 00:12

Refi... det troede jeg også, jeg kan ikke huske hvilken bærbar der var tale om, men der fandt spørgeren et sted hvor man kunne finde "løste" taster, og nu hvor søgefunktionen ikke virker, kan jeg ikke lige finde tråden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-12-06 10:02

Ved ikke om du kan finde et her>
http://notebookonline.dk/new/index-ncom.asp
Men har de det ikke så kan du vel sende dem en
en e-mail og spørge dem om det er et de kan skaffe.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-12-06 10:07

Har du spørgsmål vedr. shoppen, er du velkommen til at kontakte os.
Vores erfarne teknikere sidder klar ved telefonen, hvis du ikke kan finde den vare du ønsker eller blot har et spørgsmål.
Du er også velkommen til at sende os en email, vi returnerer med svar indenfor 1 arbejdstime.

Telefonsupport 98136516
Mandag - Torsdag Kl. 7.00 - 16.00
Fredag Kl. 7.00 - 12.00

e-mail adresse: info@notebookonline.dk