/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc. køb
Fra : Klokker
Vist : 472 gange
300 point
Dato : 05-12-06 15:56

Har en ven der har en frygtelig gammel pc, og mener jeg kan købe ham en u/skærm til 2000kr der er flere kan jeg se , da jeg ikke kender forskel på dem er der så en der kan anbefale en eller flere .

´Klokker

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-12-06 16:42

Du kan se flere PC end vi kan.
Måske du lige skulle vise et link, så vi kan se med.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 05-12-06 16:52
Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 300 point
Dato : 05-12-06 17:08

Jeg kender en som køber hos Føniks, hvor han selv bestemmer hvad der skal i. Jeg har ikke hørt ham klage. Der bør være 512 Mb ram

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 05-12-06 18:33

Tak for svaret e.c. så napper jeg en af dem, hvad betyder det at indhold og design kan konfigureres

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-12-06 18:53

Det betyder at du kan vælge:
Kabinet (design)
motherboard /bundkort /grundpillen i en comp.
Harddisk
Cpu (processor)
Ram
evt. et andet skærmkort
evt. et andet lydkort
Og at prisen vil ændre sig i forhold til det du vælger.
Film og kraftig billedbehandling, hurtige spil kræver særlig computerkraft, men til alm. brug kan næsten alle typer klare sig fint.

Men du skal lige huske at der ikke er styresystem (eks. XP) med i pakken.
XP kan som regel købes billigere sammen med ny comp.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 05-12-06 21:06

til e.c

Tak for en god forklaring .