/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Politianmeldese af kandu ?
Fra : paperboy
Vist : 2134 gange
150 point
Dato : 08-11-06 23:05

Hej

Kan man politianmelde Kanduejeren for bedrageri eller andet ?
Sagen er jeg har vundet en udtrækning.
Jeg ved godt nok ikke, hvad det er, jeg er bedraget med, for jeg kan ikke opnå kontakt med *kundeservice*
Så nu kunne jeg godt tænke mig at gå til politiet med denne sag

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-11-06 23:21

Lad politiet få sig et billig grin.Jeg synes du skulle løse dine problemer selv.
alimak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-11-06 23:54

Kan du bevise, at du er bedraget?
Kan du bevise at en eventuel præmie har bestået af andet end æren?

Hvis ikke kan du bestemt ikke anmelde Kandu.

I øvrigt er det meget få der har oplevet at modtage præmien inden for deni mailen lovede tid.
Jeg har vundet to gange og det tog måneder før præmiernekom hver gang.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-06 00:57

jamn, hvis præmien kom, har du jo ikke noget at klage over Bjjarne?
Der er jo ikke nogen fra kandu-teamet, der lover præmien indenfor et bestemt tids-interval.

Slap af..nyd livet..du har ike tabt noget..endnu...du taber ansigt hvis du anmelder kandu *LOL*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-11-06 04:01

Hvis man har vundet noget man ikke får, det er da et tab , vil jeg mene !
Det er sg'u da en mærkelig adfærd det 'team' står for.
Er det en slags big-brother. Det må være det sted på nettet, med det største klasseskel
Men hvad , folk står jo osse i kirker og taler til noget der ikke svarer !
En dag lukker stedet vel uden yderligere info.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 09-11-06 05:44

paperboy, jeg forstår ikke at du tager det så tungt. Kandu er et sted folk kan få svar på spørgsmål de er i tvivl om. Længere er den ikke......
Du har jo hellere ikke tabt penge på noget, så hvad er der at Politi anmelde. Jeg kunne forstå, hvis du havde betalt for noget, du ikke havde fået......

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-11-06 07:59

BjarneD
Jeg vil mene bevisbyrden er udtrækningslisten.
Jeg kan jo fremlægge, hvad præmierne har været i de forgående måneder og i måneden bagefter fx 500 kr. Ergo så har præmierne en vis værdi.
Derudover har jeg modtaget pm fra andre, der heller ikke har fået deres præmier.

Michael_30 / mangorossa
Du har ret ,jeg har ikke tabt noget, men jeg har altså vundet noget, jeg ikke har fået.
Du ved lidt ligesom glasset, du står og betragter, er det ½ tomt, eller er det ½ fyldt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 09:12

Her hos Kandu er intet nyt godt nyt.
Hvis du køber et lod - vinder - og ikke får præmien.......................så er det svindel.

Men som de andre siger...................du har jo ikke noget økonomisk udestående.

Jeg forstår godt at du er spændt på hvornår den dims kommer.

Ps. Jeg fik min printer inden for 14 dage.......................og var super heldig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 10:46

Der gik 6 uger før jeg fik min printer

Jeg har heller intet kunne finde om, hvornår præmierne bliver udbetalt/tilsendt, men så vidt jeg ved er forældelsesfristen for at gøre krav på et tilgodehavende 5 år !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 12:40

Citat
jamn, hvis præmien kom, har du jo ikke noget at klage over Bjjarne?

Det var ingen klage, men en konstatering

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 12:47

problemet her er nok den, at der sku ikke er noget team bag kan-du.
det er da umuligt at fravriste noget fra nogen der ikke existerer nogen steder.
jeg har desværre en vag fornemmelse af, at det er rent fup dette pointsystem og hvad i himlens navn bruges det egentlig til....?
der er jo ikke et øje derinde bag den såkaldte kundeservice.....der er jo ikke ngang en adresse hvor man kan sende sine klager elelr direkte spørsmål til dem...de går over dette forum og ikke til supporten, som der elelrs står et sted at der er ..men hvor er den henne..
jeg glæder mig til den dag jeg selv får et rigtigt svar på mine spørsmål fra teamet bag dette medie og ikke fra folket....
mvh....missj

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 13:00

En lille del af "folket" skal nok gå nu......................hej hej.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-11-06 13:10

tjae, jeg venter stadig. det var enten marts- eller apriludtrækningen.
på barnligste vis blev jeg stjerneglad. den glæde er stilnet af efterhånden og i takt med, at har sendt 4 venlige mails.
jeg er optimist - venter på miraklet - at mutter får lov til at bage julevafler (i år). vaffeljernet må de såmænd hjertens gerne skifte ud med en anden ting, hvis det kniber.

men paperboy - politiet?
i det distrik, hvor vi bor, vil det , ved en evt. forbrydelse, tage mindst - allermindst en time for en betjent at nå frem, så for mig er dit problem pebbernødder.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 13:43

til e.c.
nu behøver du overhovedet ikke at blive sarkastisk.....fat dog hvad der er blevet skrevet i stedet for...
der er ikke rettet nogen nedsættende bemærkninger om svarene fra folket.....det handler udelukkende om den manglende og ukorrekte behandling fra det såkaldte support/team bag denne side....
er det ikke rimeligt, at hvis man beder om at få et svar elelr hjælp fra teamet bagved, så kan man få den, ligesom man kan på alle andre debatforums....nomal markedsføring og høflighedsbehandling af medmenneskerne....
missj

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 09-11-06 13:46

Her er den mest benyttede kommentar fra teamet bag Kandu.dk:

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 13:51

missjosephine, læs siden Kontakt og du vil kunne konstatere, at der reelt ikke er andre end brugerne til at yde support. Kandu er gratis at bruge og derfor kan man heller ikke kræve noget af teamet bag.
http://www.kandu.dk/contact.aspx

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 09-11-06 18:33

Er det brugerne der udsætter månedens præmie?

Så kan jeg da godt forstå at der ingen præmier er.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 18:37
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 20:58

ja, det er da godt nok mærkeligt....det er brugerne der udsteder præmier og sætter på forsiden et emne under brugerkontakt, der hedder "kontakt kan-du teamet"....det....er det brugerne der er kan-du teamet? eller er det et fup tea hvor er det team henne....?
hvor er det team der udlover præmier til folk og giver point og laver udtrækninger.
er der iøvrigt ikke noget med en lov omkring udstedelse og udtrækning af præmier?
hvem holder øje med om det bliver overholdt?
hvem er ansat til at foretage sig den slags..
der findes andre debatsider der også er gratis, men hvor der er support og folk man kan spørge til råds om diverse problemer.
f.ex. er "gamle venner" siden også gratis, men der kan man sagtens få support.
der må da være noget lusk med i spillet her. rart om det kunne løses, for forummet er jo på sin vis rigtig godt.
mvh...miss.j

Kommentar
Fra : me67

Dato : 09-11-06 21:10

Information om domænet kandu.dk

--------------------------------------------------------------------------------
# Hello 194.150.112.10. Your session has been logged.
#
# Copyright (c) 2002 - 2006 by DK Hostmaster A/S
#
# The data in the DK Whois database is provided by DK Hostmaster A/S
# for information purposes only, and to assist persons in obtaining
# information about or related to a domain name registration record.
# We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right to remove
# access for entities abusing the data, without notice.
#
# Any use of this material to target advertising or similar activities
# are explicitly forbidden and will be prosecuted. DK Hostmaster A/S
# requests to be notified of any such activities or suspicions thereof.

Domain: kandu.dk
DNS: kandu.dk
Registered: 2000-09-13
Expires: 2007-09-30
Registration period: 1 year
VID: no
Status: Active

Registrant
Handle: EA2059-DK
Name: Estreet ApS
Address: Klosterparken 22,
Postalcode: 2680
City: Solrød Strand
Country: Danmark
Phone: +45 56 13 10 13

Administrator
Handle: PF154-DK
Name: Estreet ApS
Attention: Pawel Finkielman
Address: Klosterparken 22,
Postalcode: 2680
City: Solrød Strand
Country: Danmark
Phone: +45 56 13 10 13

Nameservers
Hostname: ns1.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK
Hostname: ns2.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK
Hostname: ns3.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK
Hostname: ns4.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 21:10

Husk lige på, at skal der Politi denne vej, skal du være forberedt på at alle dine PM´er bliver offentlig gjort på samme tid, så har du noget at skjule, ville jeg vælge
AT ANMELDE SAMTLIGE BRUGERE AF dette forum.
IKKE EN DER BEDRE END ANDRE - ELLER

At du ikke kan få en samtale med indehaveren, kunne vel VÆRE, at de sad og nød '' pengene ''
der RYGER i Kandu´s slunkne penge- kasse.
Troede ikke det kostede andet end´´´´ et webhotel, at have et Forum OPPE. / ikke nede.

Men at se dette indlæg, så forstår jeg DK
Ingen der gider opdatere F16 eller snak om noget andet, der heller ikke hjælper 3 småpinde
Mvh

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 21:23

mærkeligt at den adresse som bjarne d giver i sit link ikke er at se på kan.du's informationer på forsiden...
og jo, man kan godt forlange noget af et dabat forum der er gratis....man skal kunne komme i kontakt med bagmændende og spørge dem til råds hvis problemer....det kan man også, står der, men det er jo ikke til dem, men til os selv problemet blir stillet.....
hvor er de folk henne der har lavet denne debatside....hvem står bag???????????????
miss.j

Kommentar
Fra : lenette67Trut

Dato : 09-11-06 21:25

Vi alle bliver da glade når vi har vundet noget,og meget skuffet, når gaven ikke kommer.
Hvem der er bag ved kandu,det ved jeg heller ikke, har ikke været medlem ret længe.
pointene får man jo når man lokker på og hva de skal bruges til???
jeg synes kandu er godt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 21:34

missjosephine, det link er da på forsiden "Kontakt Kandu"

Hvad er det for noget ævl med at vende det om til at det er brugerne der udsætter præmier og hvor står det henne at nogen der opretter et forum er forpligtiget til at besvare mail fra brugerne endsige yde support.

Kandu drives af et EDB firma hvor medarbejderne har alt muligt andet at lave og det er formodentlig arbejde der er indtægtsgivende i modsætning til Kandu hvor der kun kan være lidt småpenge fra bannerreklamer, som sikkert giver penge efter hvor mange gange brugerne klikker på dem.
Hvornår har DU sidst klikket på en af bannerreklamerne på Kandu?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-06 21:53

Citat
mærkeligt at den adresse som bjarne d giver i sit link ikke er at se på kan.du's informationer på forsiden...

Miss Josephine, det er kun et spørgsmål om at åbne øjnene og bruge dem til det de er beregnet til

I menuen til venstre, er der en rubrik der hedder BRUGERSERVICE, og et punkt deri:

Kontakt Kandu.dk

Citat:
"Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros modtages med kyshånd.

Der er mange brugere som stiller spørgsmål direkte til os her på kandu.dk, og dette vil vi meget gerne være foruden, det er ikke os herinde hos kandu.dk, som svare på folks spørgsmål, det er derimod de andre brugere af systemet.

For at stille et spørgsmål hos Kandu.dk skal du trykke på "Stil spørgsmål" ude i menuen til venstre.

Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail. Så hvis du har generelle spørgsmål omkring brugen af kandu.dk, så lad de andre brugere af systemet hjælpe dig.

Spørgsmål "om brugen af kandu.dk" kan stilles her : kandu.dk

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk" /citat-slut

Læg mærke til e-mailadressen i den citerede tekst

Og ja, der har været nogen stykker der ikke har modtaget deres præmie.

Men, er deres profil så korrekt opdateret med navn/adresse ?

Er præmien gået tabt hos postvæsenet ? (det hænder oftere end man tror )

Eller......

Jeg fik min præmie efter 5 uger.

Når man udtrækkes som vinder, får man en lykønskningsmail fra Kandu, og der står, at såfremt ens postadresse ikke fremgår af profilen, skal man sørge for at ajourføre, så Kandu ved hvor præmien skal sendes hen.

dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-06 22:10

Gad vide hvor mange vi er, der ikke har modtaget vores gevinster??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-11-06 22:29

Estreet ApS eksistere vist ikke.

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=FINKIELMAN

kandu Aps.
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=26847516

Ja der er da andre ting http://knowledge-maker.dk/
som er knyttet til Finkielman.dk og hostes hos http://www.gullestrup.net
som også hoster Finkielman.com
http://www.kommunalbogen.dk/branchesog.php?branche=7325&start=21

http://www.kommunalbogen.dk/branchesog.php?branche=7090&start=127
i bunden

Nå men jeg har lejet et krydstogtskib der er 1200 ledige pladser , og i må alle komme med!
Skulle der mangle yderligere info, og hvis føler nogen sig agterudsejlet,
så fortvivl ikke for ingen har jo betalt,
tag det som en oplevelse og udprint selv en paptud.
hilsen teamet på krydstogtsskibet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 22:31

lenette67Trut -> Jeg synes os' at kandu.dk er go' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-11-06 22:32

BjarneD ->
Citat
Kandu drives af et EDB firma hvor medarbejderne har alt muligt andet at lave

hvor har du dog den viden fra ????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 22:40

natmaden, Kandu Teamet!
Der var jo et tidspunkt hvor man fik svar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 22:42

Kandu.dk var INTET ...uden MIG !!!

samt ..en Bjarne, en Klumme, en ans, en ec., en moster, en -rossa, en girl, en 'avisdreng', en alimak, en Palle, en mich=30, en ??? ...og [/B]en natmad[/B]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 22:51

Den her kunne stadig være aktuel og dengang fikman endda svar fra teamet
http://www.kandu.dk/Spg6092.aspx

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-11-06 23:22

Jeg har desværre heller ikke modtaget en vindermail. Jeg har self. tjekket min mail adresse er aktiv, og det er rigtig navn og adresse der står (tak e.c).
Jeg skulle måske prøve at ringe til det nr som BjarneD skrev eller også reservere plads på natmadens krydstogt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 23:27

Da det trak ud med min nr. 2 præmie sendte jeg en mail til Pawel og nøj hvor blev han sur, men det hjalp. Desværre har jeg ingen glæde haft af præmien der var en Sims2 og som ikke lige er mig.

Lidt noget skidt, at vinderne ikke længere oplistes som f. eks. denne, som jeg havde gemt for sjov:
Citat
Gaven for februar 2005 var:
Spillet Sims 2
og blev vundet af BjarneD

Gaven for januar 2005 var:
Spillet Sims 2
og blev vundet af cocai

Gaven for december 2004 var:
Support 5.1 stereo system
og blev vundet af miritdk

Gaven for november 2004 var:
Digital USB Mp3 afspiller.
og blev vundet af shamrock1

Gaven for oktober 2004 var:
Lumatron DVD25K3 (DVD Afspiller)
og blev vundet af Toupie

Gaven for september 2004 var:
Lumatron DVD25K3 (DVD Afspiller)
og blev vundet af rpje

Gaven for august 2004 var:
Lumatron DVD25K3 (DVD Afspiller)
og blev vundet af BjarneD

Gaven for juli 2004 var:
Lumatron DVD25K3 (DVD Afspiller)
og blev vundet af dova

Gaven for juni 2004 var:
Trådløs mus & tastatur (Logitech)
og blev vundet af ans

Gaven for maj 2004 var:
Trådløs mus & tastatur (Logitech)
og blev vundet af Better_Performance

Gaven for april 2004 var:
Digital USB Mp3 afspiller.
og blev vundet af tedd

Gaven for marts 2004 var:
Digital USB Mp3 afspiller.
og blev vundet af refi

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-11-06 23:28

BjarneD , ja det var den gang.
Hvis dette EDBfirma er til noget, ja så vil de åbenbart ikke være kandu bekendt.
Firmaer vil da normalt gerne sprede viden om deres eksistens!
i følge dit link til tråd fra 2002 ja så ses det at problemet ikke er nyt, og at man skubber skylden over på en leverandør, samtidig viser det at der på 4 år intet er lært.
Gad vist hvilken leverandør der er til de 500kr.
Hvis man har en leverandør der er 3+ uger om at levere ganske almindelige vare,
ja så forstår jeg da godt at leverandøren, ikke vil have sit navn nævnt.
Jeg bestilte en dvdbrænder i dag kl 15:30 i den anden ende af landet.
Kl 15:34 fik jeg en bekræftigelse, kl 18:20 en til om at den er afsendt.
lige nu viser track&trace at den snart er i kbh.
i morgen tidligt kan jeg hente den på det lokale posthus!

Hvor mange vaffeljern har man enentligt kunne vinde, var der kun et ??

De 500kr. ja de burde vel være fremme nu !

MOLO HVORFOR ER MIT NAVN IKKE I BOLD HAR DU GENBRUGT [/B]

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 23:40

nå bjarne, hvornår er det nu blevet mig der har udtalt at det er brugerne der uddelr præmier...?
jeg siger at det er mærkeligt at det ikke står nogen steder den adresse du har linket til på dit forrige svar..ingen steder er det nævt...
det link der står på forsiden er er ikke til det du har nævnt..det der står på forsiden er direkte henvendttil denne side. sendte et igår og kom direkte herind og måtte oprette mit spørgsmål...det var ikke til teamet bagved dette medie....
så er det da godt nok lige blevet tilføjet, for igår eller forgårs, da jeg oprettede mit spørgsmål, som skulle rettes direkte til teamet, der fandtes det ikke.heller ikke de andre gange jeg har haft spørgsmål at stille supporten. hver gang har jeg netop trykket på dette link på siden længere oppe, messer af gange og aldrig set det....aldrig.
du siger jo selv, bjarneD, dengang man fik svar......så har du jo selv prøvet det og ved hvor irriterende det kan være...
og forresten, så har jeg heller ikke nævnt noget om forpligtelser til forumbrugerne om at de skal yde support....det er folkene bag. når man spørger dem om noget man er i tvivl om, så bør de svare på ens mail. hvis elelrs de er til at finde elelr få fat i...alt andet er uhøfligt og uopdragent og meget dårlig brugerservice.
og...for ikke at du en gang til skal misforstå mig...så har jeg nævnt at det er et fint forum,µen mangler den nødvendige support i nødstilfælde....
specielt med hensyn til det spørgsmål jeg andet sted har oprettet. er ? som skulle ha været sendt direkte til teamet, men ikke kunne finde adressen på nogen steder, heller ikke på brugerservice, hvor det selvfølgelig burde stå....men det gjorde det ikke....
hej og god nat......miss.j

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-11-06 23:42

Nå dsb gør det også http://natmaden.dk/_funmedia/dsb_lover_forsinkelse.gif

Paperboy, du er da forventet som 1.styrmand,
vi kan mødes på langelinie på søndag , hvor du kan påmønstre til en prøvetur.
Du kan sagtens finde skuden
http://natmaden.dk/_funmedia/myboat.jpg
Bemærk lige at messen ikke er åbnet endnu
Alle i andre 1199 møder bare op 24/12-1996, hvor der også vi være dansen om juletræet

</Kaptain Haddock>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-06 23:51

missjosephine [ 09-11-06 20:58 ]
Citat
ja, det er da godt nok mærkeligt....det er brugerne der udsteder præmier og sætter på forsiden et emne under brugerkontakt, der hedder "kontakt kan-du teamet"....det....er det brugerne der er kan-du teamet? eller er det et fup tea hvor er det team henne....?

besvarer det dit spørgsmål ?

Du er da vist lidt vrøvle og touchy idag!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-11-06 00:06

missjosphine....rooolig nu...slaaaarp helt af og nyd livet. De her gutter, er ret fredelige og vil dig intet ondt...tvært imod..

Havde det nu været klumme...ja så skulle du nok få smidt lort i hovedet....men det er det ikke

kandu, er bare et program, eller et site, som måske er født med brasillianske aner...de har ihvertilfælde goooood tid.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-11-06 00:08

og, hvis mit forrige indlæg lyder som noget vrøvl..kan jeg fortælle at det er lille-fredag, og vi harr lige været i Tyskland og fået rep. bilen til ½ pris, og så købte vi lige en masse billig vin

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-11-06 00:17

brasillianske lianer i lange baner

Hvordan man undgår at møde teamet bag kandu..
Bare bliv på sitet kandu..

mangorossa med al det billig vin , så håber jeg at du har husket at betille nogen juletisletter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-06 09:27

natmaden -> Sshhhhhh ...hvisker ....ikke juletisletter, men julestiletter ..med foer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-06 10:14

En lille sidebemærkning......

Jeg fik min gevinst (MP3 afspiller) efter 10 dage

Den virker stadig udmærket....

Tror gevinsterne er SPONSORgaver fra bannerfirmaerne......

Så KONTANTERNE er nok Den Danske Bank eller Nykredit

Næste måned bliver er Falckabo Bare vent

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 10-11-06 11:49

Citat
Så nu kunne jeg godt tænke mig at gå til politiet med denne sag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-06 12:08

Jo - det er såmænd en ALVORLIG sag når man ikke får sin gevinst....

Alt det ARBEJDE til ingen verdens nytte

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-11-06 12:12

*FNIS* julestiletter!

tisletter...hva dælen er det for nogen? Natmad?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-06 12:17

mangorossa -> natmaden er ikke klar over at du er ude af stand til at bruge:

http://www.tislet.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-11-06 12:37

Sæfølgelig ved jeg da hvad jeg er klar over molokyle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-11-06 13:10

--------------------------------------------------------------------------------
Er det brugerne der udsætter månedens præmie?

Så kan jeg da godt forstå at der ingen præmier er.

##############################################################
til hr. bjarne.D
dette er en kopi af den der begyndte med brugerne og præmier....(9/11-kl.18.30)
jeg kommenterer bare personen og siger, at det er da sjovt, at det er brugerne, der udsteder præmier...et tydeligt bevis på, at du er en af dem der ikke læser teksterne, før du besvarer dem.....så fej lige for din egen dør først, før du klandrer andre..hr.

til mangarossa..
jeg er nok en af dem der slapper allermest af herinde ligenu....og nyder livet i fulde drag. sover som det passer mig og gør hvad det passer mig....der er jo visse fordele ved at være pensioneret.
dejligt at kunne foretage sig det man har lyst til i eget tempo...
men læs teksterne før de blir beavaret....så vil nogle se, at det tilfældigvis ikke var mig der startede med at nævne det med brugerne og præmierne.....
ren og skær kommentar til det.....

misssssssssssssssssssjosephine........................................

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-11-06 13:24

missjosephine, man skal vist være mere end tankelæser for at forstå hvad du mener!

Det er da vist for øvrigt dig der ikke læser teksten da du åbenbart ikke har set hvad der står under Kontakt Kandu og det hjælper da ikke meget at DU VIL have support fra kanduteamet når de ikke yder support.
De får forum''et til at "køre" og deltager kun når det løber helt løbsk d.v.s. det gjorde de for ingen hører åbenbart fra dem længere.

Der er ingen der er efter dig så slap du bare lige så meget af som du skriver at du gør - jeg besvarer jo bare de kommentarer du retter til mig.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-11-06 13:56

...for natmaden har nemlig selv afprøvet den. hvis I så nærmere efter ved t.v.præsentationen, var en tydelig natmad, duder molkolyle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-11-06 13:58

som jeg lige HAR fortalt, så slapper jeg rigtig meget af, det er nødvendigt for mig med mit syge knæ..
skal du nu bestemme, hvad jeg skal kommentere...
du læser da vist kun det du selv vil. va...ser du overhovedet ikke hvad der blr skrevet andre steder eller er du en af dem der kun er ude efter folk der giver en negativ kritik..
muligt man skal være takelæser, me så er der sørme mange dygtige af slagsen herinde, for det er åbentbart udelukkende kun dig der iekke kan forstå mine tekster...
måske er det fordi jeg er pænt dygtig til at formulere mig på dansk.

hvor har jeg iøvrigt nævnt at der er nogen efter mig...vis mig det dog..hvis du kan finde det....

nu er du jo blevet en af dem, der er blevet fornærmet over ikke at kunne få ret i dine anklager...
jeg kunne jo tilfældigvis vise dig, at du havde uret i din anklage over, at jeg havde skrevet, at det var brugerne der uddelte præmier og nu kan du åbentbart ikke rigtig tåle at få at vide, at jeg ikke var den der startede det, men udelukkende kommenterede ...
svagt...
kan du ikke tåle at blive modsagt og få vist din uret.......bliv voksen mand....

og som jeg én gang har fortalt dig, så var/der ikke noget sted, hvor man kan henvende sig direkte til teamet....
du siger jo også selv et sted, "det var dengang man fik et svar"...det må vel være et bevis på, at der ikke findes noget team bagved, som du åbentbart blir ved med at påstå der er..
mærkeligt at det er der når du skal bruge det og ikke når jeg gerne vil.....meget, meget mærkeligt.
måske er det i virkeligheden dig der er supporteren og fravælger dem du ikke bryder dig om.
hvem ved.....

men var det iøvrigt ikke "politianmeldelse af kan-du" emnet handlede om.....

mine besværligheder med kan-du er andet sted....

med de venligste efterårshilsner
miss miauuuuuuuu josephine

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-11-06 14:38

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-11-06 13:25

Det er underlig kloge arne slet ikke har givet sit besyv med i denne alvorlige sag rettet mod hans elskede kandu.
Ja, jeg er som ikke blevet ret meget klogere siden mit spørgsmål / indlæg. Ja udover jeg i morgen er sikret arbejde som 1.styrmand hos natmaden, og det kan måske vise sig at være bedre end den udeblevne præmie.
Så lige i øjeblikket går jeg til svømmeundervisning, sådan jeg kan klare mig selv hvis uheldet skulle være ude. Jeg håber at have 200 m mærket inden imorgen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 13:29

Må jeg så være rorgænger

Kommentar
Fra : farai

Dato : 11-11-06 14:32

det er ikke fair
-jeg har bedt om hjælp (seneste indlæg) med at finde noget musik og så kommer paperboy og stjæler alt jeres opmærksomhed

-med sin "conspiracy theories"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 14:36

Nej Nej Nordsted1 , man må ikke gå på roret.
Men tager du med på dette fantastiske krydstogt , er det meget muligt at du bliver genganger

Ja ingen tvivl der skal et 200meters svømmebevis til ,,,, Mindst
Og husk at regntøj og våddragter ikke er med i prisen ,, hmm prisen ,, det er jo gratis.
Så klager, skriftlige som mundtlige, modtages ved den luge hvor der står pejsen

- Kaptajn vi har fundet en blind passager, hvad gør vi ??
- Gør som vi plejer, smid ham overbord !
10minnutter senere.
- Kaptajn, ordren er udført, hvad skal jeg gøre ved hans stok og hund ??

...
Måske sender kandu altid præmierne hurtigt ud, måske er det bare postvæsenet ,
der ikke helt er klar over hvad de gør ved pakker uden afsender/modtager mærkat !

Nææ paperboy , politiet det har aldrig tid , de skal jo passe på alt muligt andet end lige det de gør.
Politiet er nu heller ikke for kloge, eks skal der mindst 2 betjente til at andholde lille Lise,
når hun har tabt en pose pinociokugler ned i bukseopslaget.

Kan se det for mig, 2 fulde urobusser, 1 hundevogn og 4 freelancer fra antiterrokorpset ,
stormer frem iklædt skudsikkere veste og maskinpistoler,
mens at de råber 'Hænderne op kanduteam, frem med præmierne !'

Hmmm ! Det havde været nemmere hvis præmien var et års frit forbrug af poænger

Nå nu vil jeg smutte, skal ud og finde et nyt sejlbord med udtræksplade !
Ja det er ikke nemt at være nystartet skibsræder, der er meget at se til.
Feks. i morgen kan man se paperboy gå fra Kaj og hoppe i havnen fra lange linie

</Teamet bag Mørsk&Mckiddy>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 14:58

Farai, sorry har været inde i dit spørgsmål, men kan desværre ikke hjælpe

natmaden, for fanden da.. du ødelægger alt det sjove, jeg havde faktisk set frem til at være
rorgænger... genganger, det er fadme uhyggeligt du

Hvis paperboy hopper i, så må man da sige, han er på dybt vand

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 15:23

Okay Nordsted , hvis du kan stå så stille at vi ikke kæntre(ikke for at jeg mener at du vejer for meget, men mere fordi at det kniber med pladsen til ballasttankene i sådan en luxuskrydser)
, så er du hermed udnævnt rorgænger !
Din nye uniform er blevet emailet, så du skal bare udprinte den.
Nåe ja og så skal du da lige bestå en synstest, som smart nok er fremstillet på undertrøjen.
ja for til den billetpris må der jo spares lidt på besætningens udgifter. http://www.ondart.dk/shop/ImagePopup.asp?Title=Fuck+de+farveblinde&Image=/images/produkter/longsleeves/new/farveblinde-p.gif&ProtectMessage=

Nej farai, det er ikke fair , og jeg kender heller ikke meget til øh,, til øh ,, nogen andre,
og det er heller ikke fair, bare stil nogen spørgsmål jeg kan svare på, så skal jeg nok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 15:27

natmaden..... min printer er vist ved at løbe tør for farve, hva' skal jeg så tage på

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-11-06 15:45

Citat
Jeg har desværre heller ikke modtaget en vindermail. Jeg har self. tjekket min mail adresse er aktiv, og det er rigtig navn og adresse der står

Når du ikke har modtaget en vindermail, tror jeg der er kuk i den mailadresse teamet har registreret.

Det kan være hvis du f.eks. har fået anden mailadresse siden du oprettede din profil.

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 15:45

Dykkerdragt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 15:56

Jeg har nu heller ikke fået en vindermail, og jeg har ikke ændret noget på noget som helst, hverken mail eller postadresse.

natmaden... kan da ikke huske om jeg har en dykkerdragt på lager, hva er forskellen egentlig på en dykkerdragt og en våddragt??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 15:59

Dova , det hænger ikke sammen, allerede når du opretter en profil, modtager du en bekræftende mail, og de fleste(jeg gør) modtager en mail når der er nye meddelser i et indlæg som man deltager i.
Jeg kan kun få det til sløserri eller andet negativt, da det ville være overordentligt nemt
med en lille offentlig besked under eks. tips->kandu

Citat
Hej brugere af kandu!
Da vi har en del rod pga. forkerte emailadresser og kontaktadresser,
bedre vi jer tjekke og opdatere jeres personlige informationer i jeres profil.

Vi vil her også lige benytte lejligheden til at ønske jer.
En Rigtig Glædelig Og God Jul !

Mvh. "Teamet" bag kandu

Mere svært er det vel ikke !

Nordsted1 ->
Citat
natmaden..... min printer er vist ved at løbe tør for farve, hva' skal jeg så tage på

Du er da velkommen til at komme i sort/hvid

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 16:02

I en Dykkerdragt bliver man ikke våd og man får en hjælm på(med koøje)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 16:10

Og i en våddragt bliver man våd, så kan man da lige så godt bruge badedragt/bikini ???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 16:26

Ja så snup du bikinien, den kræver ikke så meget printerblæk

En våddragt er en dragt der hloder et lag vand mellem krop og dragt,
dette vandlag virker som en termorude, det holder på kropsvarmen.
ulempe, den virker tung !
En tørdragt er lettere, mere smidig og holder kroppen tør(næsten),
ulempe, kroppen nedkøles til havtemperatur.
De er alle en dykkerdragt,
men dog bruges ordet om sådan en arbejdsdragt hvor man har blysko og hjælm på
og får ilt gennemslanger.
undreholdningsværdi, har du klaustrofobi, så prøv det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 16:35

Jeg må jo tænke på økonomien, blæk er jo ikke gratis, så jeg snupper bikinien

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-06 00:13

Hvor søren bliver i af, nu har jeg snart ventet meget længe, D' JO SØNDAG !

Ja så må jeg jo sejle alene , og kokken er heller ikke kommet.

det er jo mytteri, kan jeg melde det til sø&handelsretten ?

Eller vil de bare sige at jeg ikke kan bevise det ,
eller at jeg ikke har udbetalt løn, og derfor ikke kan klage

Politiet hjælper heller ikke, de siger at alt ledigt mandskab, er på overarbejde, hos paperboy

Nå nu er rotterne osse gået i land,,,, hmm syntes ikke der plejer at være fodvådt her oppe på bro.....................................................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-06 10:18

Natmaden.... Det kan du simpelthen ikke være bekendt, du lovede at vi måtte komme med på

den sejltur, du sagde godt nok ikke noget tidspunkt men man skal altid holde hva' man lover

Og husk en mundlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, selv om det kan være svært at bevise en mundtlig.

Du må komme med en mægtig god søforklaring, for at jeg ikke politianmelder dig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-06 13:12

Ja-Ja den er god med dig nordsted1 , lige nu sidder jeg under 8 meter vand på en utæt bordplade,
og skriver indlæg hertil på et vandtæt tastatur, jeg er da kun en meter fra kajen.!
Og jeg kan da sagtens kikke op, men jeg har da indtil videre ikke set nogen gå rundt i bikini !
Kun en masse Japanske tourister med overtøj og kameraer.
Håber at jeg kan holde vejret til de tager hjem, ellers vil de vel have refunderet deres billetter.
Hvor mange gange jorden rundt troede de også at de kunne komme for en dum 20'er

Men måske er vi alle røbet http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article242671.ece

Ak ja det var det krydstogt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-06 13:53

For hevlede jeg stod jo bag de japanske turister, hoppe og sprang for at komme forbi, men nix ikke om de ville flytte sig..

Alle røbet???....Tal for dig selv

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-11-06 13:57

Konklusion: Denne præmie blev heller ikke rigtigt til noget.

Måske godt det samme for vi skal jo passe på havmiljøet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-11-06 05:02

Nåe så var det derfor at kamerarene var rettet væk fra kajen

Hov-Hov BjarneD, der har ikke været alger i københavns havn siden i går,
tror de stak af til Sverige

Stakkels paperboy, gad vist om politiets rejsehold snuppede ham,
med lommerne fulde af kandupåænger

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-11-06 08:49

....næh, det var bagholdspolitiet, så det selv

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 16-11-06 15:16

Tak for svaret molokyle.