/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
stadig MEGET mærkeligt
Fra : missjosephine
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 08-11-06 21:51

jeg undrer mig stadig..og har gjort det siden jeg tilmeldte mig dette forum..
så vil jeg se på et svar der er endeligt besvaret klokken 21.12 og kan ses den næste time...lige nu er klokken 21.35, så jeg burde jo kunne se på svaret....
men det er jo det sædvanlige herinde...klokken er ikke indstillet til danske tider....jeg får stadig tilsendt mails fra jer flere timer før tidspunktet er oprundet...f.ex kl. 15.32 selvom kl. kun er f.ex 13.47...fatter det simpelthen ikke.
ken i dog ikke snart indstille det ur ordentligt, så den passer med danske tider.

mvh. miss.j

og så vil jeg altså gerne ha et svar, det har jeg endnu ikke fået de andre gange jeg har henvendt mig til jer...det er da ikke særlig høfligt.
og selvfølgelig fra dem der er ansvarlige for dette forum.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-11-06 22:11

Hej Josefine, du må sgu da være en stor optimist, hvis du forventer at få et svar fra KANDU!
Vi er efterhånden en del der har forsøgt op til flere gange, men uden held, så hvis du kan, så må vi hejse flaget for dig! Så på forhånd

(Hvis du hiver op i skørterne og viser dit strømebånd, så kan det være at de vågner op i KANDU!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-06 22:13

Hvilket spørgsmål, som er lukket tænker du på?

Men jeg tror nu ikke det hjælper at skrive her, for at få et svar fra kandu.

Til gengæld og det er uanset tid det ene eller andet sted, så får jeg da en mail til "tiden"

Jeg er holdt op med at tænke på "kandu tid" bare mailen kommer til tiden og det gør den. Når den bliver sendt fra kandu så er den hos mig med det samme.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-11-06 22:57

HVIS du får fat på dem, kan du så ikke spørge fra mig, hvad det er for en præmie ,jeg går glip i i oktober måneds udtrækning. Det kan jeg nemlig ikke få svar på trods adskillige henvendelser fra min side.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-06 23:15

paperboy

Du vandt da ikke i oktober 2006

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-11-06 04:09

Hvilket spørgsmål, som er lukket tænker du på?
Dem alle

Kandu sender mail fra fremtiden , sendeklokkeslet er fra før indlægget er skrevet.
Dette er skrevet kl. 3:59

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 09:21

Det er bare jer der er bagud, og Kandu som er med på fremtidsvognen.
Hvem siger at Kanduserveren stå her i landet.
Ps. I øvrigt er det vel uden betydning hvad klokken er.

Hilsen <denurløse>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 10:49

Citat
så vil jeg se på et svar der er endeligt besvaret klokken 21.12 og kan ses den næste time...lige nu er klokken 21.35, så jeg burde jo kunne se på svaret....
..

hvis du lægger mærke til hvornår spørgeren har accepteret svaret (tak for svaret en eller anden ) får du tidspunktet for hvornår besvarelsen reelt er foregået ... det kan jo være et spørgsmål der besvares endeligt flere dage efter for den sags skyld (hvad der også vil være tilfældet i dette spørgsmål)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 11:00

Hvem siger at Kanduserveren står her i landet?

Det gør jeg

Lidt nord for Esbjerg !!!

Den er åbenbart blevet flyttet siden 'det gamle' kandu, hvor den stod i Solrød så vidt jeg husker.

Hvordan jeg ved dét?

http://www.networkingfiles.com/PingFinger/Neotraceexpress.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 11:11

Nord for Esbjerg er der vist vand. Så det er måske en servante.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 12:38

det var ikke et svar der var lukket dagen før....det var lukket samme aften...altså igår....
da jeg åbner ved 21 tiden, står der, at svaret er tilgængeligtden næste time, men ser på tidspunktet for asendelse at mailen om at svaret er tilgængeligt, at det er sendt senere end hvad klokken reelt er i dk....og då er det jo logisk, at jeg ikke kan se det...for så er tidspunktet for afsendelsen af mailen jo overskredet og jeg kan ikke komme ind på det...
det er vel egentlig ligegyldigt hvad for et lukket svar det er, for det er jo gennerelt hver eneste dag, at der kommer mail til en der er afsent på et klokkeslet op til 1½ time før den reelle danske tid. vi bor i dk og vores pc'ere er her, så hvis kandu ikke bor i dk, så burde de alligevel omregulere tiden til den danske elelrs er det fup og fidus.....og ikke muligt at komme ind på et svar, der er tilgængeligt den næpste time. meget mystisk....
ps, desværre går jeg ikke med strømpebånd, men af og til med hofteholder, men jeg kan jo ikke se nogen adresse på dette medie, så jeg kan møde op personligt...
iøvrigt er det meget meget mærkeligt at der findes et debatprogram uden "normal" support som der er i alle andre debatforums. er det ikke lidt lusket. der må da være nogen bagved dette forum, nogen der er ansvarlige...og hvor sende man egentlig rigtige spørgsmål hen.
et sted står der, at man kan sende sine spørgsmål til kan du teamet, men når så man gør det, så er det i virkeligheden til dette forum og ikke til teamet bag kan-du og bruger derved af sine point i stedet for at komme direkte til supportteamet....MEGET, MEGET MYSTISK OG MÆRKELIGT OG VIRKELIG LUSKET.
måske det er en idé at gå til forbrugerstyrelsen eller til TV med spørgssmålet... der er jo et program der er rigtig gode til at finde frem til dækadresser og luskede fortagener....
jeg vil bare fra teamet bag kan-du ha et ordentligt svar....hvad bruger de deres tid til???
mvh...miss.j

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-11-06 12:59

Hvis du vil skrive til kandu så er adressen service@kandu.dk men jeg tror du skal være heldig, hvis de svarer.

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Kandu svarer slet ikke i spørgsmål stillet i kategorien "kandu"

Desuden åbner jeg aldrig mails fra kandu, men går direkte til spørgsmålet.

Jeg gjorde dog en undtagelse nu, da jeg fik mail til dette spørgsmål. Der stod også at det var sendt for 1 time siden, men det generer mig ikke. Jeg fik jo en mail ca. 12:40 Hvis jeg sidder ved min comp. så kan jeg jo læse indlægget med det samme. Hvis jeg ikke er ved comp. så er det bare ærgerligt at jeg ikke fik læst et lukket spørgsmål før tiden var gået og skulle betale for at læse det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 13:20

egentlig noget vrøvl at du ikke kan se et spørgsmål der er lukket - du får jo muligheden for at købe det - eller vente en måned til det bliver frit tilgængeligt igen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 13:38

jamen det er jo det jeg synes er noget mærkeligt noget...
hvorfor skulle jeg bruge point til at åbne for, når der står, at det er tilgængeligt den næste time og når man så ser på tiden, så er den forbigået pga at den ikke er korrekt...
for ex. så står der lige nu, at denne mail er sendt til mig klokke 14.07, men på mit ur, der er klokke altså KUN 13.26...
dette er ukorrekt og løgnagtig markedsføring..
tak for oplysningen om mailadr. til teamet....hvor søren har du dog fundet det....
miss.j

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 13:42

ans ->
Citat
Kandu svarer slet ikke i spørgsmål stillet i kategorien "kandu".

Det er muligt, men de lukker til gengæld heller ikke deres spørgsmål:

1.) http://www.kandu.dk/Spg9472.aspx
2.) http://www.kandu.dk/Spg8718.aspx

De laver dog tip: http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=2371

..og andre 'ting': http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=78514

..samt afgiver meningsfulde kommentarer: http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : missjosephine

Dato : 04-01-07 18:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål