/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Koder
Fra : Broderpivert
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 01-11-06 17:14

Nogle der ved hvor man kan downloade koder til diverse programmer. sådan man ikke skal betale.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 01-11-06 17:45
Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 01-11-06 17:49

kender du også nogle gode programme til at hente musik og film?? Bare ikke som torrent

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-06 17:58

Pas på med de steder hvor du kan hente koder, som regel følger der gerne snavs med som tak for besøget.
Jeg ville i hvert fald være meget forsigtig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-06 18:45
Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-11-06 19:16

Tænker du på at nulstille koder på prøveprogrammer, eller bare RENT HACK
Vil du bare udvide prøve perioden med mere end 14/30 dage, har jeg programmet til det.
Send en PM og jeg skal sende det til dig/ andre. Mener det kan laves, som der er sekunder, tilbage på programmet, hvilket burde være NOK i din livsalder
Det virker IKKE PÅ SÅKALDTE berømte programmer som Adobe, men andre ikke kendte ''navne'' har du en chance med det.
Om det er ulovligt, ved jeg ikke, kan ikke finde FABRIKANTEN MERE, kan det godt, men nu laver de andre programmer.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 01-11-06 19:19

Den eneste jeg skal have lavet er at få en længere levetid på programmet. men kan du ikke bare sige hvilket program du bruger?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-11-06 19:20

Citat
Pas på med de steder hvor du kan hente koder, som regel følger der gerne snavs med som tak for besøget.

Kan kun give dig RET, de lægger mere LORT/ VIRUS på deres sider, end du får ned, af godt´er.
Men nu er det ikke en af de værste, men pas på - FØR DU KLIKKER DIG VIDERE.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-11-06 20:14

Vil bare lige komme med en LILLE kommentar, søger du de seneste koder / 2007 tror jeg du godt kan opgive det, da alle hackere ligger cirka et ½ år efter, efter nye udgivelser.
Og IKKE alt nyt/ programmer ? - er af det BEDRE, bare min mening, hvilken jo ikke tæller her.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-11-06 20:19

Og hvis du bruger DIVERSE FILLSHARINGS - DITTO- så få en udenlandsk/ annonym IP adresse.
Så kan de ikke spore dig - direkte, men til en adresse i YOU NAME IT Land.
Så er du ikke HELT PÅ DEN, men bare på den.
Hjælper gerne, men kun inden for min/ KANDU´s samvittighed = VITTIGHED.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-11-06 20:36

Ellers ville jeg bruge et af de gamle WINXP - tror du skal tilbage til en meget gammel version ? - 1-1.1
før du bliver fri for ??? der altid følger med.

Men sgu da uhyggeligt, at selve programmet er udgivet, i sammen arbejde med K/computer,
eller må jeg sige UNDSKYLD IGEN; ved det ikke, men sikkert en af´de første der får det at vide IGEN.

Men vil du have din egen personlige søgemaskine/ koder og andet, har jeg også denne, men den bliver betragtet som VIRUS, så den skal lægges i en mappe for sig selv, der ikke skal testes af dit vireus- program.
Men der kan du søge på ALT, ikke ligefrem en nyhed, men er du nybegynder, ville jeg foretrække den, da du ikke henter al - for meget skidt ned. MEN DET ER DER,BARE DU ÅBNER DEN KODE DU HENTER NED.
PM

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-11-06 02:01

Hvorfor ikke bare købe dine programmer, så er du ude over alt det der.

Har det ikke også slået dig, at programmørerne LEVER af de programmer de laver ? Hvad nu hvis nogen bare stjal det DU lever af ? Så havde du ikke noget job, vel ?

mvh stl_s (moralens vogter)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-11-06 16:24

Broderpivert er en nasse...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-06 17:50

Jeg kan godt følge jeres harme over "piv", men på den anden side, har I så ikke selv haft en udgave af et eller andet program, som ikke blev registreret på en korrekt måde????
Man skal jo ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-06 18:43

Citat
Man skal jo ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus!

Ikke en herinde, eller andre steder!!!, der ikke har noget, de ikke burde have.
Musik eller andet, det er ikke lovligt, men kan personlig blive TOSSET, når man kan gå på
nettet og hente/ købe programmer ''lovligt'', der nulstiller koder og andet, og samtidig TJENER penge på det. Begynd der, ikke lille DANMARK/ Kandu
Tror at der skal lukkes en masse hjemmesider, før der kan tillades at brokke sig her.
Har den ikke været oppe før, luk RAPIDSHARE og andre fildelings - sider, hvor du kan hente ALT.

Kun min mening, men kan MAN BARE HENTE på disse sider. lovlige eller ej, bliver TRAFIKKEN ved.
Så som PiratBay kan de ikke lukke, **tænker på Microsoft og andre store FIRMAÉR, der selv kopiére fra andre, uden at få på NAKKEN - UHA DA DA** men kommer med en PÆN henvisning til at fjerne deres DOWNLOAD links, hvilket de ikke gør.

Lidt at tænke over/ PÅ.
Regler ændrer sig til stadighed, - men ikke mennesker, VI ER NASSERØVE.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-06 18:49

Hvor mange gange ''næsten'' dagligt, kan man se problemer med at får gang i brugeres opdateringer og andet fra MS, og der bliver LAGT DET ENE GODE RÅD EFTER DET ANDET.
Ulovligt - ELLER, har ikke rigtigt set nogen brokke sig der.

MEN DET ER STADIG IKKE TILLADT.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-06 19:43

Jeg er ikke nogen engel, men det irriterer mig at folk tror at tyveri er helt legalt, når det "kun" foregår på nettet. Faktisk er cracks at sidestille med tyveri, altså en overtrædelse af straffeloven. Nøjagtig lige som hvis man stjal sin maskine i forretningen. Jeg har to gange haft et cracket program på maskinen, men kun i ganske kort tid, fordi jeg ikke vil gøre mig til tyv for et skide program. Altså! Helt ærligt! Vi har råd til at købe vores computere, men har vi ikke råd til at betale nogle få hundrede kroner, for et program som en udvikler måske har brugt år på at udvikle ?

Når jeg spørger folk hvorfor de har crackede programmer, er forklaringen som regel at "jeg har da ikke råd til at købe det". Sludder og vrøvl! Vi danskere har aldrig haft flere penge imellem hænderne, men vi vil åbenbart ikke holde udviklingen af programmer i gang, ved at betale for det som det koster at lave dem. Resultatet er at vi jager dygtige software udviklere over i den kriminelle verden, hvor de udvikler avancerede malware programmer, som er beregnet til at stjæle oplysninger, kreditkortoplysninger osv fra vores maskiner. Det kan de nemlig leve af.

Hentning af musik er "kun" en overtrædelse af copyright/ophavsret, og det må jeg tilstå at jeg ser noget mere "afslappet" på. Hvis folk vil bruge masser af tid på download, konvertering, kopiering osv, og risikere skidt og møg på maskinen, for at hente dårligt kopierede MP3 filer og film, så er det deres egen sag. Det er jeg ret ligeglad med. Kald det bare dobbeltmoral, for det er det nok.

Jeg gør det selv, i meget begrænset omfang, men kun for at tjekke om jeg gider købe skiverne, og så sletter jeg det igen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-11-06 12:05

Kære Disken - mit hus er bygget af mursten og desuden kaster jeg ikke med noget som helst. Jeg mener, at den måde jeg forventer at blive behandlet på ude i samfundet, kræver at jeg selv opfører mig ligeså... så kan det godt være at jeg er naiv - men på mine harddisc's er der ikke noget at komme efter... UPS: jeg har lige slettet "ICEAGE I" som en kollega kom med for nogle år siden... men nu er der ryddet op - øhhh, tror jeg

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-11-06 19:03

Om alt er, så bliver man ikke straffet for det man gør!
Men man bliver straffet for det som man erkender eller bliver afsløret I !!!!