/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lenovo x60s ogT60
Fra : DeltaFZwo
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 01-11-06 07:13

Jeg står og skal købe en ny bærbar computer. Jeg skal bruge den til skolebrug og jeg er meget i tvivl om det skal være en Lenovo x60s eller en t60'er 14". Grunden til at jeg godt kunne tænke mig en x60s er dens størrelse som klart er en fordel. Men dens skærm er ikke særlig stor. T60'eren har en større skærm og som jeg hat tænkt mig at købe i en 1400x1050 opløsning. Jeg ved ikke om jeg vil blive irriteret over x60' lille skærm. Er der nogen der har erfaring med brugen af små skærme?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 02-11-06 18:13

Jeg ville helt klar vælge t60 med 14" skærm. Jeg synes dog også at det er lidt fedt med en 12,1" men jeg er bange for at det bliver et irritationsmoment i de sidste ende.

Hvad med lige at kigge ind her på en anden model, der også er en rigtig kvaliklat

http://www.zeptoeksperten.dk/

Den er dansk og virkelig ok. Har selv en 6515WD som virkelig sparker fra sig

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 05-11-06 21:52

se testen af T60 på laptopworld.dk - fin maskine!
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=318

Godkendelse af svar
Fra : DeltaFZwo

Dato : 09-11-06 08:36

Tak for svaret Fijala.