/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lille lcd display til pc søges
Fra : Djkruntz
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 26-10-06 17:26

Hej

Efter jeg har søg på google uden held for at finde en lille skærm der kan vise forskellige
oplysninger om hvilken sang man hører osv.
Fandt den har guide: http://www.electronics-lab.com/projects/pc/020/index.html

Men syntes nu det er lidt kompliceret, bare det at finde et sted at købe det..
Men så tænkte jeg på at der må være nogle der har lavet et færdigt produkt der kan de ting...
Ved at logitech's dinovo tastatur har nogle af de funktioner men ønsker ikke at købe det da jeg ikke er til trådløse tastaturer. mener også det er lidt for dyrt at købe bare for at bruge det numeriske tastatur som display..

Så jeg søger altså hjælp til at finde sådanne produkter...

Mvh Djkruntz

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 26-10-06 17:50

Hej
Der er flere der sælger disse på QXL
Gå ind på QXL og kig
Her er en af dem

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413112588&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=26127

IPM

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 26-10-06 17:50

Har før haft held til at på ting og sager skaffet hos

www.shg.dk

send dem en mail og se om de kan gøre det

Hilsen

Henrik

Annuller spørgsmålet
Fra : Djkruntz

Dato : 11-01-07 15:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål