/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min halv tast virker ikke.....
Fra : Odyssey1987
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 16-10-06 23:05

Jeg kan ikke bruge min "halvtast" tast til at skrive halv, men den vil godt skrive paragraftegnet når man trykker på shift. samtidigt kan jeg ikke bruge knappen i wow, og det er jeg træt af!!!
Håber der er en der kan hjælpe mig.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-06 23:10

Nyt keyboard

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-06 02:29

Eller en rensning af keyboarded, men kan du ikke gøre det selv er det billigere at købe et nyt og mere moderne. Er det en LapTop (Bærbar) må du sende den til rensning. Mvh. AJ

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-06 03:27

Du kan bruge Alt tasten sammen nummer tastaturet til højre, gælder selvfølgelig ikke hvis det er en bærbar, Hold Alt tasten nede mens du trykker 171, når du slipper står der ½

Kommentar
Fra : Odyssey1987

Dato : 17-10-06 22:39

den virker på min vens comp, så det er min comp der er noget galt med...
håber der er nogen der kan fortælle mig hvorfor den ikke reagere hvis jeg ikke trykker på shift.. :(

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-06 21:50

Jeg har allerede fortalt dig det. Hvad er det du IKKE forstår?