/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar
Fra : ludo_102
Vist : 328 gange
285 point
Dato : 13-10-06 23:21

Hejsa!
Jeg skal købe en ny bærbar. Jeg har omkring 11.000 kroner!
Jeg vil IKKE have en widescreen, og heller IKKE en lille 12 tommer skærm.
Det SKAL være en Toshiba eller en HP (Skal købe den gennem en butik, som kun forhandler disse)

Jeg har forestillet mig følgende egenskaber:

Harddisk: min 60 Gb
Grafikkort: Dedikeret Geforce eller Radeon (et godt grafikkort:) )
Skærmopløsning: min 1400 x 1050
Skærm: 14" til 15"
RAM: min 1024Mb (1Gb)

Må meget gerne være sort!

Jeg har kigget mig meget rundt og kan ikke finde lige det jeg gerne vil have. Det tætteste jeg har været på er en bærbar fra HP:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=210348

Jeg ved dog ikke helt med det grafikkort der er i denne bærbar og om den evt. er klar til Vista! Men den har et rigtigt lækkert design!

Vil bare høre om der er nogen der lige ved hvad det er jeg har brug for! Det kunne være rart!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 23:27

Hvis du allerede ved hvor du skal købe den er det da dem du skal snakke med....

Du bider dig fast i 2 mærker og en bestemt konfiguration - så er der da ikke så meget at vælge imellem

Kommentar
Fra : ludo_102

Dato : 13-10-06 23:47

Ved det, problemet er at jeg skal foreslå 2-3 bærbare hvor de så ser på hvad de kan hente hjem til mig!
Ville bare gerne høre om der var nogen der vidste noget interessant omkring bærbare med ovenstående konfiguration?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 14-10-06 00:01

Jeg vil foreslå den her, for den daækker alle behov efter hvad jeg kan se, men Det eneste der ikke passer er mærket.

Den har også den nye core duo 2 processor.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=230200

ellers er der den her.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 08:22

Jeg er også ked at at det skal være et af de 2 mærker og hvorfor skal det så absolut lige det.

Jeg vil med lethed finde en super laptop fra Zepto der kan matche både Toshiba og Hp,
men ok. jeg ser på det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 08:24

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=217288

denne er så med Mediacenter software

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 08:29
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 08:31
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 08:37

http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=1VNkZqaXVKb

Prøv at se hvad du får af skønne sager hvis du går uden om de andre.
Zepto er et dansk firma med kvalitet helt ud til fingerspidserne og har netop vundet prisen for bedste firma i Dk indenfor deres område.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-10-06 15:08
Annuller spørgsmålet
Fra : ludo_102

Dato : 11-01-07 16:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål