/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vindue ude af skærmen
Fra : WarBitch
Vist : 552 gange
40 point
Dato : 01-10-06 20:14

Jeg har på en eller anden mystisk måde fået et af vinduerne i WinAmp så langt ude af skærmen at jeg ikke kan få det ind igen. Jeg kan altså ikke "nå" linien foroven som man normalt rykker rundt med. Hvad skal jeg så gøre?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-10-06 20:31

Prøv at gå ned i bundlinien på skærmen, i de bokse der er imellem ikonerne, og højreklikke på den, herefter maximer du vinduet, så skulle den gerne fylde vinduet igen, herefter må du forsøge at få rettet den ind når du gendanner den!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-06 21:31

før curseren ud til det af siden af vinduet du kan ramme - når den forandrer sig til en dbl pil så klik og træk ind - så kan du få den på plads igen

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 01-10-06 21:34

Kan ikke komme til at gøre nogle af delene..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-06 21:52

beats me

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-10-06 21:52

Har du prøvet F11 ?

Ved mig minimerer det sommetider værktøjslinier m.m.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 01-10-06 22:20

gå ind i indstillinger for skærm.. sørg for at du kun har en skærm aktiveret.. kunne måske være det..

Kommentar
Fra : steno

Dato : 02-10-06 02:42

Hej WarBitch, har du prøvet at sætte din skærm opløsning højere op, så du på den måde kan komme til at fange den?

Hilsen steno

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 02-10-06 05:57

Gå ind i indstillinger>(vis du har indstillet winamp på den måde,systray icon)
Højreklik på Winamp iconet i Systray/systembaggen(nede ved uret)>options>preferences>Skins>Modern Skins>General>Sæt flue ben i>Link All windows in all skins>
Træk skyderen op på 300%,nu vil vinduerne blive kæmpe store og du skulle kunne få fat i den øverste kant,træk så vinduet ned midt i skærmen.
Sæt så skyderen tilbage på 100% og fjern fluebenet>close
Sørg lige for at fjerne "On Top" i afspiller vinduet.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : WarBitch

Dato : 02-10-06 16:22

Tak for svaret Manse9933. Det virkede, dog ved at sætte den helt ned til 10% istedet og trække den ned. Ved 300% kunne jeg intet se.