/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus, spayware og optimere
Fra : amoroh
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 01-10-06 01:41

Hvor og hvordan kan jeg komme af med adware; spyware og virus samt optimere min pc. jeg har `TDC sikkerhedspakke, men alligvel min pc virker langsom og har unormal adfærd. Har selv forsøgt med mange af de gratis software- F. ex. fra cnet.com- men de er god kun til at scane men ikke til remove alle de hundredevis af fejl de finder, medmindre man skal betale.Det er også ok, men jeg har ikke råd til. Der må findes gode og op todate gratis software, men Hovr og hvordan? Er der nogen der kan hjelpe?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-06 01:47

Nu blir windows jo sløvere og sløvere jo flere programmer du hælder på!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-10-06 03:48

Lad os se hvad der rører sig på din maskine:

Hent HijackThis her http://www.sitecenter.dk/secure/nss-folder/mappe/hjtspecial.exe Opret en selvstændig mappe til HijackThis, kald den f,eks HJT. Kør Hijackthis, klik "Do a systemscan and save a logfile". Kopier loggen og sæt den her ind i tråden, så kigger jeg på den. Du må ikke slette noget selv med HijackThis. Jeg skal nok give dig en vejledning til hvad du skal gøre.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-10-06 08:57

Kanon gode programmer :

Fjernelse af spyware http://www.download.com/3000-2144-10045910.html

Virus scanner/fjerner http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-virus-free/lng/us/tpl/v5

Du skal endelig ikke have Norton Antivirus på din pc, den får din pc til at gå helt død.. ALt for belastende..

Kommentar
Fra : torben7913

Dato : 01-10-06 09:15

Den bedste vejledning får du på:

http://www.spywarefri.dk/

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-10-06 09:20

De links til gode programmer, jeg har givet dig, bruger vi selv og har aldrig problemer..
Og vi har også henvist vores venner/familie til de samme programmer..
De er 100% gratis uden irreterende trial versioner og de virker kanon.. Bliver opdateret automatisk, hvor tit du ønsker det Prøv dem og dig og din pc vil ånde lettet op

Kommentar
Fra : torben7913

Dato : 01-10-06 09:25

http://www.spywarefri.dk/ har den store fordel, at vejledningen er på dansk.

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 01-10-06 10:14

spybot er et rigtigt godt program, nok et af de bedste efter manges mening, og du kan hente det her http://www.spybot.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-06 13:30

ærlig talt - stl_s har tilbudt at hjælpe her så er det ikke en ide at få en der virkelig ved hvad vides kan om tingene til at kigge lidt på det ???
Lægger du loggen ind her får du al den hjælp du kan ønske dig og ofte lidt til

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-10-06 18:48

Sådan miritdk !!!
Men det ser jo ud til at der er point hungresnød!!!

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-10-06 21:52

Sorry - han spurgte efter gratis spy og virus fjerner.. Jeg svarede bare på spørgsmålet.. Det var ikke for at være uforskammet

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 01-10-06 21:55

Nææ.... men nogen tror åben bart de har førsteret og ved bedst, fordi de har læst en bog om peterplys

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-10-06 22:26

Ved du hvad Pivili, du skulle selv læse bogen om peter plys, den er nu meget sjov for alle aldersgrupper, og så kan man lære af den, lige som man kan af anders and og bamse og kylling, når man ser det i overført betydning.

Nu må vi så håbe at sandra og piv får lov til at dele pointene, så de ikke skal ligge søvnløse i nat!

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 01-10-06 22:38

he he tror det er en forkert tråd vi er landet i med alt dette, så jeg stopper med alt dette i denne tråd nu og læser peter plys he he

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-10-06 22:54

OKay, ja der er jo nogen som skal have en godnat historie !!!