/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Myspace problem med login
Fra : Sars
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 29-09-06 15:05

Hey har fået et problem, lige nu kan jeg hverken logge in på min myspace.com bruger eller se min hotmail indbakke, min msn fungerer stadig - men kan simpelthen ikke få det andet til at virke. Når jeg vil logge in på myspace, og jeg er 100% sikker på det er rigtig password og email jeg skriver, så siger den " Look for login.myspace.com in the Adress " - og hvad så ????

Min hotmail siger :
Windows Live Network er ikke tilgængeligt fra dette websted af en af disse årsager:
Der er opstået et problem på webstedet
Webstedet er muligvis ikke medlem af Windows Live Network
Du kan logge på eller tilmelde dig til andre websteder på Windows Live Network eller prøve igen senere på dette websted.

Jeg er altså medlem ! Har både et livespace, et myspace og min msn og hotmail, fatter ikke hvad der er galt her ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-06 16:48

Har du prøvet at lave en diskoprydning, slet alle cookies og temp filer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:11

Downloadet, som sådan virker udmærket, men der skal åbentbart rettes i scriptet.
Har prøvet, men kan ikke får det til at virke.
Understøtter din hjemmeside ASP.
Ellers kunne du uploade en PHP side til din hjemmeside, der kan ''næsten'' det samme.
http://www.opensourcecms.com/
Dog uden at det kræver noget særligt, skal prøve at finde et script, der kan bruges,
og det kan godt tage et par dage eller 3, da jeg har travlt de næste par dage.
Mener også jeg har noget liggende, du gerne må få gratis, PHP altså.
Men som sagt et par dage, eller send mig en PM, GÆLDER også andre, der gerne vil
have det, jeg har liggende.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:16

Forkert foreslag, til forkert indlæg, BEKLAGER MEGET.