/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mio 350 GPS
Fra : ashkan
Vist : 335 gange
200 point
Dato : 09-09-06 17:59

Er der nogen, der har erfaring med brugen af PDA med GPS???

Jeg har købt en Mio 350 (pda) med GPS. Der er forudinstalleret de skandinaviske landes kort på et 512MB sd-kort. Der fulgte en dvd med europas landes kort med, som man så selv skal installere. Jeg har købt et 2GB sd-kort til dette formål, men efter overføring gennem synkronisering kan pda'en se men ikke læse kortene. Når jeg forsøger at åbne en af filerne, skriver den, at der først skal køres en applikation, men der følger kun en applikation (til pc'en) med, og den fungerer ikke. Hvordan får jeg kortene til at virke på min pda?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-09-06 18:06

Jeg kender ikke lige den gps. Du må kontakte support, eller læse brugsanvisningen, hvis du vil have mere sikker besked end den jeg kan give ud fra erfaring med en anden .

Kortene skal ikke kopieres fra cd-rom til kortet. De skal overføres via det tilhørende program i komputeren. Overførslen skal formentlig ske via kabel til gps engeden og med kortet placeret i gps.

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 09-09-06 18:19

Jeg har læst brugsanvisningen og der står intet om filoverføsel .Jeg har også kontaktet firmaets support nogle gange, og de skulle ringe tilbage. Det har de ikke gjort. Jeg har overført kortet med dets software via USB kabel, men det virker heller ikke.

Annuller spørgsmålet
Fra : ashkan

Dato : 09-09-06 19:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål