/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acces - programmør søges!
Fra : Flash77
Vist : 725 gange
240 point
Dato : 30-08-06 21:56

Vi mangler en der kan lave ændringer i vores Access baserede systemer. Der ertale om en database der bruges til kundekartotek og fakturering samt et booking system der bruges til at disponere diverse opgaver.

Kort fortalt er der p.t. 2 Access "programmer" og 2 database filer på vores server som vi kan arbejde med på hver enkelt PC på vores netværk. Altså et flerbruger system.

Vi har tidligere brugt en som var utroligt dygtig men også utroligt umulig at få til at lave noget og overholde de aftaler man lavede med ham. Nu er jeg så løbet tør for tålmodighed og leder efter en der kan tage over hvor den tidligere slap.

Er der nogen der enten kender til en eller et firma i jylland der er interesseret i at løse vores løbende behov for opdateringer eller ændringer i vores nuværende systemer samt udvikling af nye systemer?

Accepteret svar
Fra : Zwekja

Modtaget 240 point
Dato : 30-08-06 23:01

.... jeg kan næsten ikke tro det, flash har lagt et seriøst indlæg ind

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-06 23:44

Der kun et at gøre..................i gang med bøgerne og gør det selv.
PC-kørekortet indeholder et udvidet modul i Access, og det hjælper godt på vej.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-09-06 21:35

e.c>>du er da optimist

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 08-09-06 22:31

Tak for svaret Zwekja.