/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
celeron M 16 Ghz
Fra : scarlets
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 26-08-06 18:49

hvor god er den ?

til fotos - fim - at tage med - holder batteriet- kan den bruges som trådlløs ???

Har hældt acetone i min og tastaturet er i udu

mange tak !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-08-06 19:18

Meget detaljeret spørgsmål, som er svært at svare på.

Giv tasteturet lidt mere acetone, gerne et par liter, og snif så!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-08-06 08:29

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-06 08:54

Hvis man kunne få en celeron M 16 Ghz , så ville den nok overgå det meste.

Typen celeron er en skrabet udgave af en Intel pentium.

M står for mobile, hvilket siger at den er specielt egnet til at spare på strøm.

Ghz er den hastighed den kan arbejde ved og 16Ghz eksistere ikke,
du mener nok 1.6Ghz !
Det er rigeligt til mange foremål men nok på grænsen til film,
Filmeditering vil være en langsomelig ting på sådan en.
Det kommer også an på hvad den sidder i , Rammængde /Grafikkort osv.

Er det en bærbar du skal købe ?

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 27-08-06 12:46

Tak for svaret natmaden.
Kære Jørgen

Mange tak for et godt svar !
Har kvaler m nogle af tasterne, efter jeg ordnede negle og tabte noget acetone - du véd : kvinder er så gode ti alt multitaske.
Så det er 1.6

Ja, det er en bærbar, jeg søger, da min lejlighed er ret lille og fordi jeg nogle gange har lyst ti lat skrive et andet sted, måske også ude.

Det ku være fedt om jeg også ku se TV på den (lilel lejlighed igen), men elelrs skriver jeg meget, leger noget med fotos og leder på nettet.

Venlige hilsenr
Scarlet