/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
widscreen opløsnings problem.
Fra : icedice
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 08-08-06 12:49

Jeg har lige købt en Mirai DML-519W100 widescreen som jeg har lidt problemer med som jeg håber at der er nogen her som kan hjælpe mig med at løse.
Når jeg prøver at indstille opløsningen kan jeg ikke vælge "widescreen" opløsninger, så nu køre jeg i 1162*864 hvilket er utroligt irreternde. Jeg vil gerne køre i 1440*900.
Jeg har en PC med et NVidia 7300LE grafikkort med nyeste NVidia drivere.
Nogen som kan hjælpe mig??

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-06 13:07

Kører du DVI eller analog? Fulgte der skærmdriver med?

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 08-08-06 13:37

Jeg køre DVI, der fulgte ingen drivere med.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-06 13:43

Hvis du kan så prøv lige at køre analog! Er det den her driver du kører med http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.31.html

Du kan osse prøve at gå ind i fejlsikker tilstand og afinstallere nvidia driveren under tilføj/fjern driver i kontrolpanel, og så installere igen i fejlsikkertilstand!