/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Alfanote bærbar PC
Fra : 1anne
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 02-08-06 21:02

Hejsa,

Står overfor at købe en ny bærbar computer, har kigget lidt på en alfanote bærbar, som fåes hos Føniks Computer. Min største betænkning ved denne computer er, at jeg slet ikke kender mærket.

Er der nogen af jer, som har hørt om alfanote, og var det godt eller skidt?

På forhånd 1000 tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 02-08-06 21:15

Jeg har hørt positive ting om føniks, og mange forhandlere samler selv laptops efterhånden. Vil tro det er lige så godt som hos www.shg.dk eller www.1tegration.dk.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-08-06 21:59

alfanote er billige, og hvorfor skulle de ikke være gode nok. Der findes da også mange "bambus" mærker inden for stationære. Jeg turde nok købe en.

Men så kommer det

Jeg er meget stor tilhænger af Zepto. Et godt dansk kvalitetsmærke hvor servicen er i top. (stumperne er selvfølgelig ikke danske men de er samlet her i DK.

www.zepto.dk

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 200 point
Dato : 02-08-06 22:27

Konkurrencen på dette marked er efter hånden så hård, at en "snyder" hurtigt vil blive hængt ud i diverse chatrooms m.m., at han ville blive sultet ud af markedet.
Så køb du bare, men sørg for at få garanti på den, skriftlig!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-08-06 13:58

www.zepto.dk
eller
www.pcdirect.dk

der kan du købe danmarks billigste bærbare med centrino teknologi. (strømbesparende) Det vil jeg da mene vil være en fordel for ikke altid at skulle til en stikkontakt

fx.

http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=PqFS7XUlIlNydnvEI8

Zepto 4015 Celeron M 1,4 GHZinkl. XP home og trådløst netværk kr 5.658,75 inkl. moms

måske lige lidt flere ram i

Godkendelse af svar
Fra : 1anne

Dato : 10-08-06 17:36

Tak for svarene alle sammen.... ville ønske at jeg kunne dele points...