/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
brændind
Fra : kivi
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 25-07-06 09:09

hvad gør jeg forkert når jeg brænder billeder ned , jeg får den besked at der er "jpeg afkodningsfejl" og så sker der ikke mere , jeg har brugt nero og et par andre brænder programmer , med samme resultat ,min dvd skulle kunne afspille jpeg

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-07-06 11:16

hvad for indstilling bruger du i Nero til at lave cden for det skal være en datacd

Kommentar
Fra : andersburn

Dato : 26-07-06 20:41

"afspille jpeg"?

bare så du ved det er jpeg et billede...

har du prøvet at brænde en "data cd/dvd" ? eller hvordan er indstillingerne i nero?

prøv windows's brænder program tror ikke den laver billederne om?( tryk med højre tast på billede vælg "send til" og send til "dvd-rw drive d:" (på min computer))

ellers kan de være fordi billederne er for store, altså de har for mange pix, prøv med en billede der kun er 800x600 eller 640x480

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-06 21:37

det er vel noget nær det samme som jeg sagde, andersburn