/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
CD til MP3 - Gratis program
Fra : Odense
Vist : 2565 gange
50 point
Dato : 04-07-06 09:34

Heysa

Hvilken 100% gratis program kan man downloade som er easy at bruge, som kan lave CD musik til MP3 ???

Mvh.
Mette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 09:42
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 09:45

Her er for en sikkerheds skyld det direkte download link:

http://www.pgstar.com/easycdextractor_setup.exe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 04-07-06 10:05

Hov! de musik filer man eksempelvis downloader fra Jubiimusik, er det ikke alm. CD filer? hvis nej, hvilken program kan jeg så anvende til at lave dem om til mp3 ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-07-06 10:41

Her er det program jeg bruger til at rippe CDer til mp3: http://sourceforge.net/projects/cdexos/ det er let at bruge, når det er sat op og der er dansk sprog til, musikfiler du køber på nettet er næsten alle wmp filer med drm beskyttelse og dem kan du ikke sådan uden videre konvetere til mp3, helt sikkert ikke med gratis programmer, jeg brænder en musik CD og ripper den med oven nænvte program

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 04-07-06 11:12

Hvorfor downloade forskellige programmer, når du har Windows Media Player lige ved hånden - den kan klare de fleste af dine behov.