/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min USBnøgle er låst ...
Fra : kupsof
Vist : 3651 gange
49 point
Dato : 27-06-06 11:13

Hej pludselig kan jeg ikke gemme eller oprette nye filer på min USB-nøgle.
I egenskaber står der ikke noget om at den er skrivebeskyttet - men det viser den hvis jeg prøver at oprette en fil eller gemme eller formatere usb-nøglen - hvordan ophæver jeg denne skrivebeskyttelse - jeg har kunnet bruge min usb-nøgle normalt hidtil.

Kommentar
Fra : kupsof

Dato : 27-06-06 11:14

hjælp mig til at bruge min usbnøgle igen - den har låst sig som skrivebeskyttet - ved ikke hvordan det skal ophæves for der står ikke skrivebeskyttet (ikke hak) i skrivebeskyttet under egenskaber???

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 59 point
Dato : 27-06-06 11:27

Sidde der ikke en lille låseanordning på siden af USB nøglen (meget lille)?, så skub den til modsatte side og problemet skulle være løst.

Hvis ikke der gør det ved jeg ikke hvordan du kan løse det, men følger med på siden!

Clou

Kommentar
Fra : kupsof

Dato : 27-06-06 11:30

Tusinde tak - det hjalp - jeg fandt dimsen lige før jeg læste dit svar - men tak alligevel - det var vel nok godt.
Tak

Kommentar
Fra : kupsof

Dato : 27-06-06 11:30

Tusinde tak - det hjalp - jeg fandt dimsen lige før jeg læste dit svar - men tak alligevel - det var vel nok godt.
Tak

Godkendelse af svar
Fra : kupsof

Dato : 27-06-06 11:31

jamen det hjalp jo - jeg fandt dimsen lige før jeg læste dit svar - men tusinde tak alligevel.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-06-06 11:44

Velbekomme og tak for pointene - bare godt du er i gang igen!

Clou

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-06-06 19:43

Altså jeg har siddet og bøvlet med akkurat samme problem idag. Jeg havde besøg af en kunde som skulle have et tilbud. Dertil havde han 104 MB billeder med som jeg så ville smide over på hans nøgle, men om den ville. - Skrivebeskyttet ja tak spids og det kunne jeg jo heller ikke fjerne.

Se se så har jeg også lært noget idag