/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Dumme computer!!!
Fra : mallorca
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 22-05-06 17:57

Nu sidder jeg her og har et stort probem ang intenettet ..
jeg kan ikke komme ind på utrolig mange sider den åbner vinduet men viser bare en hvid skærm eks jeg ville ind på tv2 hjemmeside med spil men da jeg skulle igang med at spille kom der bare hvid skærm og sådan er det med alle de sider jeg har været inde på !!
måske er der en der lige ved hvad jeg gør galt

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-05-06 19:19

Ja du mangler nok lidt java
www.testbyen.dk
der henter du JVM fra microsoft så er du klar

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-05-06 19:25

Det link virker tilsyneladende ikke mere HMMMM så tjek den her
http://support.tv2.dk/software/

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 22-05-06 19:54

jeg har java og jeg har slået de der pops up fra så det er ikke det og det er ikke kun tv2 der laver knuder det er alle sider jeg prøver at åbne altså når jeg er på en hjemmeside og vil ind på eks spil virker det ikke !!

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 22-05-06 19:56

endnu et eks de links i har skrevet normalt kan man bare trykke på den og vuupppps så er man der men jeg får hvid skærm !!!

Kommentar
Fra : slander

Dato : 22-05-06 20:33

lyder lidt som om du har fået spyware... der står ikke et eller andet inde midt i den hvide side du får???

hvis der står noget så prøv og se om du kan komme ind på denne side og se videre.. http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 22-05-06 21:36

nej der står ikke noget i det hvide vindue men jeg prøver lige det du har skrevet og tak

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 22-05-06 22:01

jeg ved jeg er lidt meget nybegynder her på nettet men hol da op hvor er det belastende at jeg ikke kan få det til at køre læs mere ved at trykke på x og vuppptiiii hvid skærm grrr og griner hysterisk a mig selv

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-05-06 23:02

Ja det er surt show.
Der er ikke et rødt kryds i øverste v hjørne på din hvide side ?

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 22-05-06 23:13

der er 3 firkanter og i den ene er et rødt kryds.
øverst står der min internet udbyder ellers hvor der normalt er værktøjslinjer osv er der hvid skærm.

Annuller spørgsmålet
Fra : mallorca

Dato : 22-08-06 01:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål