/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Film + Undertekster ...
Fra : Zwekja
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 18-05-06 13:53

Hejsa, jeg har en masse film liggende på min harddisk som jeg gerne vil have fjernet.
eller rettere sagt brændt over på dvd skiver og slette dem, til alle disse film har jeg undertekser som en fil ved siden af, disse undrtekster er hentet fra divx.com.

Nu kommer mit problem så;

findes der er program, som kan brænde mine film, med underteksterne til? Og hvor kan jeg evt hente/købe dette?

På forhånd tak,
Zwekja.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 18-05-06 14:03

prøv at spøger DK Hygge & Hjælp på det her forum :http://www.drunkendonkey.net/eng/index.php?c=25

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-05-06 18:14

Man vil tro at NERO kan gøre dette.

dr.dem

Kommentar
Fra : bog

Dato : 30-05-06 10:19

Zwekja: Hvilket format ligger filmene?

Hvordan skal underteksterbe være Faste dvs. en del af billedet som ikke kan fjernes eller løse som kan slåes til/fra via menu eller via subtitle knappen på fjernbetjeningen til dvden.

dr_dem: Det jeg har set i nero så kan det ikke lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Zlyer

Dato : 07-06-06 18:25
Annuller spørgsmålet
Fra : Zwekja

Dato : 02-07-06 11:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål