/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
BÆRBAR.kan ikke skrive, tast??
Fra : cardeen
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 18-04-06 07:20

Hej,
Har andre været udsat for det samme problem som jeg med at man sidder og skriver på sin bærbare...pludselig kan jeg så ikke skrive mere!!!!???? Har jeg ramt een eller anden tast der låser noget ellerhvad sker der???? jeg kan ikke se noget om dette "fænomen" i brugsforvirringen...suk suk

VH/

LiddieCardeen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 07:52

Hvad er det for en bærbar, og hjælper det ikke hvis du genstarter den.

Kommentar
Fra : cardeen

Dato : 18-04-06 08:02

Det er en Fujitsu Siemens Amilo 1650 A...Jo det hjælpernår jeg genstarter den, men det er møj-irriterende....Tror du det er en fejl der kræver den skal sendes ind til rep...jeg købte den kontant uden forsikring....men har indboforsikring....

Tak for din henv. iøvrigt :Ø)

VH/
Liddie

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-06 08:04

Forsikring eller ej, så er der 2 års reklamationsret på maskinen, din indboforsikring har ikke nogen betydning i denne sammenhæng.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-04-06 08:08

Det kunne være at du trykker på fn- tasten + entast mere.
fn tasten styrer de taster med anden tegnfarve

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-06 08:08

Jeg kan heller ikke lige finde en tastekombination der berettiger dit problem. Jeg vil også henvende mig til forhandleren og få dem til at se på den. Uanset hvor meget eller lidt forsikring du har købt til den, er der altid 2 års reklamations ret, hvor de tager sig af den slags ting og jeg mener da så bestemt at dette hører under den kategori. En høflig forespørgsel vil sikkert hjælpe.
Held og lykke

Kommentar
Fra : cardeen

Dato : 18-04-06 08:09

Tak for jeres søde og hurtige hjælp her...jeg er glad for at have fundet dette site....men jeg aner desværre ikke hvilken tast det er jeg kommer til at ramme når jeg skriver som gør at den går i baglås og ikke vil skrive mere....der er ikke andre der kender noget til dette??

man ka jo ik sidde og holde øje med hver eneste tast man knalder på, vel???? gggggg

Godkendelse af svar
Fra : cardeen

Dato : 18-04-06 08:12

Tak for svaret Fijala.jeg vil bare sige det er pænt af dig at svare så hurtigt og flere gange...jeg kontakter min forhandler og hører om de kan hjælpe mig med at få løst problemet...

Hej og hav en god dag

Liddie

Kommentar
Fra : cardeen

Dato : 18-04-06 08:15

Hej e.c

fn tasten??? hvor sidder den??? jeg er da vist lidt dum for den ka jeg ikke finde???

VH/
Liddie

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 08:18

Tja om de er FN tasten ved jeg nu ikke. Den bruges jo som e.c selv siger til at låse og låse de "blå" taster op. Så vil resten af tasterne jo stadig virke.

Kommentar
Fra : cardeen

Dato : 18-04-06 08:19

undskyld.....det er for tidligt for mig...jeg sidder faktisk og ser på fn tasten....det må jeg afprøve - om det skyldes den....

sorry....

VH/

Liddie

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 08:21

Vi sidder her for at hjælpe og jeg er glad for at kunne hjælpe. Takker for point.

FN tasten sidder som regel helt nede i venstre hjørne og er markeret med en anden farve. Det er den tast du skal trykke på for at bruge fx. det numeriske tastatur eller sagt på en anden måde, for at bruge alle de taster der har en anden farve, ja altså har flere funktioner.