/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
2 GB SD til HP ipaq rx3715
Fra : skovgaards
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 02-04-06 11:37

Hej.
Er det nogen som har erfaring med kombinationen

2 GB SD hukommelseskort til HP ipaq rx3715 med Tomtom NAVIGATOR 5?

Virker det eller virker det ikke?

Scandisk skriver at en rx3715 kan understøtte op til 2GB, og de anbefaler
kortet SanDisk Ultra® II SDT 2GB
(http://www.sandisk.com/Compatibility/Device(7785)-Hewlett%20Packard-IPaq_rx3715.aspx)

Lasse Skovgaard

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-04-06 11:57

Sandisk er et af de bedre til at lave hukommelseskort, så selvfølgelig virker de da hvis de har sendt det på markedet. Ellers er de ikke blege for at indrømme deres fejl, (hvis de ellers har nogen)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-04-06 11:59

forøvrigt skal den sidste parantes i dit link udelades.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 02-04-06 12:04

http://www.sandisk.com/Products/ProductInfo.aspx?ID=1164

der skriver de bla. at du skal kontakte din forhandler af Tom Tom for at finde ud af om kortet kan bruges, da ikke alle gør.

Smid måske et spørgsmål her .
http://www.tomtom.com/support/index.php?Language=1&TT=qikcdv0di4q54971h0ikuisgv2

eller endnu bedre hos HP.

http://search.hp.com/gwdkdan/query.html?lang=da&submit.x=12&submit.y=1&qt=HP+ipaq+rx3715+med+Tomtom+NAVIGATOR+5&la=da&cc=dk

Kommentar
Fra : skovgaards

Dato : 04-04-06 21:07

Hej fijala
Tak for hintene.

Tom Tom har svaret følgende:
====================
Vi hjælper alle med TomTom produkter, så det er lige meget om du har 1 GB eller 2 GB kort. Vi skal bede dig om, at undersøge at din PDA kan køre med et 2 GB SD kort. For det er ikke alle modellerne, som kan køre med et 2 GB SD kort.

HP har svaret følgende:
===============
We have tested up to 1 G SD card but we can not grantee that 2 G SD card will work or not.
It should work, you can test it out.

Godkendelse af svar
Fra : skovgaards

Dato : 04-04-06 21:08

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-06 16:43

Tak for point. Så er det vel bare at afprøve om kortet virker eller ej. Det er selvfølgelig ikke godt hvis det er indkøbt og så det ikke virker. Jeg krydser fingre.