/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
update xp
Fra : tiemaster
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 28-03-06 21:49

skal bare lige høre, jeg kan pludselig ikk komme på nogen sider der hedder microsoft
skal have opdateret min directx nemlig men det er helt umuligt... er det bare mig... eller hva er der galt

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 28-03-06 21:53
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 28-03-06 22:34

Microsoft kører fint nok.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-03-06 06:59

Bruge Windows Update
Du skal være logget på som administrator eller være medlem af gruppen Administratorer for at kunne udføre visse opgaver.

Windows Update er en onlineudvidelse af Windows, som hjælper dig med at holde computeren opdateret. Microsoft tilbyder vigtige opdateringer, bl.a. med hensyn til sikkerhed og andre kritiske forhold, for at hjælpe med at beskytte computeren mod nye virus og andre trusler mod sikkerheden, der kan spredes over internettet eller i et netværk. Andre opdateringer indeholder andre forbedringer, f.eks. opgraderinger og værktøjer, der kan hjælpe dig med at få computeren til at køre bedre. Windows Update scanner computeren og giver dig et skræddersyet udvalg af opdateringer, der passer til softwaren og hardwaren på din computer.

Sådan hentes tilgængelige opdateringer
Åbn Windows Update under Hjælp og support.
Klik på Søg efter tilgængelige opdateringer på hjemmesiden til Windows Update.
Bemærk!

Klik på Start, klik på Alle programmer, og klik derefter på Windows Update for at åbne Windows Update.
Første gang du går til webstedet til Windows Update , skal du klikke på Ja, når du bliver bedt om at installere nødvendig software eller nødvendige kontrolelementer.
Hvis du vil kunne bruge Windows Update, skal du først oprette forbindelse til internettet.

Dette er også en måde og gøre det på.

dr.dem