/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
IBM x31, X40 tasteturspørgsmål
Fra : Dynamitleo
Vist : 309 gange
69 point
Dato : 23-03-06 16:05

Jeg står kraftigt og overvejer at anskaffe enten en x31 eller x40(med 512mb ram) fra laptops.dk. Synes bare det ser ud som om at den ikke har æ,ø,å taster når de kommer fra laptops. Er det tilfældet? og i så fald er de gode at skrive med? Jeg gider ikke have dem hvis man skriver af helved til på dem.

En anden ting er dockingstationen til IBM x40. http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=50_52&products_id=587 .Kan det virklig passe at den ikke har firewire? Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at tilslutte den bærbare til min eksterne harddisk med firewire i stedet for usb 2.0 da det går en del stærkere.

og til sidst et lille tillægsspørgsmål. Nogen der ved hvilken samsung brænder det er aldi sælger fra på onsdag? Man er jo nød til at have et eksternt drev når det ikke er i notebooken ;) http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/OFF13.HTM . Synes godt det kunne ligne denne: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149570 .

På forhånd tak AlligatorAllan.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-03-06 16:54

Jeg kan slet ikke forståhvorfor du absolut vil have en IBM. Du betaler en skyhøjpris for noget som sagtens kan købes billigere.

WWW.zepto.dk
www.pcdirect.dk

Det kan du købe et virkelig kvalitetes produkt Zepto. Dansk og virkelig kvalitet. Jeg har selv en og er yderst tilfreds

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-03-06 17:44

Med hensyn til tastaturet, ville jeg jo nok kontakte dem og sige at du da skal have et dansk tastatur på.